Vind je dat pimpy auto's?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:47 schreef S-Two het volgende:
Okay, hier mijn pimpy auto's dan maar ff:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Iddquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef McGilles het volgende:
Wat een ontiegelijk lelijke barrels zeg!
Iets voor Bassie & Adriaan?! Die willen daar zelfs niet eens in rijden!
Ik had hem uitgespeeld op 97%. Door 1 ster te missenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is er niet. Als je het spel hebt uitgespeeld kan je de unique hood wel in de quick racemode toepassen op andere auto's.
Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual starsquote:Op zondag 2 januari 2005 09:27 schreef dm_player het volgende:
ik snap er niks van mensen, bij mij blijft hij hangen op 75%.
Er is niks meer, heb alle sterren gedaan, worldmap alle velden gespeeld, maar er is niks meer te doen.
Iemand nog een idee?
Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:56 schreef Drakul het volgende:
[..]
Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual stars
je gaat naar de garage en klikt dan op world map. Dan kun je van alle stages de resterende races gewoon doen en haal je makkelijk de 97, 98, 99 of 100%quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef dm_player het volgende:
[..]
Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.
Worldmap geeft nog wel een stuk of twee gesloten velden aan.
Maar dan nog, dat is geen 25%
Af en toe lichtjes het gas los laten of iets eerder met NOS beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:20 schreef Chandler het volgende:
gvd en nu blaas ik continue mijn motor op![]()
Hoeveel perfect shifts maak je? Dat wil ook nog wel veel helpen. Vooral in het begin moet je goed zien weg te komen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:33 schreef Chandler het volgende:
Iets eerder met nos? ik begin met nos na het schakelen naar z'n 2... dus tot aan z'n 3 en dat beetje wat ik nog over heb probeer ik dan te gebruiken voor de sprint. maar als ik het gas loslaat kom ik 10-20 seconden later dan de rest binnen
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Chandler het volgende:
alle zijn perfect shiftsdaarom juist
na 20 keer proberen wordt je er wel gek van
Ik heb alle drie de dragraces gedaan. Ik heb alleen nog even een vraag. Speel jij het spel ook met de resolutie van 1600×1200? Want anders heeft het spel het automatisch veranderd.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef Chandler het volgende:
email is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |