Vind je dat pimpy auto's?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:47 schreef S-Two het volgende:
Okay, hier mijn pimpy auto's dan maar ff:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Iddquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef McGilles het volgende:
Wat een ontiegelijk lelijke barrels zeg!
Iets voor Bassie & Adriaan?! Die willen daar zelfs niet eens in rijden!
Ik had hem uitgespeeld op 97%. Door 1 ster te missenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is er niet. Als je het spel hebt uitgespeeld kan je de unique hood wel in de quick racemode toepassen op andere auto's.
Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual starsquote:Op zondag 2 januari 2005 09:27 schreef dm_player het volgende:
ik snap er niks van mensen, bij mij blijft hij hangen op 75%.
Er is niks meer, heb alle sterren gedaan, worldmap alle velden gespeeld, maar er is niks meer te doen.
Iemand nog een idee?
Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:56 schreef Drakul het volgende:
[..]
Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual stars
je gaat naar de garage en klikt dan op world map. Dan kun je van alle stages de resterende races gewoon doen en haal je makkelijk de 97, 98, 99 of 100%quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef dm_player het volgende:
[..]
Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.
Worldmap geeft nog wel een stuk of twee gesloten velden aan.
Maar dan nog, dat is geen 25%
Af en toe lichtjes het gas los laten of iets eerder met NOS beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:20 schreef Chandler het volgende:
gvd en nu blaas ik continue mijn motor op![]()
Hoeveel perfect shifts maak je? Dat wil ook nog wel veel helpen. Vooral in het begin moet je goed zien weg te komen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:33 schreef Chandler het volgende:
Iets eerder met nos? ik begin met nos na het schakelen naar z'n 2... dus tot aan z'n 3 en dat beetje wat ik nog over heb probeer ik dan te gebruiken voor de sprint. maar als ik het gas loslaat kom ik 10-20 seconden later dan de rest binnen
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Chandler het volgende:
alle zijn perfect shiftsdaarom juist
na 20 keer proberen wordt je er wel gek van
Ik heb alle drie de dragraces gedaan. Ik heb alleen nog even een vraag. Speel jij het spel ook met de resolutie van 1600×1200? Want anders heeft het spel het automatisch veranderd.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef Chandler het volgende:
email is weg
De eerste won ik maar met 0.01 verschil. En het viel me op dat hij wat langzaam was. Dus ik ben even langs de performanceshop gegaan. Je had nog een aantal level 2 performance parts niet gekocht. Daardoor waren die andere twee races een eitje. De dragrace die in de heuvels was won ik met 2,3 seconden verschil.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Chandler het volgende:
kweet niet eens op welke res ik speel; iig wel alles op high behalve v-sync ofzo... maar je hebt ze allemaal nu al uitgereden?
hoe the fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
Die tip had ik al gehad toen ik op 68% zat. Heb ik dus allemaal al gedaan.quote:je gaat naar de garage en klikt dan op world map. Dan kun je van alle stages de resterende races gewoon doen en haal je makkelijk de 97, 98, 99 of 100%
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
zo uitgespeeldHeb het vorig jaar al uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooiquote:Op maandag 3 januari 2005 18:36 schreef Chandler het volgende:
ElmarO, ik heb zelf met mijn oude save game even langs wat van die garages gereden en idd daarna reed ik 3v/d4 zo uit, die vierde is de laatste maar die schokte nogal wat..
zal wel door DirectConnect++ komen, dus strax even een reboot en dan lekker alleen gamen!!
Als je ook alle races via de world map hebt gedaan is er verder niks meer te doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:12 schreef jacco het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Maar de races zijn opDus ik kna nergens meer een race vinden. Ik kan alleen nog maar tegen die auto's rijden die verspreid over de kaart racen. Is er iets wat ik moet doen? lijkt me toch niet vreemd
Maar ik heb de widebody's nog niet eens en heb net met de SUV de laatste 4 races geraced en gewonnen uiteraard. en nu is er echt niks meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je ook alle races via de world map hebt gedaan is er verder niks meer te doen.
Als je eenmaal het sms'je hebt gehad dat je hebt uitgespeeld kan je die Wide Body Kits niet meer halen. Je moet ze echt in Stage 5 halen. Als je daar eenmaal mee klaar bent krijg je ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:13 schreef jacco het volgende:
[..]
Maar ik heb de widebody's nog niet eens en heb net met de SUV de laatste 4 races geraced en gewonnen uiteraard. en nu is er echt niks meer.
Dat kan helaas niet. Ze kunnen alleen maar op de auto waar je ze al hebt opgezet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:34 schreef -Evert- het volgende:
Als ik een RX-8 pas in stage 4 kan kopen, hoe kan ik engine upgrade uit stage 3 in RX-8 krijgen?
Kan kloppen. Bij sommige auto's gaat er iets af als je een bepaalde upgrade installeert. Maar misschien is je acceleratie wel iets toegenomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb in mijn RX-8 een ECU upgrade geinstalleerd. Mijn topsnelheid nam met 5 km/h toe maar toen ik versnellingspakket 2 ging installeren, nam mijn topsnelheid weer af met 5 km/h :s
Dat smsje heb ik nog niet gehad volgens mij. ik kijk zo ff in mijn mailbox. Ik heb die coalharbor ook nog niet helemaal geunlocked.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je eenmaal het sms'je hebt gehad dat je hebt uitgespeeld kan je die Wide Body Kits niet meer halen. Je moet ze echt in Stage 5 halen. Als je daar eenmaal mee klaar bent krijg je ze niet meer.
En ff tussendoor.... waar kan ik nou heel precies zien welke unieke upgrades er in mijn auto zitten? Bij deel 1 kon je dat heel makkelijk zienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan kloppen. Bij sommige auto's gaat er iets af als je een bepaalde upgrade installeert. Maar misschien is je acceleratie wel iets toegenomen.
Als je het laatste deel van Coal Harbor nog moet doen dan kan je nog de Wide Body Kits halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat smsje heb ik nog niet gehad volgens mij. ik kijk zo ff in mijn mailbox. Ik heb die coalharbor ook nog niet helemaal geunlocked.
Geen idee. Ik heb het zelf ook niet gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef -Evert- het volgende:
[..]
En ff tussendoor.... waar kan ik nou heel precies zien welke unieke upgrades er in mijn auto zitten? Bij deel 1 kon je dat heel makkelijk zien![]()
Geen dank. Veel plezier verder met het spel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef jacco het volgende:
ElmarO ik moest nog een 6 sterren auto halen waardoor ik op een cover kwam en nog 1 race moest doen. En nu is dus die coal harbor wel bereikbaar dus ik ben ff verder racen
THX.
Vaagquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:44 schreef Timens het volgende:
ik heb n savegame overgezet naar n andere comp, maar hij laad niet... What to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |