damn...dus de 1e keer dat hij begint snel ff restarten?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is een bug in het spel. Je moet de race eerst restarten. Dan krijg je na afloop wel geld.
What he saidquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:38 schreef Internationalist het volgende:
[..]
damn...dus de 1e keer dat hij begint snel ff restarten?
Betere videokaart?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef CybPraetorian het volgende:
iaw waarom zien auto's van andere fokkers er mooier uit
Je eerste vraag zou ik niet zo snel kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:21 schreef Black-Hole het volgende:
2 vraagjes:
- Wat is een goede wagen om drag races mee te winnen, hen nu zelf een 206 die prima rijdt alleen die drags gaan niet zo lekker.
- Kan je meer dan 1 auto bezitten of moet je dan steeds je wagen omruilen/inwisselen?
Thanx, was bang dat ik mijn mooie 206 kwijt zou zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 21:30 schreef ElmarO het volgende:
Je kan uiteindelijk in totaal 5 auto's bezitten. Als al je slots vol zitten en je wilt een andere auto dan moet je er wel één weg doen.
Ow. Moet hij het maar beter neerzettenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij heeft een X800Pro dus dat zal wel meevallen. Ik denk dat hij de ontwerpen bedoeld.
Hmm. Volgens mij is imageshack veraderd. er staan ook nieuwe dingen op.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:39 schreef ElmarO het volgende:
Had ik gister ook last van. Misschien vind Imageshack wel dat Fok te veel bandbreedte gebruikte.
Er is trouwens ook een topic over. heeft imageshack.us fok verbannen?
Nee, die kan je dan helaas niet meer halen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef Drej het volgende:
Best grappig spel, hoewel ik die races eigenlijk alleen nog maar doe om upgrades te krijgenZit nu in stage 5 dus gaat aardig rap nu. Ik heb alle outruns echter links laten liggen en kwam er gisteren achter dat deze nodig zijn om de uniques te halen.. Nu ik dus in stage 5 zit wil ik graag weten of ik alle unique opgrades van alle voorgaande stages ook nog kan halen (denk aan bijvoorbeeld de engine of turbu bij resp. level 3 en 4). Iemand die me dat kan vertellen? Ik heb geen zin om nu alsnog voor niks al die outruns te doen
D'oh! Daar gaat mn interesse in het spelquote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, die kan je dan helaas niet meer halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |