quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
zo uitgespeeldIk met 1,29 op medium skilledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
Heb je die twee savegames in dezelfde map staan of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Timens het volgende:
Nee is er niet(verschil) En hij staat bij n andere savegame waar ik normaal mee speel...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Byte_Me het volgende:
een paar handige weetjes waar ik ben achtergekomen:
moeite met street x?
- gebruik een opgefokte corolla, die auto doet het echt super in street x
- tune je auto op acceleratie (versnellingen) en grip (banden/aerodynamica)
moeite met die lange downhill drifts?
- weer cartuning: veel acceleratie (versnellingen)
- geen grip achter, wel grip voor (banden/aerodynamica)
- het aantal punten wat je moet halen varieerd met verschillende auto's, het kan een voordeel hebben om geen volledig opgefokte auto te gebruiken
als je veel geld hebt en je wil in een keer een auto opfokken, dan hoef je niet alle packeges te kopen. veel onderdelen uit de street en pro packages worden namelijk vervangen door onderdelen uit de extreme package. je kunt het beste als eerste de extreme package kopen, en dan bij losse onderdelen 1 voor 1 de overgebleven onderdelen proberen. je krijgt vanzelf een waarschuwing als je iets slechters op je auto wil zetten. dit kan je aardig wat geld schelen.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Byte_Me het volgende:
een paar handige weetjes waar ik ben achtergekomen:
moeite met street x?
- gebruik een opgefokte corolla, die auto doet het echt super in street x
- tune je auto op acceleratie (versnellingen) en grip (banden/aerodynamica)
moeite met die lange downhill drifts?
- weer cartuning: veel acceleratie (versnellingen)
- geen grip achter, wel grip voor (banden/aerodynamica)
- het aantal punten wat je moet halen varieerd met verschillende auto's, het kan een voordeel hebben om geen volledig opgefokte auto te gebruiken
als je veel geld hebt en je wil in een keer een auto opfokken, dan hoef je niet alle packeges te kopen. veel onderdelen uit de street en pro packages worden namelijk vervangen door onderdelen uit de extreme package. je kunt het beste als eerste de extreme package kopen, en dan bij losse onderdelen 1 voor 1 de overgebleven onderdelen proberen. je krijgt vanzelf een waarschuwing als je iets slechters op je auto wil zetten. dit kan je aardig wat geld schelen.
ff wat anders.... hoe kan je zo'n doelkans nu missenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb er nu wel andere velgen op btw, geen spinners
![]()
Ik denk al.. wáá'r heb je het over.. Maar das mijn sig idd..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff wat anders.... hoe kan je zo'n doelkans nu missen![]()
Laat het toeval nu willen dat ik bij ongeveer een zelfde poging, ook de bal volledig over het doel schot......
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:24 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag stonden ze van EA de boel een beetje te promoten in Eindhoven. Hadden ze 'k dacht een Mazda in NFSU-stijl staan met in de achterklep 3 schermpjes met dat spel erop.
Als je eenmaal level 3 hydraulics hebt en je auto helemaal omhoog doet zie je dat je wielen compleet los van je auto staan. Ziet er ook niet echt mooi uit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Fijn dat ze die mooie wielen zo goed hebben uitgelijnd zeg.
[afbeelding]
My god, dat lijkt echt nergens op.
Stuur de OP dan maar naar me toe.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:52 schreef AMD64 het volgende:
Ik geef ElmarO de eer om deel 8 aan te maken. Heb genoeg gehad om telkens te openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |