abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2001 @ 23:55:23 #1
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690324
Ik ben wel benieuwd HOE 'oneindige gerechtigheid' (welke gek verzint die namen btw?) zal verlopen.
Wanneer Bin Laden niet wordt uitgeleverd door afghanistan gaat de alliantie vervolgens bombaderen?
Of heeft de CIA/Mossad/MI6/etc misschien een duidelijk idee over zijn verblijfplaats en worden er eerst elitetroepen ingezet om Bin Laden van zijn Afghaanse matras te lichten?

Is de legermacht alleen achter de hand om snel te reageren op andere terreurgroepen of staan deze klaar om Afghanistan ALSNOG te treffen wanneer deze de elitetroepen de weg versperren of aanvallen (omdat dit als een invasie gezien wordt)

Enig idee iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-09-2001 00:05]

pi_1690399
Ik ga ervanuit dat er sowieso op korte termijn wat bommen zullen vallen, als ware het een symbolische vergelding.

Hoe ze het gaan aanpakken weten ze zelf waarschijnlijk ook niet, de naam; Operation oneindige gerechtigheid, zegt eigenlijk genoeg.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2001 @ 00:12:11 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690419
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik ga ervanuit dat er sowieso op korte termijn wat bommen zullen vallen, als ware het een symbolische vergelding.

Hoe ze het gaan aanpakken weten ze zelf waarschijnlijk ook niet, de naam; Operation oneindige gerechtigheid, zegt eigenlijk genoeg.

Ze kunnen deze mobalisatie echter niet oneindig volhouden.
Langdurige acties zijn ook niet in de stijl van het Amerikaanse gedachtengoed: we want it all en we want it NOW
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:12:55 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1690424
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:

De naam 'oneindige gerechtigheid' zal worden vervangen na aanleiding van klachten uit Saudi Arabie geloof ik... zag het net bij RTL4 nieuws
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2001 @ 00:14:48 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690437
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:12 schreef Re het volgende:

[..]

De naam 'oneindige gerechtigheid' zal worden vervangen na aanleiding van klachten uit Saudi Arabie geloof ik... zag het net bij RTL4 nieuws

wat wordt het nu?

'Nuke the assholes' ?

pi_1690474
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:12 schreef Re het volgende:

[..]

Moet dat "oneindige" eruit of dat "gerechtigheid" ik vind het allebei nl niet erg prettig. ("gerechtigheid" terwijl je op voorhand weet dat deze "operation" ook onschuldige mensen het leven gaat kosten, zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren onder de noemer "gerechtigheid", dat "oneindige" is ook geen prettig vooruitzicht)
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:24:30 #7
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1690494
Ik wil ook wel eens weten wie die namen van de operaties steeds verzint. Infinite Justice klinkt wel erg opgeklopt IMO.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:25:24 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1690497
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Moet dat "oneindige" eruit of dat "gerechtigheid" ik vind het allebei nl niet erg prettig. ("gerechtigheid" terwijl je op voorhand weet dat het onschuldige mensen het leven gaat kosten, zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren onder de noemer "gerechtigheid", dat "oneindige" is ook geen prettig vooruitzicht)

ik weet er het fijne niet van af, ik denk dat Bush om 3 uur er meer duidelijkheid over zal geven. Infinite Justice mag volgens mij alleen gebezigd worden door God/Allah dacht ik.

En wat ik zie is dat de VS een beetje aan het terugkrabbelen is van de sterke "oorlogs" taal, de troep ophoping in het M-O is volgens mij ook meer om een teken naar het Amerikaanse volk te geven dat er wat gedaan wordt... wat uiteindelijk de (militaire) actie zal worden weet ik niet. Misschien een paar kruisraketten op voormalige terroristen basis met een Delta force erachteraan daarna systematisch proberen cellen op te rollen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:12:34 #9
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1690687
Wat dacht je i.p.v. een golf-oorlog een hockey-oorlog? Of een pizza-oorlog! Yum.

I.i.g. ik ga niet te veel speculeren, 'k ga me de kop niet nog een keer gek maken...

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:14:53 #10
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1690697
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:25 schreef Re het volgende:

[..]

ik weet er het fijne niet van af, ik denk dat Bush om 3 uur er meer duidelijkheid over zal geven. Infinite Justice mag volgens mij alleen gebezigd worden door God/Allah dacht ik.

En wat ik zie is dat de VS een beetje aan het terugkrabbelen is van de sterke "oorlogs" taal, de troep ophoping in het M-O is volgens mij ook meer om een teken naar het Amerikaanse volk te geven dat er wat gedaan wordt... wat uiteindelijk de (militaire) actie zal worden weet ik niet. Misschien een paar kruisraketten op voormalige terroristen basis met een Delta force erachteraan daarna systematisch proberen cellen op te rollen

Jah, als die lui in het echt zo goed zijn als ik het spel speel is het gauw gedaan met elke extermist in de wereld

"Hoppa, ff snipen, pats, pats, pats, pats en het kamp is zo stil als de nacht..."

Oeps, en jullie dachten waarschijnlijk dat ik helemaal een flowerpowerpacifist was

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')