Is de legermacht alleen achter de hand om snel te reageren op andere terreurgroepen of staan deze klaar om Afghanistan ALSNOG te treffen wanneer deze de elitetroepen de weg versperren of aanvallen (omdat dit als een invasie gezien wordt)
Enig idee iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-09-2001 00:05]
Hoe ze het gaan aanpakken weten ze zelf waarschijnlijk ook niet, de naam; Operation oneindige gerechtigheid, zegt eigenlijk genoeg.
quote:Ze kunnen deze mobalisatie echter niet oneindig volhouden.
Op vrijdag 21 september 2001 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik ga ervanuit dat er sowieso op korte termijn wat bommen zullen vallen, als ware het een symbolische vergelding.Hoe ze het gaan aanpakken weten ze zelf waarschijnlijk ook niet, de naam; Operation oneindige gerechtigheid, zegt eigenlijk genoeg.
quote:De naam 'oneindige gerechtigheid' zal worden vervangen na aanleiding van klachten uit Saudi Arabie geloof ik... zag het net bij RTL4 nieuws
Op vrijdag 21 september 2001 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik ga ervanuit dat er sowieso op korte termijn wat bommen zullen vallen, als ware het een symbolische vergelding.Hoe ze het gaan aanpakken weten ze zelf waarschijnlijk ook niet, de naam; Operation oneindige gerechtigheid, zegt eigenlijk genoeg.
quote:wat wordt het nu?
Op vrijdag 21 september 2001 00:12 schreef Re het volgende:[..]
De naam 'oneindige gerechtigheid' zal worden vervangen na aanleiding van klachten uit Saudi Arabie geloof ik... zag het net bij RTL4 nieuws
'Nuke the assholes' ?
quote:Moet dat "oneindige" eruit of dat "gerechtigheid" ik vind het allebei nl niet erg prettig. ("gerechtigheid" terwijl je op voorhand weet dat deze "operation" ook onschuldige mensen het leven gaat kosten, zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren onder de noemer "gerechtigheid", dat "oneindige" is ook geen prettig vooruitzicht)
Op vrijdag 21 september 2001 00:12 schreef Re het volgende:[..]
De naam 'oneindige gerechtigheid' zal worden vervangen na aanleiding van klachten uit Saudi Arabie geloof ik... zag het net bij RTL4 nieuws
quote:ik weet er het fijne niet van af, ik denk dat Bush om 3 uur er meer duidelijkheid over zal geven. Infinite Justice mag volgens mij alleen gebezigd worden door God/Allah dacht ik.
Op vrijdag 21 september 2001 00:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Moet dat "oneindige" eruit of dat "gerechtigheid" ik vind het allebei nl niet erg prettig. ("gerechtigheid" terwijl je op voorhand weet dat het onschuldige mensen het leven gaat kosten, zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren onder de noemer "gerechtigheid", dat "oneindige" is ook geen prettig vooruitzicht)
En wat ik zie is dat de VS een beetje aan het terugkrabbelen is van de sterke "oorlogs" taal, de troep ophoping in het M-O is volgens mij ook meer om een teken naar het Amerikaanse volk te geven dat er wat gedaan wordt... wat uiteindelijk de (militaire) actie zal worden weet ik niet. Misschien een paar kruisraketten op voormalige terroristen basis met een Delta force erachteraan daarna systematisch proberen cellen op te rollen
I.i.g. ik ga niet te veel speculeren, 'k ga me de kop niet nog een keer gek maken...
quote:Jah, als die lui in het echt zo goed zijn als ik het spel speel is het gauw gedaan met elke extermist in de wereld
Op vrijdag 21 september 2001 00:25 schreef Re het volgende:[..]
ik weet er het fijne niet van af, ik denk dat Bush om 3 uur er meer duidelijkheid over zal geven. Infinite Justice mag volgens mij alleen gebezigd worden door God/Allah dacht ik.
En wat ik zie is dat de VS een beetje aan het terugkrabbelen is van de sterke "oorlogs" taal, de troep ophoping in het M-O is volgens mij ook meer om een teken naar het Amerikaanse volk te geven dat er wat gedaan wordt... wat uiteindelijk de (militaire) actie zal worden weet ik niet. Misschien een paar kruisraketten op voormalige terroristen basis met een Delta force erachteraan daarna systematisch proberen cellen op te rollen
"Hoppa, ff snipen, pats, pats, pats, pats en het kamp is zo stil als de nacht..."
Oeps, en jullie dachten waarschijnlijk dat ik helemaal een flowerpowerpacifist was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |