abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1684117
bron http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/121

-Mullahs raden Bin Laden vertrek aan
KABUL De circa duizend geestelijken die in de Afghaanse hoofdstad Kabul bijeen zijn,hebben Osama bin Laden aangeraden het land zo snel mogelijk te verlaten. De mullahs vinden dat de regerende Taliban hem daarvan moeten overtuigen. Ook besloten ze dat het Afghaanse volk een 'heilige oorlog' moet beginnen als het tot een aanval van de Verenigde Staten op hun land komt. De schriftgeleerden vergaderen sinds gisteren over het lot van Bin Laden.Het Talibanregime biedt sinds 1996 onderdak aan de man die door de Verenigde Staten beschouwd wordt als het brein achter de terreuraanslagen in de VS.

pi_1684189
Goh.... en jij geloofd dat? Voor de pers naar buiten 'lief en aardig' maar intern wordt er over iets anders gepraat... anders kwamen er niet 1000 van de 'wijzen' bij elkaar.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 20 september 2001 @ 11:32:35 #3
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1684215
Eerst zien, dan geloven.
Als ze dat vinden, kunnen ze hem binnen een paar uur eruit flikkeren.
Osama Bin Laden is een varken
  donderdag 20 september 2001 @ 11:37:47 #4
12807 aego
... ik niet ...
pi_1684257
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:32 schreef HeindeKort het volgende:
Eerst zien, dan geloven.
Als ze dat vinden, kunnen ze hem binnen een paar uur eruit flikkeren.
bij ananova http://www.ananova.com/news/story/sm_403359.html?menu=news.latestheadlines roepen ze dat ie vrijwillig moet vertrekken.

Weten ze dus dat ie zich daar nog bevindt ? Hebben ze een 'timeframe' genoemd ?

"Eeehh... ja we hebben het hem gezegd, maar hij luistert niet. Daar kunnen wij toch niets aan doen ? "

Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
  donderdag 20 september 2001 @ 11:39:57 #5
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1684280
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:37 schreef aego het volgende:

"Eeehh... ja we hebben het hem gezegd, maar hij luistert niet. Daar kunnen wij toch niets aan doen ? "

Dan kan de NAVO er ook niks aan doen als het opeens wat bommen gaat regenen.
Osama Bin Laden is een varken
pi_1684295
En wat als ie niet wil, hoe gaan ze hem dan dwingen. Ik dacht toch dat de meest fundamentalistische moslims in A. geen orginele Afghanen zijn maar over het algemeen import uit andere arabische landen die vooral trouw zijn aan Osama.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1684386
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:41 schreef Party-pooper het volgende:
En wat als ie niet wil, hoe gaan ze hem dan dwingen. Ik dacht toch dat de meest fundamentalistische moslims in A. geen orginele Afghanen zijn maar over het algemeen import uit andere arabische landen die vooral trouw zijn aan Osama.
He? Dat heb ik nog nooit eerder gehoord, hoe kom je aan die info?

Anyway, als die mullah's dit werkelijk besloten hebben, dan kun je er van uit gaan dat zo'n uitspraak bindend is.

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1684420
Heel sluw van ze, hij gaat natuurlijk niet, maar ze hebben het wel gevraagd, dus als Amerika nu aanvalt kunnen ze zeggen dat ze aangevallen worden terwijl ze meewerken...om zo andere landen aan hun kant te krijgen? Alsof het jarenlang steunen & onderdak bieden aan Bin Laden opeens vergeten zou zijn, daar trappen we niet in...

Ze moeten hem OPSPOREN & UITLEVEREN niet op de thee uitnodigen en gezellig aan hem vragen!

De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  donderdag 20 september 2001 @ 12:13:15 #9
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_1684569
Bin Laden en Omar (hoofd van de Mullahs, dus eigenlijk de baas van het land) zijn al jaren lang zeer goede vrienden van elkaar. Er zijn zelfs familie banden tussen de twee. Ik geloof nooit dat ze Bin Laden laten vertrekken. Dit is gewoon een manier om de moslimgemeenschappen op een lijn te krijgen tegen eventuele vergeldings acties van de VS en de rest van de coalitie.

Hem laten vertrekken is natuurlijk ook geen optie, waar ,moet zo'n vent naar toe. En als hij ergens terecht kan dan krijgt dat land dezelfde problemen.

Dus opsporen en uitleveren, maar dat zullen ze dus wel niet doen, helaas.

[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
pi_1684604
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:13 schreef clarify het volgende:

Hem laten vertrekken is natuurlijk ook geen optie, waar ,moet zo'n vent naar toe. En als hij ergens terecht kan dan krijgt dat land dezelfde problemen.

Uitleveren is eigenlijk ook geen optie voor hen, want uitleveren staat gelijk aan de electrische stoel voor bin Laden, dus die zal zich echt niet vrijwillig laten uitleveren.

Misschien verklaren ze hem wel dood (overleden bij arrestatie), is het aan de VS om aan te tonen dat hij nog leeft. [Leveren ze een of ander opgeblazen onherkenbaar lijk uit.]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1684634
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:56 schreef mike_another het volgende:
Alsof het jarenlang steunen & onderdak bieden aan Bin Laden opeens vergeten zou zijn, daar trappen we niet in...
Maar veel anderen wel.
Inderdaad een tamelijk slimme zet.
pi_1684645
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:17 schreef R@b het volgende:
Misschien verklaren ze hem wel dood (overleden bij arrestatie), is het aan de VS om aan te tonen dat hij nog leeft. [Leveren ze een of ander opgeblazen onherkenbaar lijk uit.]
Oeps, laat ze het maar niet lezen, geniaal idee helaas?

'Gelukkig' zijn ze waarschijnlijk zo trots en godsdienstwaanzinnig dat ze liever de VS uitdagen door te zeggen lekker puh hij leeft nog!

Misschien leveren ze wel iemand LEVEND uit die op hem lijkt? Er zijn er genoeg daar die hun leven voor hem geven?

De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_1684780
Ik hoop dat het er genoeg zijn, zijn we meteen van een probleem af!!! }:o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')