yep.. 3 foutenquote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef Forno het volgende:
Hoeveel fouten moet je tellen in het woord quasi boedistisch in plaats van quasi-boeddhistisch?
3 fouten (het koppelteken en 2 woorden vergeten)?
Dat is niet best. Hierbij onthoud ik mij van de score.quote:
Ik denk dat het best kan hoor. Ik heb in ieder geval zonder twijfel 19 fouten, dus als je vindt dat dat me al bijna verdacht maakt dan zal jouw taalniveau misschien inderdaad laag liggen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef Forno het volgende:
[..]
Dat is niet best. Hierbij onthoud ik mij van de score.
De mensen die beweren minder dan 12 a 13 fouten te hebben, lijken mij niet geheel zuiver te hebben geteld. Of je bent een minimaal een maand in trainingskamp geweest? Wat een onzin. Zelfs 20 fout is een puik resultaat en bijna verdachtmakend.
Of ligt mijn taalniveau daadwerkelijk zo ijzingwekkend laag?
Ok, even kijken zoquote:Op maandag 13 december 2004 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het is nog wel op internet te vinden, voor als je nog niet het hele topic doorgelezen hebt.
Thanks..quote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef Murray het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ctee/bb.20041213.asf
Hier jomt het te staan als het goed is.
Nee dat is de TV uitzending, maar die staat nog niet online.quote:Op maandag 13 december 2004 23:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks..
Is dat het voorlezen via winamp?
Heb helaas geen geluid.
Kan evt iemand vragen het voor te lezen, maar geheel eerlijk is dat niet meer.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik geloof al die mensen ook niet zo die hier beweren twaalf fouten en dergelijke gemaakt te hebben.
Zelf had ik er 19 en als ik zie wat anderen hier soms voor taalfouten maken kan ik niet geloven dat iedereen in het dictee ineens zo goed is..................
Ik vrees dat de mensen die hier al die tenenkrommende spelfouten maken niet meedoen met het groot dicteequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik geloof al die mensen ook niet zo die hier beweren twaalf fouten en dergelijke gemaakt te hebben.
Zelf had ik er 19 en als ik zie wat anderen hier soms voor taalfouten maken kan ik niet geloven dat iedereen in het dictee ineens zo goed is..................
Als vandale.nl gelijk heeft, scheelt dat mij weer twee fouten, want zo heb ik het ook gespeld. Maar het zal wel nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:29 schreef Flem het volgende:
Oudhollands is wel gaar trouwens. Vandale.nl meldt bijvoorbeeld dat het Oud-Hollands is, da's toch twee fouten dan...
Er zijn nu eenmaal mensen die gewoon heel goed zijn in dictees maken. Waarom zou ik erom liegen dat ik 12 fouten heb? Ik had er trouwens eerst 13 maar dank zij pampus is er nog een af gegaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:24 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb niet meegedaan..
Na 30 uur wakker te zijn ging ik toch maar rond half negen naar bed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |