Van spelling valt niet zoveel te vinden. Het is goed of het is foutquote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Kolere... 31 fout...
En toch vind ik dat je Internet met een hoofdletter schrijft!
OK, 30 fout danquote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
Winnaar is toch niet foutloos
http://teletekst.nos.nl/gif/113-01.html
pampus is toch met een kleine letter p
Het staat gewoon veel beter ... Volgens mij zijn daar heel veel mensen ingetuind. Meteen 3 fouten ... kassa ....quote:Op maandag 13 december 2004 22:15 schreef Falco het volgende:
Ik was ook zo'n kneus die het presteerde oud-Hollandse op te pennen.
Join the club.quote:Op maandag 13 december 2004 22:15 schreef Falco het volgende:
Ik was ook zo'n kneus die het presteerde oud-Hollandse op te pennen.
Ja, dat was bij quasi-boeddhistisch.quote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef nexhil het volgende:
[..]
Het staat gewoon veel beter ... Volgens mij zijn daar heel veel mensen ingetuind. Meteen 3 fouten ... kassa ....
De voorzitter zei ook nog iets als "er konden drie fouten gemaakt worden in dit woord, en daar werd dan ook gretig gebruik van gemaakt". (of was dat bij een ander woord?)
quote:Op maandag 13 december 2004 22:20 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
2 fout..
'van onder' ipv 'vanonder'
'rechter ooglid' ipv 'rechterooglid'
Omdat ik graag weer eens onder de tien had willen zitten.quote:
Oude spelling ipv nieuwe spelling.. daar heb ik ook last van dus....quote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Toet het volgende:
libellekind i.p.v. libellenkind 1 fout
vinkeslag (ik kon me nog iets herinneren over versteende uitdrukkingen die zonder n gingen) i.p.v. vinkenslag 1 fout
"Oud" is geen richting zoals "Zuid"quote:oud-Hollandse (het is toch zeker ook Zuid-Hollandse) i.p.v. Oudhollandse 3 fout
yup 'e' ipb 'i'; 'ë' ipv 'e'quote:lineëer i.p.v. linieer 2 fout?
quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
Winnaar is toch niet foutloos
http://teletekst.nos.nl/gif/113-01.html
pampus is toch met een kleine letter p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |