Ja, volgens mij wel. Ik heb ook een persoonlijk record gevestigd.quote:Op maandag 13 december 2004 21:59 schreef Shivo het volgende:
29 fout, nog nooit zo goed gescoord. Makkelijk diktee dit jaar?
Ja, joh, je had zo mee kunnen doen, had je geen slecht figuur geslagen tussen de niet-prominentenquote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb in totaal negen fouten gemaakt:
Ik vind het eigenlijk best goed van mezelf
Schrijf je nu express een k ipv een c?quote:Op maandag 13 december 2004 21:59 schreef Shivo het volgende:
29 fout, nog nooit zo goed gescoord. Makkelijk diktee dit jaar?
quote:AlS ZiJn cHrOnI$G3 iNg3wAnDsZiEkT3
BgOn dE CoMiCu$ ZiJn dAg3lIjK$3 AlS M3T En eIg3nZiNiGe gEdAgTe-eXeRcItIe
Ov3r nOrMeN 3n wArDeN OfTeW3L
GeDrAgInG3N DiE HiJ GrAg gEïMpLaNtErD
zAg bIj vReMdE VoG3L$ iN ZiJn
nIeT-GeS3CuLaRi$eRdE SaNt3nKrAm1111! HiHi lOl dUzZ
En dE$PeRaTe zWaLuW ZwEnKt3 ZoNd3r
eGaRdS RaKeLiNgS L4NgS ZiJn
r3gT3RoGlId w4t bHeLsD3 d3zE EvEn
pR3CiEz3 4lS $t3iL3 dUiKvLuGt vAn dIt
cRe4tUrGr4cIeUs aLs 3N LiBl3nKiNd?!!!!!? HiHi *OnE LuV*
etc. etc.
Schrijf je nu expres expres met dubbel s?quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Schrijf je nu express een k ipv een c?![]()
Er komt vast nog wel een herhaling hiervan. Phillip Freriks zei het in het begin namelijk.quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef Swine het volgende:
45 fout...best slecht zo te zien...naja...me eerste keer..volgend jaar stuk beter dus :d
ff ander vraagje...weet iemand van welke componist en welk stuk gebruikt wordt als theme van het programma?? Ik vind het echt mooi
Geweldig, dan heb ik die in ieder geval goed, da's een foutje minder.quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
Winnaar is toch niet foutloos
http://teletekst.nos.nl/gif/113-01.html
pampus is toch met een kleine letter p
Ik had zelfs meer fouten dan ik verwacht had... ik vind dat Pampus en Oudhollandse zo dom van mezelf, ik schrijf het allebei met een kleine letter... anders had ik er 7 fout gehadquote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, joh, je had zo mee kunnen doen, had je geen slecht figuur geslagen tussen de niet-prominenten![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
Kut.quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Schrijf je nu expres expres met dubbel s?
pampus had je dus toch goed. Da's 8 fouten voor jou.quote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik had zelfs meer fouten dan ik verwacht had... ik vind dat Pampus en Oudhollandse zo dom van mezelf, ik schrijf het allebei met een kleine letter... anders had ik er 7 fout gehad
Scheelt mij ook weer eentje. 26 wordt het danquote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik had zelfs meer fouten dan ik verwacht had... ik vind dat Pampus en Oudhollandse zo dom van mezelf, ik schrijf het allebei met een kleine letter... anders had ik er 7 fout gehad
Dan heb ik er maar 8 fout!quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef blackEyEz321 het volgende:
Philip Freriks zei aan 't begin dat 't een of ander vioolstuk van Bach was. (heb niet onthouden welk vioolstuk)quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef Swine het volgende:
45 fout...best slecht zo te zien...naja...me eerste keer..volgend jaar stuk beter dus :d
ff ander vraagje...weet iemand van welke componist en welk stuk gebruikt wordt als theme van het programma?? Ik vind het echt mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |