abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2001 @ 10:45:21 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1683902
www.volkskrant.nl
quote:

'Fantasten.' 'Sensatiezoekers.' 'Groteske beschuldigingen.' Het Koninklijk Paleis in België sluit doorgaans de luiken als leden van de Van Saksen-Coburgs in opspraak zijn, maar het 'geen commentaar' heeft plaats gemaakt voor een meer dan hartstochtelijke ontkenning.
Reden voor de ferme taal is de publicatie van het boek Dossier pédophilie, scandale de l'affaire Dutroux van de heren Jean Nicolas en Frédéric Lavachery. Daarin duikt het aloude gerucht op dat niemand minder dan koning Albert II zou hebben deelgenomen aan orgieën met minderjarige meisjes. Er worden zelfs verbanden gesuggereerd met Marc Dutroux.

Het Paleis is het verhaal meer dan beu. Dat heeft alles te maken met internationale aandacht. Het waren niet bepaald omstreden kranten en tijdschriften die kolommen openstelden voor een voorpublicatie: Süddeutsche Zeitung, Der Spiegel, Welt am Sonntag, La Stampa en Corriere della Sera.

De vorstelijke gramschap richt zich vooral op de uitgever, de Franse firma Flammarion. In een verklaring van het Paleis wordt het 'onbegrijpelijk' genoemd dat 'een tot op heden gereputeerd bedrijf zijn reputatie op de helling zet'. Gerechtelijke, parlementaire en journalistieke onderzoeken wezen uit dat de beweringen 'totaal ongegrond' zijn. Ook premier Verhofstadt heeft zich aan de zijde van het paleis geschaard. Hij laat er geen misverstand over bestaan: de regering beschouwt het boek als een 'ontoelaatbare aantasting van de waardigheid van ons land en zijn inwoners'.

De auteurs zijn zelf ook niet van onbesproken gedrag. De Belgische pers, die tot nu toe het boek negeerde, noemt het duo 'riooljournalisten'. Nicolas publiceerde vorig jaar een lijst met pedofielen. Van de opsomming klopte weinig.

Veronderstelde escapades in de zogeheten roze balletten blijven de Belgische monarchie maar achtervolgen. De kiem ligt in de jaren zeventig, toen een bouwconsortium een opdracht verwierf voor vijf ziekenhuizen in Saudi-Arabië. Albert, toen nog prins, spande zich persoonlijk in voor die order. Later bleek dat er voor de transactie callgirls zijn ingeschakeld. Uit een adressenboekje van een betrokken prostituee zouden bij een huiszoeking enkele pagina's zijn gescheurd. Tijdens het onderzoek naar netwerken rond Dutroux, doken ook verhalen op over seksfeestjes, waarin 'hooggeplaatsten' figureerden.

Nicolas reageerde schouderophalend. Waterdicht bewijs heeft hij ook niet gevonden, gaf hij toe. Maar waarom zou hij tal van getuigenissen in twijfel trekken?

Wat moeten we nu met die gast doen? Pik d'r af? Langzaam koken in olie?

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1684184
quote:
Op donderdag 20 september 2001 10:45 schreef links234 het volgende:
www.volkskrant.nl
[..]

Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
GNU Terry Pratchett
pi_1684242
quote:
www.volkskrant.nl
[..]

Platbombarderen natuurlijk, het zijn toch allemaal automatisch pedo's die Belgen, of niet dan??
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1684418
quote:
www.volkskrant.nl
[..]

Of de schrijver van het boek 4 en delen als blijkt dat hij op zijn grote duim heeft gezogen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1684982
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:35 schreef Party-pooper het volgende:

[..]

Platbombarderen natuurlijk, het zijn toch allemaal automatisch pedo's die Belgen, of niet dan??

Maar ze hebben hier wel goeie frieten!
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  donderdag 20 september 2001 @ 13:40:00 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1685026
quote:
Op donderdag 20 september 2001 13:33 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

Maar ze hebben hier wel goeie frieten!

Ja, maar die stoppen ze wel in de puntzakken van kleine meisjes!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 14:06:19 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1685196
Oef, er zijn al meer personen genoemd inzake de Dutroux affaire en andere zedenzaken

Onder de onschuldige naam van Cries (Centre de recherches et d'ínformation sur l'enfance et sa sexulite)
( een pedofiel netwerk in de jaren '80, lokalen van UNICEF, zie o.a. boeken van Andre Rogge..)

*Claude Segala: Voorzitter van Corak, instelling voor gehandicapte en delinquente kinderen (is niet veroordeels geweest , heeft alleen een voorwaardelijke straf gekregen)

* Alain Chiapello :President van het Rode Kruis in Frankrijk (is genoemd in getuigenissen van kinderen, en heeft tevens altjd Catherine Bonnet gedwarsboomd in haar aanvragen voor humanitaire missies)

* Michel Caignet: extreem rechts..bla bla

Kan hier wel alles neer gaan zetten maar ben bang dat ik dan nog een aantal uur bezig ben en daar heb ik op dit moment weinig zin in...

Wat opvallend is en blijft is dat bepaalde vooraanstaande figuren de dans ontspringen, zij elkaar volledig dekken e.d.

Misselijkmakend maar helaas de realiteit..

pi_1692177
quote:
www.volkskrant.nl
[..]

Wie is "die gast"?
Be careful what you wish...You just might get it.
  vrijdag 21 september 2001 @ 11:23:18 #9
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1692216
Hoge bomen vangen veel wind.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 21 september 2001 @ 11:24:39 #10
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1692222
Ik heb het altijd al een vies mannetje gevonden.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  vrijdag 21 september 2001 @ 11:33:34 #11
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1692298
klinkt als sensatie, maar niet geheel onvoorstelbaar.
durf er niets over te zeggen, maar als het waar is, dan
is dat te triest voor woorden!
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1692348
Ik vind het wel erg slappe aangwijzingen allemaal, klinkt mij meer in de oren als een paar lui die snel geld willen verdienen met goedkope uitspraken. Op deze manier is overal wel een complot of schandaal te verzinnen. Laat ze eerst maar eens echte bewijzen leveren en dan pas de beschuldigingen doen.
This is this. This ain't something else, this is this!
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 18:53:09 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1696176
Die "bewijzen" circuleren al heel erg lang in het journalistencircuit, copieen van faxen ( Interpol, Data Services Gerechtelijk explotatie&steun->Rijkswacht; Fritz Toussaintstraat 47,Brussel) circa 200 pagina's met uitdraaien van vermeende pedofielen en zelfs veroordeelde pedofielen, brieven met handtekeningen van agenten ( o.a. aanvraag listing "strikte vergelijking"afkomstig van de Rijkswachter van Vlierberghe)

Het wachten was alleen nog op iemand die het durfde te publiceren..

vrijdag 21 september 2001 @ 18:57:40 #14
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1696210
Ik heb ook altijd al het gevoel gehad dat veel belgen zwaar ziek zijn. Sorry hoor...
T0 B3 0R N0T T0 B3
  vrijdag 21 september 2001 @ 21:10:57 #15
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1698016
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:57 schreef 6000068 het volgende:
Ik heb ook altijd al het gevoel gehad dat veel belgen zwaar ziek zijn. Sorry hoor...
Mag ik een teiltje?
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_1698878
quote:
Op donderdag 20 september 2001 11:35 schreef Party-pooper het volgende:

[..]

GVD man hoe zielig zijn die woorden nu?

Omdat de Koning pedofiel is hoeft niet te betekenen dat ineens iedereen in België pedofiel is...

ik raad je aan om deze van Mza (nog eens) te leze

quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:40 schreef Mza het volgende:
Ik vind het wel erg slappe aangwijzingen allemaal, klinkt mij meer in de oren als een paar lui die snel geld willen verdienen met goedkope uitspraken. Op deze manier is overal wel een complot of schandaal te verzinnen. Laat ze eerst maar eens echte bewijzen leveren en dan pas de beschuldigingen doen.
I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
  vrijdag 21 september 2001 @ 22:32:22 #17
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1699037
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 22:19 schreef Rauf het volgende:

[..]

Omdat de Koning pedofiel is hoeft niet te betekenen dat ineens iedereen in België pedofiel is...

[..]

Sarcasme is u vreemd?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 22 september 2001 @ 17:25:37 #18
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1706149
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 22:19 schreef Rauf het volgende:

[..]

[..]

Dat was als een lekkere sarcastische grap bedoeld... Humor is de sleutel van alles *proest*
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')