quote:Psst, maar dan is het nog niet hetzelfde...
Op donderdag 20 september 2001 09:58 schreef Halinalle het volgende:[..]
Je weet toch wel wie de eigenaar is van de Brand brouwerij?
Aanwijzing: H...eken
En persoonlijk hou ik ook niet van heineken, te weinig smaak, net water.
Brand was mn eerste pilsje, dus dat zal ook wel meewegen
Ik zal vast nog wel van mening veranderen, gezien het feit dat ik nog maar weinig soorten op heb
Lekker, Grolsch, La Trappe (tripel of quadrupel ), Leffe blond, etc.
- Grolsch
- Dobbel Palm
- Heineken
- Amstel
- Wieckse Witte
Persoonlijk vind ik geen enkel bier echt vies.... maar Oranjeboom drink ik niet zo graag, krijg ik altijd een super kater van.... Dommelsch is wel te doen, maar vind ik ook niet super....
Het allersmerigste wat ik ooit gedronken heb was in Amerika, Miller Light.... dat smaakt echt helemaal nergens naar... de enige manier hoe je dat kan drinken is een wasbak (in de hotelkamer) vol met ijsklontjes, daar je (aluminium) blikje in donderen... en wachten tot het super koud is
quote:sluit ik me volledig bij aan
Op zaterdag 16 maart 2002 21:17 schreef Nuke het volgende:
Lekker:- Grolsch
- Dobbel Palm
- Heineken
- Amstel
- Wieckse WittePersoonlijk vind ik geen enkel bier echt vies.... maar Oranjeboom drink ik niet zo graag, krijg ik altijd een super kater van.... Dommelsch is wel te doen, maar vind ik ook niet super....
Het allersmerigste wat ik ooit gedronken heb was in Amerika, Miller Light.... dat smaakt echt helemaal nergens naar... de enige manier hoe je dat kan drinken is een wasbak (in de hotelkamer) vol met ijsklontjes, daar je (aluminium) blikje in donderen... en wachten tot het super koud is
(Oranjeboom = )
[edit]
In Canada Labatt Blue ofzo gehad en nog een paar merken waarvan ik de naam vergeten ben. Das allemaal eigenlijk geen bier te noemen..
Hertog Jan
Heineken (tap)
Jupiler
Grolsch
Bittburger
en de rest
Brand
Oranjeboom
Grolsch met een smaakje (lemon en grapefruit ofzo)
Ik drink zelf overigens geen bier, vind het maar ranzig spul. Voor een toneelstuk heb ik ooit eens een rol gehad waar ik per uitvoering een blikje bier moest drinken (), en van de vier soorten die ik toen gedronken heb (brand, amstel, grolsch en heineken) vond ik heineken het best drinkbaar
O ja, nog meer (na mijn vakantie van afgelopen zomer) Al het Amerikaanse bier, water met een kleurtje.
Vooral: Bud
En lekkere bieren: Veel speciaal bieren zoals
Duvel
Palm
Van Pils: Grolsch
Heineken
Pils is namelijk wel bier, maar bier is geen pils...
snapt u??
Het smerigste bier dat ik me kan herinneren is Victoria Bitter, het regionale bier van Melbourne e.o. Afkorting = VB, door mij omgedoopt in 'Vies Bier'.
quote:Nee
Op vrijdag 22 maart 2002 11:35 schreef GRUMBLER het volgende:
Even voor alle duidelijkheid is dit een bier of een pils topic??Pils is namelijk wel bier, maar bier is geen pils...
snapt u??
quote:I rest my case...........
Op vrijdag 22 maart 2002 18:43 schreef Northpole het volgende:[..]
Nee
Lekker
1. Hoegaarden wit
2. Bavaria
3. Grolsch (mits in beugelfles)
Vies
1. Heineken
2. Palm
3. Jupiler
quote:Oh my god, that's bad!!, Heineken en Palm zijn m'n favorieten
Op vrijdag 22 maart 2002 21:42 schreef ArTiC het volgende:
Pils is gewoon een soort bier net als witbier en donker bier enzo. het normale bier is dus pils. Vandaar dat je ook een pilsje besteldLekker
1. Hoegaarden wit
2. Bavaria
3. Grolsch (mits in beugelfles)Vies
1. Heineken
2. Palm
3. Jupiler
quote:daarom is het goed dat smaken verschillen, jij de heineken ik het bavaria
Op vrijdag 22 maart 2002 22:03 schreef Bami_EWOK het volgende:[..]
Oh my god, that's bad!!, Heineken en Palm zijn m'n favorieten
![]()
Ach ja et is vrijdag
quote:Wiskundig gezien klopt het niet wat je zegt
Op vrijdag 22 maart 2002 11:35 schreef GRUMBLER het volgende:
Even voor alle duidelijkheid is dit een bier of een pils topic??Pils is namelijk wel bier, maar bier is geen pils...
snapt u??
A = B maar B =/ A
Maar ik snap wel wat je bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |