Ja, Mohammed B. had ook een baard en Ayaan niet. Het is wel goed met jou.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali is wat mij betreft wat betreft provocatie erger dan Mohammed B. Hij provoceerde namelijk niet, laat dat duidelijk zijn
Mohammed b zendt met zijn daad een duidelijk signaal uit. Is je dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali is wat mij betreft wat betreft provocatie erger dan Mohammed B. Hij provoceerde namelijk niet, laat dat duidelijk zijn
Hirsi Alia ook hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef Redux het volgende:
[..]
Mohammed b zendt met zijn daad een duidelijk signaal uit. Is je dat niet duidelijk?
Correct, ze zenden inderdaad beiden een signaal uit. Blijft over dat de wijze waarop dat signaal uit wordt gezonden verschilt, de 1 dmv een film, de ander dmv een moord, en je dus een conclusie kunt trekken dat de provocatie van mohammed b erger is.quote:
Roemenen zijn ook gewoon mensen. Dat zou jij als RAS-westerling toch echt moeten weten. En nee, met RAS bedoel ik geen Remote Access Routingquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wordt het je allemaal te veel, houd je de threads niet meer uit elkaar, BSB?
jah dat is zo Natuurlijk is dat zo MAAR ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef Redux het volgende:
[..]
Correct, ze zenden inderdaad beiden een signaal uit. Blijft over dat de wijze waarop dat signaal uit wordt gezonden verschilt, de 1 dmv een film, de ander dmv een moord, en je dus een conclusie kunt trekken dat de provocatie van mohammed b erger is.
Dus het maken van een film rechtvaardigt een moord?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
jah dat is zo Natuurlijk is dat zo MAAR ....
Als er geen film was was er geen Moord
Dat is nog maar de vraag. Terroristen hebben weinig reden nodig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
En als er geen Marokkanen in Nederland waren had die moord ook niet plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh Natuurlijk niet Maar Hirsi Ali weet waarmee ze aan bezig is , ze weet dat er gekken rondlopenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Terroristen hebben weinig reden nodig.
Het maken van een film is op geen enkele manier te vergelijken met het beroven van het leven van een mens. Dat ben je toch wel met me eens?
anders kan ik onmogelijk vice-president in je kabinet worden
Aha Mohammed B. was in Nederland geboren dus geen Marokkaan maar een Nederlanderquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef nikk het volgende:
[..]
En als er geen Marokkanen in Nederland waren had die moord ook niet plaatsgevonden.
Oftewel, een kut-redenering.
Een moord is geen automatisch gevolg voor het maken voor wat voor film dan ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
Neeh Natuurlijk niet Maar Hirsi Ali weet waarmee ze aan bezig is , ze weet dat er gekken rondlopen
Z'n papa en mama niet hoor, dus als er in Nederland geen Marokkanen waren geweest had Mohemmed B. lekker nooit in Nederland geweest. Dus, geen moord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha Mohammed B. was in Nederland geboren dus geen Marokkaan maar een Nederlander
Maar de gekken denken dat welquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Een moord is geen automatisch gevolg voor het maken voor wat voor film dan ook.
oow Als Hirsi Ali in Somalie was gebleven was er ook geen moordquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Z'n papa en mama niet hoor, dus als er in Nederland geen Marokkanen waren geweest had Mohemmed B. lekker nooit in Nederland geweest. Dus, geen moord.
jawel... zelfgemaaktequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder postzegel? Heb je ons alsnog tuk.
Blijequote:Iets met opgeruimd en netjes![]()
Precies. Snap je je onzinnige logica nu?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
oow Als Hirsi Ali in Somalie was gebleven was er ook geen moord
Je moet dus bij alles rekening houden met mogelijke gekken? Er zijn gekken die je van de weg afrijden. Als ik van de weg af wordt gereden, dan is dat volgens jou mijn eigen schuld. Dat is jouw redenatie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar de gekken denken dat wel
zoals Mo B
Hij heeft het volgens mij niet over schuld maar houd jij dan geen rekening met gekken op de weg????quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Je moet dus bij alles rekening houden met mogelijke gekken? Er zijn gekken die je van de weg afrijden. Als ik van de weg af wordt gereden, dan is dat volgens jou mijn eigen schuld. Dat is jouw redenatie.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij niet over schuld maar houd jij dan geen rekening met gekken op de weg????
Hij heeft het dus wel over 'eigen schuld'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
Neeh Natuurlijk niet Maar Hirsi Ali weet waarmee ze aan bezig is , ze weet dat er gekken rondlopen
Ja ik wel, ik let goed op, anticipeer op wat er gebeurt en vermijd gevaarlijke situaties. Als ik een auto kriskrassend met 170 aan zie komen, ga ik wel even aan de kant. En ik steek geen middelvinger op naar patsers in een BMW (naar niemand trouwens, althans dat is het doel).quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft het dus wel over 'eigen schuld'.
Hou jij wel rekening met gekken op de weg dan? Ik ben benieuwd hoe.
Dikke onzin.. Moslims grijpen al jaren ieder ding aan om herrie over te schoppen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
oow Als Hirsi Ali in Somalie was gebleven was er ook geen moord
Niet als je weet dat er op die weg op dat moment een gek rijdt. En dat wist HA - dat heeft ze zelf ook aangegeven: "iedereen zal over me heenvallen". Van de gedachte alleen al kreeg ze alvast harde tepeltjes, vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
Een gek kan je ook vanachter aanrijden. Je kunt simpelweg geen rekening houden met een gek die jou met opzet op de weg wil rijden. De dood is geen logisch gevolg op het maken van een film en daarom kun je daar als film maker geen rekening mee houden, en kun je ook niet zeggen dat hirsi wist waar ze mee bezig was en de moord daarom 'eigen schuld' is. Meki heeft het met zijn opmerking wel degelijk over 'eigen schuld' in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |