abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23962556
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali is wat mij betreft wat betreft provocatie erger dan Mohammed B. Hij provoceerde namelijk niet, laat dat duidelijk zijn

Ja, Mohammed B. had ook een baard en Ayaan niet. Het is wel goed met jou.
Mohammed B. pleegde een moord en Ayaan niet, dat is me toch nog wel een verschil. Een behoorlijk verschil. Of niet?
pi_23962564
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali is wat mij betreft wat betreft provocatie erger dan Mohammed B. Hij provoceerde namelijk niet, laat dat duidelijk zijn

Mohammed b zendt met zijn daad een duidelijk signaal uit. Is je dat niet duidelijk?
pi_23962585
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef Redux het volgende:

[..]

Mohammed b zendt met zijn daad een duidelijk signaal uit. Is je dat niet duidelijk?
Hirsi Alia ook hoor
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_23962645
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi Alia ook hoor
Correct, ze zenden inderdaad beiden een signaal uit. Blijft over dat de wijze waarop dat signaal uit wordt gezonden verschilt, de 1 dmv een film, de ander dmv een moord, en je dus een conclusie kunt trekken dat de provocatie van mohammed b erger is.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:02:28 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23962662
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wordt het je allemaal te veel, houd je de threads niet meer uit elkaar, BSB?
Roemenen zijn ook gewoon mensen. Dat zou jij als RAS-westerling toch echt moeten weten. En nee, met RAS bedoel ik geen Remote Access Routing

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23962665
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef Redux het volgende:

[..]

Correct, ze zenden inderdaad beiden een signaal uit. Blijft over dat de wijze waarop dat signaal uit wordt gezonden verschilt, de 1 dmv een film, de ander dmv een moord, en je dus een conclusie kunt trekken dat de provocatie van mohammed b erger is.
jah dat is zo Natuurlijk is dat zo MAAR ....
Als er geen film was was er geen Moord
pi_23962699
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Meki het volgende:

Dus het maken van een film rechtvaardigt een moord?
pi_23962712
quote:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Terroristen hebben weinig reden nodig.

Het maken van een film is op geen enkele manier te vergelijken met het beroven van het leven van een mens. Dat ben je toch wel met me eens?

anders kan ik onmogelijk vice-president in je kabinet worden
pi_23962718
quote:

[..]

En als er geen Marokkanen in Nederland waren had die moord ook niet plaatsgevonden.

Oftewel, een kut-redenering.
pi_23962769
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Terroristen hebben weinig reden nodig.

Het maken van een film is op geen enkele manier te vergelijken met het beroven van het leven van een mens. Dat ben je toch wel met me eens?

anders kan ik onmogelijk vice-president in je kabinet worden
Neeh Natuurlijk niet Maar Hirsi Ali weet waarmee ze aan bezig is , ze weet dat er gekken rondlopen
pi_23962782
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

En als er geen Marokkanen in Nederland waren had die moord ook niet plaatsgevonden.

Oftewel, een kut-redenering.
Aha Mohammed B. was in Nederland geboren dus geen Marokkaan maar een Nederlander
pi_23962829
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
Neeh Natuurlijk niet Maar Hirsi Ali weet waarmee ze aan bezig is , ze weet dat er gekken rondlopen
Een moord is geen automatisch gevolg voor het maken voor wat voor film dan ook.
pi_23962835
quote:

[..]

Aha Mohammed B. was in Nederland geboren dus geen Marokkaan maar een Nederlander
Z'n papa en mama niet hoor, dus als er in Nederland geen Marokkanen waren geweest had Mohemmed B. lekker nooit in Nederland geweest. Dus, geen moord.
pi_23962852
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Redux het volgende:

[..]

Een moord is geen automatisch gevolg voor het maken voor wat voor film dan ook.
Maar de gekken denken dat wel
zoals Mo B
pi_23962865
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Z'n papa en mama niet hoor, dus als er in Nederland geen Marokkanen waren geweest had Mohemmed B. lekker nooit in Nederland geweest. Dus, geen moord.
oow Als Hirsi Ali in Somalie was gebleven was er ook geen moord
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:13:04 #116
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23962871
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Zonder postzegel? Heb je ons alsnog tuk.
jawel... zelfgemaakte van blaadjes en zand...
quote:
Iets met opgeruimd en netjes
Blije
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23962901
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Precies. Snap je je onzinnige logica nu?
pi_23962969
quote:

[..]

Maar de gekken denken dat wel
zoals Mo B
Je moet dus bij alles rekening houden met mogelijke gekken? Er zijn gekken die je van de weg afrijden. Als ik van de weg af wordt gereden, dan is dat volgens jou mijn eigen schuld. Dat is jouw redenatie.
pi_23963094
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Redux het volgende:

[..]

Je moet dus bij alles rekening houden met mogelijke gekken? Er zijn gekken die je van de weg afrijden. Als ik van de weg af wordt gereden, dan is dat volgens jou mijn eigen schuld. Dat is jouw redenatie.
Hij heeft het volgens mij niet over schuld maar houd jij dan geen rekening met gekken op de weg????
pi_23963126
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft het volgens mij niet over schuld maar houd jij dan geen rekening met gekken op de weg????
quote:
Hij heeft het dus wel over 'eigen schuld'.

Hou jij wel rekening met gekken op de weg dan? Ik ben benieuwd hoe.
pi_23963173
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft het dus wel over 'eigen schuld'.

Hou jij wel rekening met gekken op de weg dan? Ik ben benieuwd hoe.
Ja ik wel, ik let goed op, anticipeer op wat er gebeurt en vermijd gevaarlijke situaties. Als ik een auto kriskrassend met 170 aan zie komen, ga ik wel even aan de kant. En ik steek geen middelvinger op naar patsers in een BMW (naar niemand trouwens, althans dat is het doel).

En hij heeft het niet over schuld: hij heeft het over verantwoordelijkheid en kennis, en dat is een terechte opmerking.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:32:06 #122
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23963244
quote:

[..]

Dikke onzin.. Moslims grijpen al jaren ieder ding aan om herrie over te schoppen...

Dus die moord zat er al jaren aan te komen... de vraag was alleen wanneer... en hoe...
Hoewel... die "vraag" is niet belangrijk... wat belangrijk is, is de motivatie van de moordenaar... En die motivatie zit gruwelijk fout... "handelen in naam van een onbewezen Opperwezen"
Als je zo gaat denken is dr geen Limiet meer... dan is opeens alles geoorloofd...
En dat is Ziek...
Die mensen doen alles uit geloofsovertuiging... Oftewel: Mensen die er alles aan zullen doen om hunzelf en anderen te overtuigen van hun geloof...
Dus het is nú toevallig hirsi ali...

Volgende week is het weer iemand anders... zo gaat het al jaren.. zo zal het nog jaren gaan...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23963262
Een gek kan je ook vanachter aanrijden. Je kunt simpelweg geen rekening houden met een gek die jou met opzet op de weg wil rijden. De dood is geen logisch gevolg op het maken van een film en daarom kun je daar als film maker geen rekening mee houden, en kun je ook niet zeggen dat hirsi wist waar ze mee bezig was en de moord daarom 'eigen schuld' is. Meki heeft het met zijn opmerking wel degelijk over 'eigen schuld' in mijn ogen.
pi_23963286
Je had die film "The Temptation of Christ". Daar is ook een behoorlijke ophef over geweest kan ik me herinneren. Ook dat mensen protesteerden toen de film hier uitgezonden zou worden met petities e.d. Hij is ook niet uitgezonden.
pi_23963316
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
Een gek kan je ook vanachter aanrijden. Je kunt simpelweg geen rekening houden met een gek die jou met opzet op de weg wil rijden. De dood is geen logisch gevolg op het maken van een film en daarom kun je daar als film maker geen rekening mee houden, en kun je ook niet zeggen dat hirsi wist waar ze mee bezig was en de moord daarom 'eigen schuld' is. Meki heeft het met zijn opmerking wel degelijk over 'eigen schuld' in mijn ogen.
Niet als je weet dat er op die weg op dat moment een gek rijdt. En dat wist HA - dat heeft ze zelf ook aangegeven: "iedereen zal over me heenvallen". Van de gedachte alleen al kreeg ze alvast harde tepeltjes, vermoed ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')