Het is niet eerlijkquote:Op maandag 13 december 2004 15:11 schreef kepler het volgende:
in Delft heeft het gesneeuwd
bleef wel niet liggen, maar toch
quote:Op maandag 13 december 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
?
quote:Op maandag 13 december 2004 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Zag een mooie vrouw in het fotoboekMaar even uitgenodigd bij de Gijsjes !
He heerlijkquote:Op maandag 13 december 2004 15:23 schreef kepler het volgende:
[..]
het heeft serieus gesneeuwd hier
ik fietste er midden in
quote:
en jijquote:
Nopequote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
iemand nog gamen vanavond??
misschien, heb weinig zin om te gamen de laatste tijd, ook weinig tijd trouwensquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
Denk nog ff na CSI om 22,30uurquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs... je gaat echt genieten!!!!quote:
Pijpsletquote:
WHAHAHAHAHHAHAHAAHA respect... dat haal ik niet!!quote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
ja ik weet het....... ik verveel me
Verslag graagquote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Donderdag met Kep en Noot
[afbeelding]
Checkquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verslag graag![]()
Lijkt me cool die film!!!
Hoi!quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef QueenR het volgende:
nou hier ben ik dan chocobo.. al snap ik het nog niet helemaalleggen jullie eens uit wat jullie hier nou precies doen. (ben blond, sorry... is goed excuus he!)
Ja hoor, prima, thanks...quote:Op maandag 13 december 2004 18:17 schreef QueenR het volgende:
Alles prima ja dank je! Met jou ook? ga nou ff eten, en kom hier vanavond weer terug om te kijken wat er nou allemaal gebeurdspannend hoor haha!
He, jij stond in mijn fotoboekquote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef QueenR het volgende:
nou hier ben ik dan chocobo.. al snap ik het nog niet helemaalleggen jullie eens uit wat jullie hier nou precies doen. (ben blond, sorry... is goed excuus he!)
Heeft ze in jouw fotoboek geschreven ?quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
He, jij stond in mijn fotoboek
Mooie vrouw
Nee? ... zeg je niets meer tegen mequote:Op maandag 13 december 2004 18:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heeft ze in jouw fotoboek geschreven ?
*stil*
Spannend ookquote:Op maandag 13 december 2004 18:17 schreef QueenR het volgende:
Alles prima ja dank je! Met jou ook? ga nou ff eten, en kom hier vanavond weer terug om te kijken wat er nou allemaal gebeurdspannend hoor haha!
Praat eens wat netter tegen de schone jonkvrouwequote:
Pjeeee!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee? ... zeg je niets meer tegen me![]()
Ik praat netjes, oude geilneef.quote:Op maandag 13 december 2004 18:36 schreef ChOas het volgende:
Praat eens wat netter tegen de schone jonkvrouwe
Zoek eens op google op 'hoe'quote:Op maandag 13 december 2004 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik praat netjes, oude geilneef.![]()
Nee ?quote:Op maandag 13 december 2004 18:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeft nu iemand die pik van die vent gezien naast de Queen
quote:
Goed!!quote:
Ohja, de 'i' zit precies naast de 'e'quote:
Mooi zo!quote:Op maandag 13 december 2004 18:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed!!
Ga je nou een Xbox kopen gijs?
quote:Op maandag 13 december 2004 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja, ik ga er 1 kopen, ik wacht alleen even tot ze wat goedkoper zijn
Trouwens.... wanneer kom je weer eens langs hier gijs?quote:Op maandag 13 december 2004 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi zo!
Koop een mobieltje, krijg je er 1 gratis bijquote:Op maandag 13 december 2004 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi zo!
Zijn er mensen tussen kerst en oud en nieuw ?quote:Op maandag 13 december 2004 18:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Trouwens.... wanneer kom je weer eens langs hier gijs?
Yep!! Iedereen eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zijn er mensen tussen kerst en oud en nieuw ?
Wie bedoel je? mijn zoontje??quote:Op maandag 13 december 2004 18:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeft nu iemand die pik van die vent gezien naast de Queen
Kom ik wel even langs...quote:
Al gebeurd hoor!!quote:Op maandag 13 december 2004 18:37 schreef ChOas het volgende:
Natuurlijk is er weer niet in mijn fotoboek geschreven
Hoi, welkom terugquote:
Walief!!!!quote:
quote:
thats me... ben gewoon gruwelijk lief. (nou hopen dat angelcakes deze post niet leest)quote:
Zo'n beetje iedereen lult wat over het nieuws, games, sex, en hoe erge hekel ze aan hun werk hebben...quote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef QueenR het volgende:
[..]dank u zeer. Dus als ik het goed begrijp is dit een topic zonder topic?
*PROEST* Dat is hard... hoelang heb je moeten wachten op hulpquote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef Bastard het volgende:
Stink bak.. wil weg van mn werk.. weer accu leeg.
is dat het gebruikelijke bij newbies?quote:
Ik ben geloof ik de enige die nooit iemand afzeiktquote:
Ja... 2 ...Garmt en Murielquote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kom ik wel even langs...
Oh wacht, ik ga de 24e Leon naar Schiphol brengen!
Zijn er dan mensen ?
Kheb een collega laten duwenquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
*PROEST* Dat is hard... hoelang heb je moeten wachten op hulp
Ja.. dat snap ik.. maar je bent wel een stink newbeequote:Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat het gebruikelijke bij newbies?vind een welkom als dit toch leuker hoor!
![]()
Perfect, dan ben ik er tussen kerst en oud en nieuwquote:
Nee, het topic is Gijsjesquote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef QueenR het volgende:
[..]dank u zeer. Dus als ik het goed begrijp is dit een topic zonder topic?
Ik mis het newbee bashen zoquote:Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die nooit iemand afzeikt
En ik vind QueenR nu al leuk, mag ik d'r houden ?
quote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dat snap ik.. maar je bent wel een stink newbee
Niet veeleisend, maar wel graag goed voedsel en mooi onderkomenquote:Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die nooit iemand afzeikt
En ik vind QueenR nu al leuk, mag ik d'r houden ?
oh werkt het bashen zo niet??quote:
Nee zo is het niet leuk he.quote:
Tis donker, dan kan ik niet eens genieten van die mooie rode kleur van me ballonnetje... Geef me er nog een lekkere lolly bij en ik laat jou dan iig met rust.quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee zo is het niet leuk he.
Hier heb je een ballon, ga maar lekker buiten spelen nu.
Goed voedsel *check*quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet veeleisend, maar wel graag goed voedsel en mooi onderkomen
Hoi Kwinnie!quote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef Quinny het volgende:
Hai !
Haiquote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef QueenR het volgende:
Hey Quinny, wat ik tegen chocobo ook al zei, mooi gezinnetje heb je!!! heel schattigquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef Quinny het volgende:
Hai !
Nee niet deze Gijs,... dit is een sexy mama !quote:
WHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Tis donker, dan kan ik niet eens genieten van die mooie rode kleur van me ballonnetje... Geef me er nog een lekkere lolly bij en ik laat jou dan iig met rust.![]()
Dusquote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niet deze Gijs,... dit is een sexy mama !![]()
De ene foto van je zoontje herinnerde me aan dat heerlijke ventje uit Jerry Maquirequote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hey Quinny, wat ik tegen chocobo ook al zei, mooi gezinnetje heb je!!! heel schattig(enneh zo'n paddestoelfoto heb ik ook nog in mijn archief
prachtig!!)
Kom jij nou maar gamen straksquote:
Jaquote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Ik zie bij jou onderschrift odin nexium staan... zeus nexium, is dat ook een van de gijsjes??
quote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haien welkom !
Go with the flow... je komt er vanzelf wel achter hier
Onderwerpen: Games, sex, politiek, films, actualiteiten, etc etc.
Dussssssssssssssssquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen lult wat over het nieuws, games, sex, en hoe erge hekel ze aan hun werk hebben...
That about sums it up...
Oh, en natuurlijk veel foto's van de gezinnetjes en meetings
quote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De ene foto van je zoontje herinnerde me aan dat heerlijke ventje uit Jerry MaquirePrachtig !
![]()
ben je daar zo blij mee dan?quote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef ChOas het volgende:
Nog 2 weken en mijn contract is afgelopen
nou ja kennen kennen, toen ik net op fok kwam door mijn vriendin angelcakes had zij wat contact met hem. We hebben op msn wat gekletst.quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jamaar die is hier nooit
Oh God ken je Zeus
Ja ik heb dat ook Gijsquote:Op maandag 13 december 2004 19:38 schreef mr_Brown het volgende:
Fuck man, ik heb mijn balkon versiert met heerlijke lampjes, maar nu loopt er een stroomkabel door het raam hier in mijn hobbykamerstervens koud hier man
Och, ja en nee... Ben benieuwd wat ik nu weer zal gaan doenquote:
In ruil voor ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet veeleisend, maar wel graag goed voedsel en mooi onderkomen
Pjee, ze houdt van ballonnen en lollies... what the fuck more do you want ?quote:
kwart over 10quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hoe laat is Renske thuis? Moet even wat sturen
ach ik neem aan dat iemand met jouw kwaliteiten toch zo iets anders govonden moet hebben, tester hoeveel drank iemand kan verdragen voor hij K.O. gaat oidquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, ja en nee... Ben benieuwd wat ik nu weer zal gaan doen
Pjee, ik ben zo nuchter als de pest de laatste tijdquote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach ik neem aan dat iemand met jouw kwaliteiten toch zo iets anders govonden moet hebben, tester hoeveel drank iemand kan verdragen voor hij K.O. gaat oid
quote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Je vergeet huilie zijnquote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haien welkom !
Go with the flow... je komt er vanzelf wel achter hier
Onderwerpen: Games, sex, politiek, films, actualiteiten, etc etc.
Je komt maar eens langs, fuckwitquote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
mijn muis is gewoon koudquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook GijsDie koude wind
Een kleine boompje heeft lampjes !
quote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Magneet het volgende:
ach ik neem aan dat iemand met jouw kwaliteiten toch zo iets anders govonden moet hebben, tester hoeveel drank iemand kan verdragen voor hij K.O. gaat oid
en andersom??quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je komt maar eens langs, fuckwit
En bij mij kan je tenminste met z' 10 gamen terwijl er in de slaapkamer gerust iemand zonder overlast kan slapen
quote:
De huilie komt niet, hij moequote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Kom jij nou maar gamen straksmag je je op mij afreageren
![]()
Je kan ook met z'n 10en op mijn bed spelen terwijl er in de woonkamer iemand rustig niets doetquote:
wow das een indrukwekkend bed dan! of hele kleine mensjes natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 19:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je kan ook met z'n 10en op mijn bed spelen terwijl er in de woonkamer iemand rustig niets doet
You're intriguing already
die ChOasquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk..... topic leeft helemaal op
pffquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk..... topic leeft helemaal op
Jij bent wel de grumpy van het stel hequote:
Passen en meten schoonheid, passen en metenquote:Op maandag 13 december 2004 19:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
wow das een indrukwekkend bed dan! of hele kleine mensjes natuurlijk![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanwege een milf oooooooooooooooook![]()
Gijsquote:
Kleine mensjes en Bastard in een zin ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jij bent wel de grumpy van het stel he(dus toch kleine mensjes)
quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kind belt net aan "Goeienavond, de schakel wenst u een gelukkig nieuwjaar"quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kind belt net aan "Goeienavond, de schakel wenst u een gelukkig nieuwjaar"
*schouders ophaalt
Bedankt.
* Deur dicht*
Onwetendheid heet dat domme Engelsmanquote:
Ik ben concequentquote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsNou is er een Milf en dan ga je weg
![]()
![]()
Jouw liefde voor newbies,....
![]()
Onwetend, allochtoonquote:
Hij heeft vast zn reintegratiediploma bij een pak blue band gekregenquote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Onwetendheid heet dat domme Engelsman
dacht dat de foto in zijn fotoboek met groothoeklens was genomen ..quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kleine mensjes en Bastard in een zin ?
Juf, Bastard heeft een Hawaii t-shirt met de landkaart van Hawaii 1:1 er op
whahahaquote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft vast zn reintegratiediploma bij een pak blue band gekregen
Bitch, Iam for realquote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
dacht dat de foto in zijn fotoboek met groothoeklens was genomen ..![]()
Groothoeklensquote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig veel hoor met die satelietenquote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Precies, komt weer een mens hier met ronde vormen en een extra gat in dr lijf, en we gaan allemaal HOEZEEEEEE..quote:Op maandag 13 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Respect voor B. de enige die trouw blijft aan de aard van de Gijsjes; Newbies wegschoppen
De rest gaat gelijk voor bijl bij een lekker wijf![]()
![]()
wow,quote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bitch, Iam for real
*Tepel met vinger bespeeld*
We konden geen leuke jongen vinden voor jequote:Op maandag 13 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Respect voor B. de enige die trouw blijft aan de aard van de Gijsjes; Newbies wegschoppen
De rest gaat gelijk voor bijl bij een lekker wijf![]()
![]()
Jij bent zo dik, dat je riem net zo groot is als de evenaar.quote:Op maandag 13 december 2004 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig veel hoor met die satelieten
Maar ik knuffel altijd newbiesquote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, komt weer een mens hier met ronde vormen en een extra gat in dr lijf, en we gaan allemaal HOEZEEEEEE..
NEEEEHEEEE!!
Je droogheid weerquote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, komt weer een mens hier met ronde vormen en een extra gat in dr lijf, en we gaan allemaal HOEZEEEEEE..
NEEEEHEEEE!!
Fuck jouw ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Onwetendheid heet dat domme Engelsman
quote:Op maandag 13 december 2004 20:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent zo dik, dat je riem net zo groot is als de evenaar.
Dusquote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
NEEEEHEEEE!!
Nee.. vrijdagavond ofzo had wel gekund anders. Maar tis ook al een dure maand voor deze jongen. Sla ff over dus. Maar lief dat je me vroeg hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je droogheid weer
Je gaat morgen trouwens niet? ")
quote:Op maandag 13 december 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We konden geen leuke jongen vinden voor je
Nee hoor, leuke jongens waar ik een kans bij 'denk' te maken ookquote:Op maandag 13 december 2004 20:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alleen als ze vrouw zijn en jij ''denkt'' kans te maken
Jij, ik en strol houden wel van WWIIquote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. vrijdagavond ofzo had wel gekund anders. Maar tis ook al een dure maand voor deze jongen. Sla ff over dus. Maar lief dat je me vroeg hoor
Ooh jij bent er ''zo'' eentjequote:Op maandag 13 december 2004 20:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, leuke jongens waar ik een kans bij 'denk' te maken ook
Gijs de striemen op Surfer's buik zijn zo groot dat sommige delen daarvan in andere tijdszones liggenquote:
Ja klopt, ben wel gefascineerd door WOII.. dus kijken doe ik hem zeker nog welquote:Op maandag 13 december 2004 20:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jij, ik en strol houden wel van WWII
Ga ik wel alleen met meneer de Uil, kan ie me snaveltjes toe en oogjes dicht aan me vertellen
*schouders ophaalt*quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 20:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jij, ik en strol houden wel van WWII
Ga ik wel alleen met meneer de Uil, kan ie me snaveltjes toe en oogjes dicht aan me vertellen
Hij kan het niet nalaten om te proberen om wat steken onder water richting de gijsjes te geven hequote:
quote:Op maandag 13 december 2004 20:28 schreef Quinny het volgende:
QueenR ik zag je kinderen al eens voorbij komen in het oud kinderfototopic. Je bent prachtige kinderen hoor
Tis een fuckup ! maaree.. Fok is mij te t.r.a.....a..g..quote:Op maandag 13 december 2004 20:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij kan het niet nalaten om te proberen om wat steken onder water richting de gijsjes te geven heZit hem toch nog wel hoog kennelijk
twas een veel voorkomende uitdrukking die wel geaccepteerd word blijkbaar...vandaarquote:Op maandag 13 december 2004 20:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij kan het niet nalaten om te proberen om wat steken onder water richting de gijsjes te geven heZit hem toch nog wel hoog kennelijk
het woord dat je zoekt issss : DOORGAAN. Nitwit.quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Eeej, niet hier daargaan waar je in GAM mee start he
'daargaan'quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Eeej, niet hier daargaan waar je in GAM mee start he
mierenneukenquote:
hahaha.....soms kijk ik wel ff op het forum hoorquote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jamaar die is hier nooit
Oh God ken je Zeus
quote:Op maandag 13 december 2004 22:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahaha.....soms kijk ik wel ff op het forum hoor![]()
Maar zoals je weet hou ik niet zo van contact achter een computer.
Alles goed met de gijsjes?![]()
Gijsssssssssquote:Op maandag 13 december 2004 22:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahaha.....soms kijk ik wel ff op het forum hoor![]()
Maar zoals je weet hou ik niet zo van contact achter een computer.
Alles goed met de gijsjes?![]()
whoehahahahahahahahahahaaahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 13 december 2004 23:49 schreef O-Ren het volgende:
Sorry surfer
Ik wilde op je wachten maar ben te moe
Ga lekker slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Val neer!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whoehahahahahahahahahahaaahahahahahahahahahahaha
Surfer: *gunt*
Val neer!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
Godver wat is 'The Bourne identity' toch een coole film
Val neer!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:11 schreef Chocobo het volgende:
Oh en Brown,..... HTF is zijn laptop voor waakdienst vergeten. Surfer draait deze vannacht [afbeelding]
Gijsje....alles lekker jongen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsssssssssWas je aan de chat met QueenR
Ja mooiquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar queenR mag er ook wezen hoor![]()
ja leuk toch....moet je me maar ff laten weten...zaterdag en zondag volgende week hebben we gameavonden op de sportschool dus dan kan ik niet. vrijdag zal wel kunnen of anders in de middag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mooi![]()
Zal Car even bellen,... ga volgende week ff een bakkie doen. Misschien zie ik je daar nog
Ja hij groeit hequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja leuk toch....moet je me maar ff laten weten...zaterdag en zondag volgende week hebben we gameavonden op de sportschool dus dan kan ik niet. vrijdag zal wel kunnen of anders in de middag.
Ik zag net wat foto's van Daan...hij is echt groot geworden![]()
Mis dat ventje wel hoor![]()
echt een heerlijk mannetje hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij groeit hegaat zo hard Gijs... deze zijn van vanavond ! En je komt maar langs wanneer je wilt !
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer leuk om san een keer te zien.![]()
Ach ja,....... shit happens Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
en jou ook wel hoor gijsbrecht.
Is al weer een tijdje geleden![]()
ok man.....slaap lekker en werk ze morgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach ja,....... shit happens GijsGa slapen..... spreek je laterz !
ooh dat valt meequote:Op dinsdag 14 december 2004 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ik heb goeie zin
Heb lekker geslapen ook
Altijd die stinkkabel van de accu moet worden vervangen, accu is nog goed, dynamo werkt als een tiet. Alleen de minkabel naar de carrasorie moet vervangen worden.Hij laad de accu niet lekker op meer.. Maar ja dat kan wel na 12 jaar eens vervangen worden.
VolvoOnverwoestbaar.
Ja dus ik moet ff kijken of ik niet lui ben en het zelf wil gaan doen door ff een kabel op de sloop te zoeken.. of ik besteedt het uit aan mn mannetjequote:
uitbesteden die hapquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dus ik moet ff kijken of ik niet lui ben en het zelf wil gaan doen door ff een kabel op de sloop te zoeken.. of ik besteedt het uit aan mn mannetje
Ja dat denk ik ookquote:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
Anders moet ik naar de sloop, zoeken naar een volvo 440, kabel er uit draaien, roest en viezigheid trotseren, en zelf sleutelen. Is wel leuk hoor.. maar kan mn vrije zaterdag ook gaan halo'en
Thuiswerkdagquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
en je had een uur geleden al op je werk moeten zijn?
Gijs...doe es rustig.quote:
Zaterdag Innercity cuntquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
MOOGGGEEUUUUHHHH
Zaterdag gamen?
Vrouwtje is aan het werk het weekend.
Overdag danquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zaterdag Innercity cuntJe weet wel, waar jij te oud voor bent
ps, overdag kan wel![]()
slaap ze dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zo 2 lange overleggen achter elkaar.![]()
Ik stuur hem ff naar huis.. daar heb ik geluidquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:55 schreef -Struikrover- het volgende:
B. ken je deze al? http://topgear.breedbandportal.kpn.com/mayhem.aspx Check het White Van filmpje
Ja, maar boeit me niet zo, is toch hetzelfde als wat Bungie doet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:15 schreef Bastard het volgende:
Heb je die excel sheet gezien Struukroever? Vorige pagina een link waar je kan downen...
Moggeh Hype Hoerquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Morgen machtige Gijzen![]()
Jade Empire hands-on gelezen op IGN... gegild![]()
Teven is MP2 spel van het jaar voor de Cube
JE hoeft niet gehyped te worden allochtoonquote:
Maar dan veel meer miijn statistieken hoerquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar boeit me niet zo, is toch hetzelfde als wat Bungie doet?
Heerlijk woord he dat hoer !quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan veel meer miijn statistieken hoer
Die sucken tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan veel meer miijn statistieken hoer
Morgenquote:
denk dat ze geschrokken isquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Nee ?
Niet geschrokkenquote:
Eng he!!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet geschrokkenben nou ook weer niet zo ongeloofelijk snel met posten, was ff photobook aan het checken.
Waarom niet? is toch wel geinig? soort van pm op dit forum.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:41 schreef Magneet het volgende:
[..]die van mij staat gelukkig toch niks in
geloof me, als je een foto van mij ziet schrik jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Waarom niet? is toch wel geinig? soort van pm op dit forum.
Gewoon in Nederland geboren hoor. De hele familie komt daarvandaan. Komen er dus ook vaak. M`n vader komt uit Stoke-on-Trent (komt Robbie Williams ook vandaan). Je krijgt de nationaliteit van je vader en zo ben ik dus ook Engelsquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:41 schreef QueenR het volgende:
maar jij bent dus eigenlijk engelsman?? waar vandaan?
haha, ik schrik anders niet zo heel snel hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me, als je een foto van mij ziet schrik javooral een bepaalde van de Fok! 5 jaar meer
niet alleen voor die foto hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me, als je een foto van mij ziet schrik javooral een bepaalde van de Fok! 5 jaar meer
nee want dan heb ik er NOG een plaats bijw aar ik in de gaten moet houden of er iets gezegd is ( heb er nu al 7 of 8 ofzo )quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha, ik schrik anders niet zo heel snel hoormaar buiten foto's is het gewoon wel leuk om erin te kletsen toch?
aha op die manier, ik vond het al zo raar dat ze zo over je spelling zeikte. Want voor een engelsman was het verrekkes goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland geboren hoor. De hele familie komt daarvandaan. Komen er dus ook vaak. M`n vader komt uit Stoke-on-Trent (komt Robbie Williams ook vandaan). Je krijgt de nationaliteit van je vader en zo ben ik dus ook Engels
Leuke kroeg die Red Lion in Stoke on trent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland geboren hoor. De hele familie komt daarvandaan. Komen er dus ook vaak. M`n vader komt uit Stoke-on-Trent (komt Robbie Williams ook vandaan). Je krijgt de nationaliteit van je vader en zo ben ik dus ook Engels
Biertje doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke kroeg die Red Lion in Stoke on trent.
Nopequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef QueenR het volgende:
Komen jullie trouwens bijna allemaal uit den haag??
Ik heet Williamquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
aha op die manier, ik vond het al zo raar dat ze zo over je spelling zeikte. Want voor een engelsman was het verrekkes goed![]()
Jammer dat je pa niet williams heette dan, anders had je het nu goed gedaan!
Was bij m`n Pa om de hoek. Opa en oma van mijn vader hadden daar ook een kroegquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke kroeg die Red Lion in Stoke on trent.
Coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was bij m`n Pa om de hoek. Opa en oma van mijn vader hadden daar ook een kroeg
L'dam - Voorburgquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef QueenR het volgende:
Scheveningenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef QueenR het volgende:
Daar heb ik ook 2 jaar gezeten... heerlijkquote:
Roosendaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef QueenR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |