Honderd gevechtsvliegtuigen naar Perzische Golf
Uitgegeven: 19-9-2001 21:55
WASHINGTON - De Verenigde Staten bereiden volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN de stationering van honderd gevechtsvliegtuigen nabij Perzische Golf voor. Het Pentagon wil niet zeggen waar de toestellen precies worden geplaatst.
De operatie zou de codenaam 'Infinite Justice' (Onbegrensde Gerechtigheid) dragen. Onder de gevechtvliegtuigen zijn toestellen van het type F15, F16 en B1-bommenwerpers. De machines kunnen donderdag al hun nieuwe standplaats hebben bereikt.
Het Amerikaanse vliegdekschip USS Theodore Roosevelt is woensdag vanuit de thuishaven Norfolk (Virginia) vertrokken in de richting van de Middellandse Zee.
groet
marcia
krijg je vast en zeker deel 2,3 en 4
'Infinite Justice' m.a.w. 'oneindig moorden' ?
Jakkes, wat een enge mensen, die er eigenlijk meteen op los willen slaan...
Om nog maar te zwijgen over al die (daar gaan we weer) onschuldige slachtoffers.
Je mag nooit maar dan ook nooit geweld met geweld bestrijden, ik vind dat je dat net zo slecht bent, alleen met andere intenties.
Wat 'n overdaad om 'n stel kreupele berbers de stuipen op het lijf te jagen...
quote:Iets waar Moslims al jaren pattent op hebben.
Op woensdag 19 september 2001 23:24 schreef Nyrem het volgende:
'Infinite Justice' m.a.w. 'oneindig moorden' ?
quote:Okee doe mee, steek allemaal die vinger omhoog en zeg duidelijk doch dringend 'Foei!'
Op woensdag 19 september 2001 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Je mag nooit maar dan ook nooit geweld met geweld bestrijden, ik vind dat je dat net zo slecht bent, alleen met andere intenties.
quote:Dat is inderdaad zo, maar sommige mensen moeten gewoon hard aangepakt worden, anders begrijpen ze het niet!
Het is erg, het is jammer. Maar het gebeurt dagelijks
Of toch Irak...?
quote:Nee, want wij zijn beter dan hen. Een onschuldig slachtoffer hier, is 20 onschuldige slachtoffers daar. Daslogiesj..
Op woensdag 19 september 2001 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Iets waar Moslims al jaren pattent op hebben.
Laten we niet vergeten dat praktisch al het internationaal terrorisme uit het midden oosten afkomstig is. En dat terrorisme ALTIJD op onschuldige slachtoffers is gericht.
Dus nu niet gaan huilen als er onschuldige slachtoffers aan de andere kant gaan vallen.
Actie is reactie
oog om oog, tand om tand
Make no mistake about it.
- Zegt het woord chromosomentekort je iets? -
quote:je kijkt volgens mij teveel Rambo en arnold S films!?
Op woensdag 19 september 2001 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Iets waar Moslims al jaren pattent op hebben.
Laten we niet vergeten dat praktisch al het internationaal terrorisme uit het midden oosten afkomstig is. En dat terrorisme ALTIJD op onschuldige slachtoffers is gericht.
Dus nu niet gaan huilen als er onschuldige slachtoffers aan de andere kant gaan vallen.
Actie is reactie
oog om oog, tand om tand
quote:Hier ben ik het volkomen mee eens. Ik loop me nu alleen de hele afgelopen week al af te vragen wat je dan moet doen en hoe je mensen kunt duidelijk maken dat wraakacties helemaal nix oplevert.
Want met een wraakactie krijg je waarschijnlijk daar weer een terroristische tegenactie op. En er moet toch iemand mee stoppen. En dat zullen die terroristen wel niet zijn omdat zij meestal toch weinig tot nix te verliezen hebben.
quote:Nee ik ben realistisch.
Op woensdag 19 september 2001 23:52 schreef Nyrem het volgende:[..]
je kijkt volgens mij teveel Rambo en arnold S films!?
Die 'Make love, not war' filosofie is een jaar of 35 terug al geprobeerd.
Zonder resultaat.
De actie eind jaren 80 tegen Libisch terreur werkte wel.
quote:hmm waarom is er dan niets tegen het israelische terreurgedaan in de jaren '80?
Op woensdag 19 september 2001 23:56 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nee ik ben realistisch.
Die 'Make love, not war' filosofie is een jaar of 35 terug al geprobeerd.
Zonder resultaat.De actie eind jaren 80 tegen Libisch terreur werkte wel.
...oog om oog....principe is pas achterhaald....dat is zeg maar weer terug naar het begin van de evolutie!
quote:iedereen heeft het over wraakacties, of het nou wel zijn weet ik niet, maar de acties zijn gericht op een groep mensen. Ze hebben duidelijk gezegd alleen een bepaalde groep te willen aanpakken, en dus geen problemen willen met Afganistan en/of de Taliban. Als deze nou in de weg staan en dus niet naar de verzoeken die Internationaal gedaan zijn luisteren, en in plaats daarvan lekker de boel gaan zitten verstoren, dan krijgen ze ook klappen.
Op woensdag 19 september 2001 23:55 schreef Kiwi het volgende:Want met een wraakactie krijg je waarschijnlijk daar weer een terroristische tegenactie op. En er moet toch iemand mee stoppen. En dat zullen die terroristen wel niet zijn omdat zij meestal toch weinig tot nix te verliezen hebben.
helaas
quote:Ja die terroristen zijn zulke lieverdjes
Amerikanen sporen echt niet.....
Gaan vergeldingsakties aan, en ooooh, wat zijn ze dapper, en oooooh wat zijn ze voor de Natie.
quote:Vooralsnog is er geen schot gelost, en dat is wel eens anders geweest met de amerikaanse vergeldingsacties.. kijk naar de ambassade aanslagen en het in puin liggen van een farmaceutisch bedrijf
Jakkes, wat een enge mensen, die er eigenlijk meteen op los willen slaan...
quote:zijn die al dood dan?
Om nog maar te zwijgen over al die (daar gaan we weer) onschuldige slachtoffers.
quote:Vooralsnog zie ik voornamelijk diplomatiek wapengekletter, mocht dat niet werken ja dan zal er iets moeten gebeuren maar de gemakkelijkheid waarmee de Amerikanen als dom en onbezonnen tewerk gaan is netzomin op feiten berust als de schuld van Bin Laden
quote:Als je mongool bedoelt is dat een chromosoompje extra
Op woensdag 19 september 2001 23:51 schreef FuTilE het volgende:[..]
- Zegt het woord chromosomentekort je iets? -
quote:nav libanees terreur.
Op donderdag 20 september 2001 00:03 schreef Nyrem het volgende:[..]
hmm waarom is er dan niets tegen het israelische terreurgedaan in de jaren '80?
Libanon?
vluchtelingenkampen....waar israelisch moordden en verkachten...
17.500 mensen dood!
I rest my case
quote:geen terreur...
Op donderdag 20 september 2001 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
nav libanees terreur.
I rest my case
was tegen een vijandige bezettingsmacht (Israel)
....Israel heeft daar ook zomaar even een landje ge-annexeerd..... (en iedereen daar uit willen trappen).
Tja Europa ging wat lastiger om daar effe een landje te pakken.
Israel is gewoon een land met een soort van middeleeuwse 'westerse' cultuur dat niet wil integreren in het midden-oosten.....
Maar het komt allemaal goed. Bush ziet opeens het licht. Arafat en Sharon schudden de handen. Moslims en christenen gaan elkaar elkaar en laten elkaar met rust etc etc en dan LANDEN pas de UFO's etc etc
ps: " I rest my case" ????
welke CASE?!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 20-09-2001 00:23]
quote:
Op donderdag 20 september 2001 00:09 schreef Re het volgende:[..]
Als je mongool bedoelt is dat een chromosoompje extra
Nope, ik bedoelde chromosomentekort.. Als in niet levensvatbare kloon van Arnold Schwarzenegger.
quote:Ach jah, het aantal nuttige zinnen die Arnie opdreunde in Terminator 1 was ongeveer op 1 hand te tellen. Maar ieder recht op zijn mening duzzzzzz.... laten we maar niet verder gaan ruzie'en, anders... make no mistake, eeuhm, 'k ben m'n tekst kwijt
Op donderdag 20 september 2001 00:44 schreef FuTilE het volgende:[..]
Nope, ik bedoelde chromosomentekort.. Als in niet levensvatbare kloon van Arnold Schwarzenegger.
quote:Vandaag dus [CET]...
Op donderdag 20 september 2001 01:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik hoor net op CNN dat ze donderdag klaar zijn voor de strijd.
Benieuwd wat ze gaan doen..
quote:Demonstreren?
Op donderdag 20 september 2001 01:06 schreef FuTilE het volgende:[..]
Vandaag dus [CET]...
Benieuwd wat ze gaan doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |