abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1679340
Van de site http://breedband.telenet.be/nieuws/

Periodieke onthouding van 5 jaar!

Oei, slecht nieuws voor de jonge en alleenstaande vrouwen in het Afrikaanse Swaziland. De regering heeft beslist dat ze vijf jaar lang geen seks meer mogen hebben. Dit om de verspreiding van het HIV-virus dat Aids veroorzaakt, tegen te gaan. De ongetrouwde vrouwen mogen tevens geen handjes schudden en het is hen verboden om broeken te dragen. De maagden kunnen herkend worden aan de blauw-zwarte 'raak mij niet aan'-sjaals.
Elke man die een single vrouw probeert te versieren en in bed tracht te krijgen, zal een koe moeten afgeven. En omdat het vee in melk en vlees voorziet, is dat natuurlijk een zware straf. Een koe kost in Swaziland ongeveer 10.000 Bef, wat voor de inwoners ontzettend veel geld is. De vrouwen die reeds een relatie hebben en ouder zijn dan 19 jaar zullen rood-zwarte sjaals moeten dragen. Koning Mswati III kondigde de nieuwe regels aan tijdens de feestelijkheden naar aanleiding van zijn 33ste verjaardag. De grootgeschapen mannen in Swaziland reageren verdeeld op de nieuwe maatregelen. Waar moeten zij hun driften nu kwijt?
"We hebben juist ons jaarlijks dansritueel gehouden om de heropleving Umchwasho te vieren. Deze traditie speelt een voorname rol in onze samenleving. We moeten ervoor zorgen dat onze jonge vrouwen hun maagdelijkheid behouden. We hopen dat deze nieuwe maatregelen ons zullen helpen in de strijd tegen het agressieve Aidsvirus, dat onze jeugd aan het uitroeien is!", aldus Koning Mswati III. De 'King' kan natuurlijk veel zeggen, maar niemand hier op de redactie zou op dit moment in Swaziland willen wonen... (dvda)

pi_1679368
AIDS zuigt.. maar ik vind dit toch lichtelijk hilarisch
  woensdag 19 september 2001 @ 19:33:50 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1679417
Aan de andere kant, die vrouwen raken sexueel gefrustreerd en je kunt zo zien of ze maagd zijn of niet. Dat wordt dus na vier jaar heel gemakkelijk aan een relatie komen
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')