Repel
zo min mogelijk vertellen aan het volk
zoveel mogelijk laten betalen door het volk
net doen of ergens werk nodig is en vervolgens de gemeentewerkers een maand laten doen om een grasveld te maaien .... we zijn gwn lekker economisch bezig met zun allen!!
Vliegtuig 2>2e toren WTC
Vliegtuig3>Pentagon
Vliegtuig 4>Pittsburg
zie ook:
Vliegtuig Pitsburgh nou wel of niet neergeschoten?
Meer is er niet bekend over eventuele 5e of andere vliegtuigen.
quote:Beste Repeldavid, vanzelfsprekend (imo) is dat vliegtuig uit de lucht gehaald, echter de VS ontkent dit en zegt dat de passagiers het vliegtuig hebben doen crashen, hier is al een pagina lange discussie over, erg interessant (en ongeloofwaardig) zie ook:Passagiers gekaapt vliegtuig verrichten heldendaad
Op woensdag 19 september 2001 12:23 schreef repeldavid het volgende:
We hebben allemaal gezien op CNN dat er op 11 september een vliegtuig boven Washington vloog en een duikvlucht maakte vlak voor de regie overschakelde naar een oninteressant onderwerp. Wie heeft er nog iets over gehoord en waarom vraagt de pers niet wat ze zouden moeten vragen?Repel
quote:En hoe zit het met het 6e en het 7e vliegtuig, men had aangegeven dat er 7 toestellen vermist/gekaapt waren en nr 6 zou op weg zijn naar Engeland (volgens CNN) nooit meer wat over gehoord.
Op woensdag 19 september 2001 12:28 schreef ABC-tje het volgende:
Je bedoelt zeker het 5e vliegtuig. Maar daar is nog steeds geen duidelijkheid over gegeven. Er schijnen geruchten te zijn dat er een toestel zou zijn neergestort buiten Washington, maar als dat zo was hadden we het zeker gehoord, dat kun je niet geheim houden.
Ik heb het zelf gezien op CNN.
(was niet vliegtuig 4 dat bij Pittsburg is gecrasht)
Ik heb van een kennis in Amerika (via telefoon) gehoord dat er 8 vliegtuigen waren waarvan er dus 4 zijn neergeschoten.
Van iemand anders hoor ik weer dat er 6 vliegtuigen waren.
Ik weet het allemaal niet meer.. ik ga maar af op cnn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |