abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1675802
We hebben allemaal gezien op CNN dat er op 11 september een vliegtuig boven Washington vloog en een duikvlucht maakte vlak voor de regie overschakelde naar een oninteressant onderwerp. Wie heeft er nog iets over gehoord en waarom vraagt de pers niet wat ze zouden moeten vragen?

Repel

pi_1675821
Je bedoelt zeker het 5e vliegtuig. Maar daar is nog steeds geen duidelijkheid over gegeven. Er schijnen geruchten te zijn dat er een toestel zou zijn neergestort buiten Washington, maar als dat zo was hadden we het zeker gehoord, dat kun je niet geheim houden.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_1675848
je kent de regering op aarde toch?

zo min mogelijk vertellen aan het volk
zoveel mogelijk laten betalen door het volk
net doen of ergens werk nodig is en vervolgens de gemeentewerkers een maand laten doen om een grasveld te maaien .... we zijn gwn lekker economisch bezig met zun allen!!

pi_1675894
Vliegtuig 1> 1e toren WTC

Vliegtuig 2>2e toren WTC

Vliegtuig3>Pentagon

Vliegtuig 4>Pittsburg

zie ook:
Vliegtuig Pitsburgh nou wel of niet neergeschoten?

Meer is er niet bekend over eventuele 5e of andere vliegtuigen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1676499
quote:
Op woensdag 19 september 2001 12:23 schreef repeldavid het volgende:
We hebben allemaal gezien op CNN dat er op 11 september een vliegtuig boven Washington vloog en een duikvlucht maakte vlak voor de regie overschakelde naar een oninteressant onderwerp. Wie heeft er nog iets over gehoord en waarom vraagt de pers niet wat ze zouden moeten vragen?

Repel

Beste Repeldavid, vanzelfsprekend (imo) is dat vliegtuig uit de lucht gehaald, echter de VS ontkent dit en zegt dat de passagiers het vliegtuig hebben doen crashen, hier is al een pagina lange discussie over, erg interessant (en ongeloofwaardig) zie ook:Passagiers gekaapt vliegtuig verrichten heldendaad
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1676513
quote:
Op woensdag 19 september 2001 12:28 schreef ABC-tje het volgende:
Je bedoelt zeker het 5e vliegtuig. Maar daar is nog steeds geen duidelijkheid over gegeven. Er schijnen geruchten te zijn dat er een toestel zou zijn neergestort buiten Washington, maar als dat zo was hadden we het zeker gehoord, dat kun je niet geheim houden.
En hoe zit het met het 6e en het 7e vliegtuig, men had aangegeven dat er 7 toestellen vermist/gekaapt waren en nr 6 zou op weg zijn naar Engeland (volgens CNN) nooit meer wat over gehoord.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1678892
ja inderdaad waar is dat vlieguig gebleven dat boven NY vloog met een f16 achter hem?

Ik heb het zelf gezien op CNN.

(was niet vliegtuig 4 dat bij Pittsburg is gecrasht)

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_1679636
Er gaan een heleboel geruchten.

Ik heb van een kennis in Amerika (via telefoon) gehoord dat er 8 vliegtuigen waren waarvan er dus 4 zijn neergeschoten.

Van iemand anders hoor ik weer dat er 6 vliegtuigen waren.

Ik weet het allemaal niet meer.. ik ga maar af op cnn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')