Ik ben na 5 jaar student zijn (kstudeer overigens nog steeds) weer begonnen met de edele sport van het Basketbal.
Ik ben nu geselecteerd (klinkt interessant) voor het hoogste studententeam van mijn Universiteit .
Allemaal fantastisch etc. maar we hebben 1 probleem, we hebben nl. geen Yell (jeweetwel, hetgeen je schreeuwt voordat je gaat spelen). Mijn eisen voor een goede Yell zijn dat ze uit 2 a 3 lettergrepen bestaan en 'catchy' zijn.
Moementeel gebruiken we het al oude 'Let's Go'. Maar de schreeuw om een nieuwe is schrijnend, en momenteel komen we niet verder dan 'Geen Yell'!
Dus FOKkers help een medeFOKker en laat me bij de volgende training als held verschijnen met een schitterende Yell!
quote:nowaytocatchmea..
Op dinsdag 18 september 2001 22:32 schreef Deddiekoel het volgende:
Luitjes,
'catchy'
Wat dacht je van euhm.. 'DIE BITCH DIE!'
2 lettergrepen
quote:Woooooooooooooo Yablonski!
Op dinsdag 18 september 2001 22:41 schreef Reefer het volgende:
wooooooooooooooo bundy!
![]()
moet je toch echt zelf bedenken..
'HARD IN HUN REET'
als ik zoiets zou horen zou ik linea recta(al) rechtsommekeer maken naar de kleedkamer, en als het hele team dat doet heb je de wedstrijd al in je zakken.
Effectief, shockerend en angstaanjagend, snapte?
Een-twee-drie.... VIER!
of:
Tiiiiiie.... TUH!
Mmm, zal er nog ff over nadenken.
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWPOP!
of
Als we onze lengte uitbuiten en vervolgens het veldoverwicht gebruiken om hun defensie helemaal zoek te spelen moet dit gezien ons relatief hoog scoringspercentage een makkelijke pot worden!!!
Ligt ook wel lekker in de mond.
kan ie nu dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |