Een speurhond van de marechausse kon niets verdachts vinden, waarna de aankomsthal om 15.15 uur weer in gebruik kon worden genomen. De ontruiming heeft geen gevolgen gehad voor het vliegverkeer.
bron : www.telegraaf.nl
quote:Anarchist
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef links234 het volgende:
Jammer dat het geen echte bom was.
Vampier
quote:Ben jij wel goed bij je hoofd man? Ziek ventje.
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef links234 het volgende:
Jammer dat het geen echte bom was.
Het feit dat dit al een half uur ongestraft mag staan van de heren V., Mr.Big en consorten is toch wel het ultieme bewijs van de vriendjespolitiek hier!!
Probeer serieus en ontopic te blijven reageren.
quote:Sorry daarvoor, maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Een bommelding kan heel emotioneel zijn voor mensen die daar direct of indirect mee te maken hebben, bijvoorbeeld die medewerker op schiphol. En zeker gegeven de huidige omstandigheden.
Op dinsdag 18 september 2001 18:21 schreef golfer het volgende:
Beetje sneue (zogenaamd grappige????) opmerking inderdaad van Links234 evenals het ongepast is om op anderen hier te gaan schelden, B.R. Oekhoest.Probeer serieus en ontopic te blijven reageren.
Het was nu (gelukkig) vals alarm. Degenen die zoiets doen zijn echt zwaar gestoord.
quote:Tjah, en wie zegt dat een paardelul altijd smerig moet zijn? Oeps, nu wordt het wel heel flauw. I.i.g. denk ik maar dat Links het sarcastisch bedoelde...
Op dinsdag 18 september 2001 18:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Sorry daarvoor, maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Een bommelding kan heel emotioneel zijn voor mensen die daar direct of indirect mee te maken hebben, bijvoorbeeld die medewerker op schiphol. En zeker gegeven de huidige omstandigheden.
Het was nu (gelukkig) vals alarm. Degenen die zoiets doen zijn echt zwaar gestoord.
(m'n vader werkt op schiphol dus ik vind dit maar zielige acties)
Iemand die mij wel erg dierbaar is woont daar vlakbij..
En inderdaad dan zijn er hier ook nog mensen die het jammer vinden dat het geen echte bom was...
Bekijk het ff en ga buiten spelen als je niet normaal kunt doen.
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd man? Ziek ventje.
Gebruik die macaroni eens die jij onder je hersenpan hebt zitten, smerige paardelul.Het feit dat dit al een half uur ongestraft mag staan van de heren V., Mr.Big en consorten is toch wel het ultieme bewijs van de vriendjespolitiek hier!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beweer ik dan dat die bom af had moeten gaan?
quote:hmmm...
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef appelsientje het volgende:
Blijven ze bezig ??? met bommeldingen???
misschien is het je ontgaan, maar bommeldingen komen vrij regelmatig voor op schiphol... en dat was ook vóór 11/9 al zo... (en 't is ook bijna altijd vals alarm...)
en ze zijn maar drie kwartier dicht geweest... (en wat is nou drie kwartier op de standaard 3 uur vertraging???)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |