abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1669932
SCHIPHOL - Aankomsthal 2 van Schiphol is dinsdagmiddag drie kwartier ontruimd geweest na een bommelding. Volgens de marechaussee kreeg een medewerkster van Schiphol bij de inlichtingenbalie van de aankomsthal om 14.30 uur een telefoontje dat er een bom in haar tas zat. De hal werd ontruimd.

Een speurhond van de marechausse kon niets verdachts vinden, waarna de aankomsthal om 15.15 uur weer in gebruik kon worden genomen. De ontruiming heeft geen gevolgen gehad voor het vliegverkeer.

bron : www.telegraaf.nl

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1669941
Ik denk dat het overal nu wel een beetje onrustiger is en dat er sneller paniek uitbreekt.
I always tell the truth, even when I lie!
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:18:09 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1669947
Waarschijnlijk een of andere zieke grappenmaker die van de paniek gebruik wil maken.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:18:43 #4
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1669952
Jammer dat het geen echte bom was.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:18:46 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1669953
Blijven ze bezig ??? met bommeldingen???
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1670119
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef links234 het volgende:
Anarchist

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:49:27 #7
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1670201
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef links234 het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd man? Ziek ventje.
Gebruik die macaroni eens die jij onder je hersenpan hebt zitten, smerige paardelul.

Het feit dat dit al een half uur ongestraft mag staan van de heren V., Mr.Big en consorten is toch wel het ultieme bewijs van de vriendjespolitiek hier!!

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_1670488
Beetje sneue (zogenaamd grappige????) opmerking inderdaad van Links234 evenals het ongepast is om op anderen hier te gaan schelden, B.R. Oekhoest.

Probeer serieus en ontopic te blijven reageren.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 september 2001 @ 18:37:52 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1670651
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 18:21 schreef golfer het volgende:
Beetje sneue (zogenaamd grappige????) opmerking inderdaad van Links234 evenals het ongepast is om op anderen hier te gaan schelden, B.R. Oekhoest.

Probeer serieus en ontopic te blijven reageren.

Sorry daarvoor, maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Een bommelding kan heel emotioneel zijn voor mensen die daar direct of indirect mee te maken hebben, bijvoorbeeld die medewerker op schiphol. En zeker gegeven de huidige omstandigheden.

Het was nu (gelukkig) vals alarm. Degenen die zoiets doen zijn echt zwaar gestoord.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 18 september 2001 @ 18:40:36 #10
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1670682
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 18:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Sorry daarvoor, maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Een bommelding kan heel emotioneel zijn voor mensen die daar direct of indirect mee te maken hebben, bijvoorbeeld die medewerker op schiphol. En zeker gegeven de huidige omstandigheden.

Het was nu (gelukkig) vals alarm. Degenen die zoiets doen zijn echt zwaar gestoord.

Tjah, en wie zegt dat een paardelul altijd smerig moet zijn? Oeps, nu wordt het wel heel flauw. I.i.g. denk ik maar dat Links het sarcastisch bedoelde...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1670695
zeker! mensen die dit doen zijn niet helemaal goed in hun hoofd. Tuurlijk, het is vast hardstikke grappig, maar het is ook grappig om de kabels van een lift door te zagen etc..
Gewoon ff verder kijken dan je neus lang is dus.
je veroorzaakt angst bij veel mensen, verlies voor bedrijven. etc..

(m'n vader werkt op schiphol dus ik vind dit maar zielige acties)

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_1670788
Jezus...ik schrik me kapot..

Iemand die mij wel erg dierbaar is woont daar vlakbij..
En inderdaad dan zijn er hier ook nog mensen die het jammer vinden dat het geen echte bom was...

Bekijk het ff en ga buiten spelen als je niet normaal kunt doen.

dinsdag 18 september 2001 @ 20:16:11 #13
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1671579
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ben jij wel goed bij je hoofd man? Ziek ventje.
Gebruik die macaroni eens die jij onder je hersenpan hebt zitten, smerige paardelul.

Het feit dat dit al een half uur ongestraft mag staan van de heren V., Mr.Big en consorten is toch wel het ultieme bewijs van de vriendjespolitiek hier!!

Beweer ik dan dat die bom af had moeten gaan?

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 18 september 2001 @ 20:24:38 #14
15945 basgitaar
'Als muziek in de oren!&#
pi_1671673
duizend bommen en granaten !!!
en we leefden nog lang en gelukkig
laat je gaan en blijf bestaan :)
  donderdag 20 september 2001 @ 20:34:09 #15
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1688641
Ik vond dat ze wel een verdomd klein gedeelte hadden afgesloten. Je kon nog gewoon bij Tracks (voor de kenners van Plaza) komen, terwijl die informatie-balie praktisch aan de overkant was. Ik dacht nog, dit is vast geen bommelding, anders was er wel meer afgesloten. Fout gedacht... Ben blij dat het geen echte bom was...
Maak me gek!
pi_1688679
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:18 schreef appelsientje het volgende:
Blijven ze bezig ??? met bommeldingen???
hmmm...

misschien is het je ontgaan, maar bommeldingen komen vrij regelmatig voor op schiphol... en dat was ook vóór 11/9 al zo... (en 't is ook bijna altijd vals alarm...)

en ze zijn maar drie kwartier dicht geweest... (en wat is nou drie kwartier op de standaard 3 uur vertraging???)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1708342
Als security krijgen wij op Schiphol bij de veiligheidscontrole helaas nog dagelijks te maken met erg domme passagiers (veelal Nederlandse vakantiegangers), die het nodig achten, bij wijze van grap (?)te zeggen dat er "een bom in hun tas zit".
Ze beseffen niet dat een dergelijke opmerking uiteraard altijd serieus wordt genomen en zij dus gewoon strafbaar zijn in zake artikel 142 v/h wetboek van strafrecht (geven van een valse bommelding).Deze mensen worden aangehouden door de Koninklijke Marechaussee en krijgen meestal een schikking aangeboden tussen de fl.2000,- en de fl.3500,-.Bovendien missen ze sowieso hun vlucht en zet de maatschappij ze vaak op een zgn. black-list.Eerst even nadenken dus, voordat u denkt "lollig te zijn!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')