abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:37:21 #1
10858 AReLaXeD
Chupa Chups, Pak me en Lik me!
pi_1667515
LONDEN/KABUL - De Afghaanse Talibanbeweging heeft de heilige oorlog tegen de Verenigde Staten uitgeroepen. Dit blijkt uit een uitzending van de Afghaanse staatsradio, die is opgevangen door de BBC-monitoringdienst.

"Ik wil mijn volk laten weten dat onze jihad tegen de Amerikanen formeel wordt hervat", zei plaatsvervangend voorzitter mullah Mohammad Hasan Akhond van de Taliban-ministerraad in een toespraak die maandagavond laat is uitgezonden.

Volgens Akhond is het "onvoorstelbaar" dat de terreuraanslagen tegen het World Trade Center in New York en het Pentagon in Washington zijn gepleegd door de Taliban of door Osama bin Laden.

Voorwendsel

"Maar de VS en alle imperialisten in de wereld, joden, christenen en hun aanhang zijn van plan met dit voorwendsel de islamitische orde te vernietigen waarvoor jullie bloed gevloeid heeft."

In Kabul komt een vergadering van honderden geestelijk leiders van de Taliban bijeen voor beraad over de crisis die is ontstaan na de aanslagen op de Verenigde Staten.

Fatwa

Volgens bronnen in de Afghaanse hoofdstad kan de bijeenkomst wel enkele dagen duren. De vergadering moet een beslissing nemen "over de recente gebeurtenissen", meldde de staatsradio. "Hun fatwa (vonnis) zal worden gerespecteerd", zei de hoogste geestelijk leider van de Taliban, mullah Mohammad Omar eerder
------------------------------------------------------------

"Ik wil mijn volk laten weten dat onze jihad tegen de Amerikanen formeel wordt hervat"

Zo lijkt het erop dat de Taliban achter de aanslag zit...

Imagine And Keep On Wishin Upon A Star, Finally Realizing Who The Fuck We Are
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:37:54 #2
10858 AReLaXeD
Chupa Chups, Pak me en Lik me!
pi_1667525
Sorry slotje ik zie dat er al eentje is
Imagine And Keep On Wishin Upon A Star, Finally Realizing Who The Fuck We Are
pi_1667535
CLOSEM SESAME!!!
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:54:10 #4
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_1667653
ClOSE the damn thing!!!!!!!!
Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:55:00 #5
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1667661
...verbazing...zucht....

slotje

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1667687
Inderdaad en mij maar aanvallen dat ik zoveel slotjes plaats.

Als jullie nou eerst eens lezen wat er allemaal aan topics open is, dan hoef ik niet al die dubbele dicht te gooien.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')