abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2001 @ 23:59:50 #1
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1663985
Volgens mij kan het een eeuwigheid duren voordat je die vent te pakken hebt....

Beeld je in:

Hij trekt de bergen van Afghanistan in, samen met zijn toegewijde leger van goedgetrainde strijders.
Aldaar verplaatst ie zijn kamp regelmatig.

Hij zal praktisch onvindbaar zijn, het is haast onmogelijk om er in de buurt te komen met soldaten, het is haast onmogelijk om hem met bommen of raketten te raken. Soldaten, commando's of Navy Seals of wat dan ook die het toch wagen worden zo afgeschoten door de soldaten van Bin Laden die VEEL meer ingespeeld zijn op de onherbergzame omgeving in Afghanistan.

Intussen brandt Kabul, is de Taliban verdwenen, zijn de laatste paar plaggenhutten die er nog stonden met de grond gelijk gemaakt maar is Bin Laden nog steeds op vrije voeten en lacht ie de hele wereld vierkant uit.

Intussen groeit de haat, weet ie af en toe wat propaganda uitingen de wereld in te krijgen en worden nieuwe terroristen geinspireerd om nog zwaardere aanslagen te plegen.

Onwaarschijnlijk scenario? Ik denk het eigenlijk niet....

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_1664002
Leuk voor filosofie forum, maar niet in ANM.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1664018
Als je over de schuilplaats van Bin Laden verder wilt praten, raadt ik je 1 van de andere daar al over geopende topics aan, bijvoorbeeld deze:

Osama bin Laden (nog) wel in Aghanistan?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')