abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1661757
Naar mijn mening hebben we het "Paard van Troje" binnen gehaald.
De extremisten hebben alle kansen van de wereld om in het westen te infiltreren en dan toe te slaan. Als ik kijk naar wie en wat ze hebben opgepakt in Nederland en België (het is een virus dat terrorisme ). Aanslagen op Strassbourgh, Parijs, wie weet Londen en Brussel zijn al tegengehouden.
Dit moet fel bestreden worden! Eerst maar eens een grote schoonmaak actie. Wat mij betreft trekken ze alle Nederlanders en alle vluchtelingen, gewoon iedereen, na. Rotte appels en peren opsluiten. Al moet ik hiervoor meer belasting gaan betalen, om het te verwezelijken, doe ik dat.
I salut u all :)
pi_1661781
quote:
Op maandag 17 september 2001 20:20 schreef Lake het volgende:
Naar mijn mening hebben we het "Paard van Troje" binnen gehaald.
De extremisten hebben alle kansen van de wereld om in het westen te infiltreren en dan toe te slaan. Als ik kijk naar wie en wat ze hebben opgepakt in Nederland en België (het is een virus dat terrorisme ). Aanslagen op Strassbourgh, Parijs, wie weet Londen en Brussel zijn al tegengehouden.
Dit moet fel bestreden worden! Eerst maar eens een grote schoonmaak actie. Wat mij betreft trekken ze alle Nederlanders en alle vluchtelingen, gewoon iedereen, na. Rotte appels en peren opsluiten. Al moet ik hiervoor meer belasting gaan betalen, om het te verwezelijken, doe ik dat.
Ja! En de rotte appels plakken we een ster op hun borst zodat we ze herkennen, en dan vervoeren we ze naar speciale kampen en daar vergassen we ze!

Of bedoel je dat niet?

Insanus sum
pi_1661841
LOL!
Nee, nee, nee....!
Oeps volledig verkeerd geïnterpreteerd. Ik bedoel gewoon dat je extremisten van ieder soort, terroristen van ieder soort niet de kans moet geven tot rottigheid.
Misschien is dat in de gaten houden en checken van mensen wel erg vergaand, maar ik weet niet hoe het anders moet. Vaak zijn het de mensen waarvan je het niet verwacht.
I salut u all :)
pi_1661980
Niet voor elke post, die je al in een ander topic kan plaatsen een nieuw topic openen, s.v.p.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')