Ja, als ze het dan ook nog eens zouden lezenquote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen die andere gratis server gebruiken postgresql.
[..]
In dat geval kan er wel een slotje op dit topic
Die verschillen zijn niet zo heel navenant imo, maar ik zal on-topic blkijven en een link naar mysql gevenquote:Op maandag 13 december 2004 15:56 schreef Triloxigen het volgende:
SQL is zeer basis, en MySQL is zo uitgebreid dat het amper verglijkbaar is met de standaard MySQL.
Zoals ik...quote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
Overigens zijn er ook stemmen op Fok die vinden dat MySQL juist verre van de SQL standaard implementeert. Waar is bv MarkVleth?
Hier ben ikquote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
Overigens zijn er ook stemmen op Fok die vinden dat MySQL juist verre van de SQL standaard implementeert. Waar is bv MarkVleth?
Ik gebruik wel eens Firebird om data van een Interbase database te importeren in een Access of SQL Server database.quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef devzero het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen die andere gratis server gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |