ik vind het best, gaan we wel vieux drinkenquote:Op maandag 13 december 2004 13:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Pff, dat is dus echt niet waar. We gaan een keer een zuipwedstrijd houden Pax.
Overeind stond ik nog wel. Nouja ik heb 6 keer op straat liggen pitten tijdens de terugreis. Maar goed of je het wilt geloven of niet.... Zoals ik al zei. Ik ben er niet trots op.quote:Op maandag 13 december 2004 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen die zegt dat ie 2 flessen drank wegkrijgt en dan nog overeind staat is echt zwaar ongeloofwaardig. Dat overleef je gewoon echt niet
Ughl, vieux! Martiniquote:Op maandag 13 december 2004 14:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik vind het best, gaan we wel vieux drinken
Ik sta wel in de kroeg dan, dan blijf je gewoon doordrinken, ik ga niet lang zonder drinken staan in de kroeg, dan wil ik doordrinkenquote:Op maandag 13 december 2004 09:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Maar wat is daar het nut van?? Waarom is dat gezelliger dan 1 a 2 liter?
Je gebruikt maar 30% van je hersencapaciteit... De rest is om kapot te zuipenquote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Steve-O het volgende:
Record Wie heeft de minste hersencellen tof man.
Mijn moeder drinkt Martiniquote:
Wat is daar in godsnaam knap aan? Ik vind het eerder DOM.quote:Op maandag 13 december 2004 15:32 schreef gangsta-mario het volgende:
Mijn achterbuurman heeft pas twee flessen wiskey op voor een weddenschap hij heeft daarna wel bijna 24 uur geslape maar vond het toch knap
Zo te zien ben je ook een stevige drinkerquote:Op maandag 13 december 2004 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Dat is niet iets om trots op te zijn denk ik. Aantallen zijn bij mij soms schrikbarend... heb me een tijd terug voorgenomen minder te gaan drinken, elke keer de dag erna brak zijn is ook niks. Is alleen gisteravond niet gelukt.
Paar records die me bijgebleven zijn:
1 fles rode wodka
1 fles passoa
2 uur.
1 krat Palm
4 uur.
7 (?) boswandeling (zonder jus)
4 (?) bessen-7up (3:1 verhouding)
10 (?) bier
7 uur. Bij benadering allemaal, hou het niet bij.
Oud & Nieuw 02-03
20 euro boswandeling
50 euro bier
En verrot de volgende dag.
Met de huidige drankprijzen, zegt dat ook niet zoveel meer.quote:
En hoe had je je gevoeld als ze er in gebleven waren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb samen met een vriend van me twee andere vrienden tien dollar elk geboden om een fles tequila samen leeg te drinken.
En hoe had je je gevoeld als een van de voorbijgangers dit niet kon waarderen en dit uitte met geweld? Nou?quote:In die twee uur hebben ze de gekste dingen geroepen tegen voorbijgangers, en half Oranjestad wakker geroepen en gezongen.
Klote, maar dat heeft niets met die tien dollar te maken. Gelukkig gebeurt dat niet zo snel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:52 schreef rekenwonder het volgende:
En hoe had je je gevoeld als ze er in gebleven waren?
We hebben er alles aan gedaan om dat te voorkomen, en dat is gelukt.quote:En hoe had je je gevoeld als een van de voorbijgangers dit niet kon waarderen en dit uitte met geweld?
Ik vind jou een beetje een azijnpisser.quote:Nou?
Ja vriendinnen doen dat altijdquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:14 schreef Shagster het volgende:
Ik raak na 6 á 7 bier altijd de tel kwijt.
Maar gelukkig houdt dat blonde zeikwijf de tel voor me bij, en laat ze me het juiste aantal de volgende morgen nog wel eens horen.Mijn record is 15 pilsjes.. Ben dan goed brak de volgende dag.
Ik kom altijd geld tekort bij het stappenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb 2 a 3 bier nodig om aangeschoten te worden. Ik hou gewoon geld over na het stappen
sarcastquote:
Moet toch wat hequote:
Zoals al eerder gezegd, weten we zelf ook wel dat dit een beetje zielig is.. Maar een lekker fout topic is toch ook leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef velpzuid.nl het volgende:
En als je veel drinkt ben je stoer?
hehehe, rustig maar. Was maar beetje aan het fokken....quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:45 schreef Shagster het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, weten we zelf ook wel dat dit een beetje zielig is.. Maar een lekker fout topic is toch ook leuk?
Sorry, ben net wakker.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
hehehe, rustig maar. Was maar beetje aan het fokken....
Tik eerst ff driehonderd bier en een fles wodka in je nek dan, voordat je gaat douchenquote:
Wel, dat was dus niet mijn eigen PR om effe duidelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Klemvast.... 13 Duvels op een hele avond... dat moet *reken reken* o nee wacht, da's wel ruim boven mijn PR
Nee dat snap ik, maar het leek me haalbaar.... tot ik er even aan ging rekenenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Wel, dat was dus niet mijn eigen PR om effe duidelijk te zijn.
Ik vond die 5 Duvels plus nog wat wijn al erg genoeg.
uhm hoe oud ben jij? is 15 niet een beetje weinig op een avond, Als record?quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:14 schreef Shagster het volgende:
Ik raak na 6 á 7 bier altijd de tel kwijt.
Maar gelukkig houdt dat blonde zeikwijf de tel voor me bij, en laat ze me het juiste aantal de volgende morgen nog wel eens horen.Mijn record is 15 pilsjes.. Ben dan goed brak de volgende dag.
iig niet fout genoeg voor dit topicquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:26 schreef bermuda17 het volgende:
[..]
uhm hoe oud ben jij? is 15 niet een beetje weinig op een avond, Als record?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |