Je had wel dood kunnen zijn!quote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef ZedKet het volgende:
2) 1 fles wisky (70 cl 40%) en 1 fles pisang (70 cl 20%) op 20 minuten (toen was ik ziek)
quote:Op zondag 12 december 2004 21:13 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je had wel dood kunnen moeten zijn!
En je hebt draadloos internet in de hel of zo? Dat kan namelijk echt nietquote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef ZedKet het volgende:
2) 1 fles wisky (70 cl 40%) en 1 fles pisang (70 cl 20%) op 20 minuten (toen was ik ziek)
Lolzquote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt draadloos internet in de hel of zo? Dat kan namelijk echt nietDan hoor je namelijk hartstikke dood te zijn
als je alles gelijk uitspaaid niet!quote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt draadloos internet in de hel of zo? Dat kan namelijk echt nietDan hoor je namelijk hartstikke dood te zijn
Das flink klote zegquote:Op zondag 12 december 2004 21:27 schreef Pelgrim het volgende:
1 glas bier en daarvan ben ik superziek geworden
Dat doe 'k wel vaker. Heeft ook iets te maken met in de horeca werken. Na een Batavierenfeest, slotfeest van de intro of oud en nieuwfeest is 't vrij normaal dat we pas om 10 uur aan de nadrink beginnen.... en dan natuurlijk door drinken tot je omvalt van de slaap.quote:Op maandag 13 december 2004 02:25 schreef -9eert- het volgende:
alcohol lucht niet op, alleen voor eventjes.
drinken op vreemde tijden is dat ook meegerekend? 9 uur 's ochtends![]()
Nee die is gestopt, ze vergat telkens te serverenquote:Op zondag 12 december 2004 21:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Korsakova, is dat niet die tennister ???
Gewoon alle kroonkurken in je zak stoppen, dan zie je het de volgende dag welquote:Op maandag 13 december 2004 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik raak vaak de tel kwijt na een bepaalde hoeveelheid...
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 december 2004 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon alle kroonkurken in je zak stoppen, dan zie je het de volgende dag wel
Maar wat is daar het nut van?? Waarom is dat gezelliger dan 1 a 2 liter?quote:Op maandag 13 december 2004 09:12 schreef Blik het volgende:
ik drink alleen bier, en dat kan je redelijk lang volhouden als je maar geen last krijgt van een volle maag, ik haal over het algemeen op een zaterdagavond de 4 a 5 liter wel...
Nou toch wel, wel even meegeven dat ik nogal stevig gebouwd ben en goed tegen drank kan, rechtstaan was toen inderdaad zeer moeilijk, daarom het maar bij zitten gehoudenquote:Op maandag 13 december 2004 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen die zegt dat ie 2 flessen drank wegkrijgt en dan nog overeind staat is echt zwaar ongeloofwaardig. Dat overleef je gewoon echt niet
29/4 = 7 en een kwart liter bierquote:1) 29 maal 25 cl Jupiler op een 4-5 uur.
2) 1 fles wisky (70 cl 40%) en 1 fles pisang (70 cl 20%) op 20 minuten (toen was ik ziek )
we zeggen toch niet dat t gezelliger is? t is gewoon lekker en als je dan lekker blijft bieren dan is heb je al snel twee of drie liter achter je kiezen daar zit ej echt zo aan.quote:Op maandag 13 december 2004 09:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Maar wat is daar het nut van?? Waarom is dat gezelliger dan 1 a 2 liter?
Pff, dat is dus echt niet waar. We gaan een keer een zuipwedstrijd houden Paxquote:Op maandag 13 december 2004 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen die zegt dat ie 2 flessen drank wegkrijgt en dan nog overeind staat is echt zwaar ongeloofwaardig. Dat overleef je gewoon echt niet
quote:Op zondag 12 december 2004 21:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Korsakova, is dat niet die tennister ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |