En dan donderdag de finale om het kampioensschap van Gelderlandquote:Op zondag 12 december 2004 18:05 schreef xJapser het volgende:
Gewedlige wedstrijd vandaag in DoetinchemOk niet te best voetbal, maar kansen, spanning, vechtlust ...het had alles

Zo kan je het ook zien. Ik zie eerder een aanval van Ajax die totaal niet scherp genoeg was om eerder en vaker te scoren, zoals Ajax aan hun stand verplicht is.quote:Op zondag 12 december 2004 18:23 schreef Nashje het volgende:
Mooi weekend.
Prachtig hoe Ajax dit toch nog goed heeft gemaakt. Eerst Vitesse de hoop geven op een puntje maar dan in de laatste minuten toe slaan en wel door een 17 jarige.

Ja dat kan je nu wel zeggen zo achteraf, maar ik weet zeker dat jij wel met hebt gezeten met zweet in je bilspleet. Het had ook zo 0-1 kunnen wordenquote:Op zondag 12 december 2004 18:23 schreef Nashje het volgende:
Mooi weekend.
Prachtig hoe Ajax dit toch nog goed heeft gemaakt. Eerst Vitesse de hoop geven op een puntje maar dan in de laatste minuten toe slaan en wel door een 17 jarige.

Inderdaad, heel mooi voetbal en de wijze waarop Ajax overtuigend de overwinning naar zich toe trok, laat er geen twijfel over bestaan: AJAX KAMPIOENEN!quote:Op zondag 12 december 2004 18:23 schreef Nashje het volgende:
Mooi weekend.

Wie blunderde er? En leuke wedstrijd?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
En hoe!
Wat een blunder in de verdediging...
Maar met dank aan PT kan ik de pot wel live zien...

Voor meer dan een jaar geblesseerd?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse meer balbezit maar zeker niet gevaarlijker.
Hofs geblesseerd eraf trouwens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |