Nu net weer, I quote:
"We're gonna find those uuuuuhh.... we're gona find those uuuuh... erm... uhhhh... Those Evil Do-ers!"
*zucht*
quote:LOL!
Op maandag 17 september 2001 18:27 schreef TheMarco het volgende:
Sorry hoor... het moet me toch weer even van het hart. Wat een ontzettende dombo is die vent zeg. Ik ben blij dat de mensen om hem heen in ieder geval wel wat hersencellen hebben.Nu net weer, I quote:
"We're gonna find those uuuuuhh.... we're gona find those uuuuh... erm... uhhhh... Those Evil Do-ers!"
*zucht*
quote:Ja echt.. I kid you not...
Op maandag 17 september 2001 18:28 schreef DuchessX het volgende:[..]
LOL!
"I think that uhm... this is uhm... a long term battle.. ehm.. war!"
Eeem... "we have ehm.. are putting together a coalition that is ehm erm uuhmmm coalition dedicated to eeeehmm we will do what it takes to eehm... find those terrorists and ehm.. the united states is proud to lead the ehmm.. coalition"
JEZUS!!!! Someone stop this idiot!
Die vent heb bijna nx te zeggen in de VS, z'n adviseurs en ministers doen al z'n werk, hij is net Zoals Beatrx: voert geen flikker uit en denkt dat ie het land regeert.....
quote:Ik denk dat je daar fout mee zit. Niemand dwingt hem te doen wat zijn adviseurs zeggen. Ik geef toe dat ie niet ALLE macht heeft maar wel meer dan jij nu schetst.
Op maandag 17 september 2001 18:32 schreef Mr_Opel het volgende:
WAAR MAAK JIJ JE NOU DRUK OM??Die vent heb bijna nx te zeggen in de VS
quote:Laten we het zo houden:
Op maandag 17 september 2001 18:34 schreef TheMarco het volgende:[..]
Ik denk dat je daar fout mee zit. Niemand dwingt hem te doen wat zijn adviseurs zeggen. Ik geef toe dat ie niet ALLE macht heeft maar wel meer dan jij nu schetst.
quote:Tja, het was de enige andere, en het scheelde 500 klotestemmen. Volgens mij hadden we nu meer aan hem gehad. Op dit moment kan die stomme willekeur van wie president is het verschil maken tussen vrede of oorlog, en in geval van oorlog tussen een mild conflict of eentje waarbij we ons kunnen afvragen of we er straks nog wel zijn.
maar die andere kanidaat voor het presidentsschap was ook niet alles...Al Gore
quote:Gore leek me in elk geval wel in staat om zonder autoque een volledige zin te formuleren. Bush vindt dat blijkbaar al een hele opgave.
Op maandag 17 september 2001 18:45 schreef Philosocles het volgende:[..]
Tja, het was de enige andere, en het scheelde 500 klotestemmen. Volgens mij hadden we nu meer aan hem gehad. Op dit moment kan die stomme willekeur van wie president is het verschil maken tussen vrede of oorlog, en in geval van oorlog tussen een mild conflict of eentje waarbij we ons kunnen afvragen of we er straks nog wel zijn.
Wat zou het enkelvoud zijn?
one evil do,
two evil do-ers?
Osama Bin Laden soon to be an evil doner
quote:Evil didder....
Osama Bin Laden soon to be an evil doner
Vampier
"Thers this poster from way back in the wild West, it says
"wanted, dead or alive"
I kid you not again.....dit komt er echt uit
|
Forum Opties | |