hahahaha maar ik ben toch wel steeds lief hequote:Op zondag 12 december 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
Goedemorgen
En Tobi, je was best vervelend idd in het begin
Jajaja, ik ben al wakkerquote:
ja ik kon er niet veel uit opmaken wat je had getyptquote:Op zondag 12 december 2004 13:34 schreef febster het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben al wakker
Damn, wat heb ik nu weer gedaan
Gister niet dusquote:Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben toch wel steeds lief he![]()
Waar waren jullie opeens heenquote:
Ja tegen wie zou ik het anders moeten hebbenquote:
Weet ik hetquote:Op zondag 12 december 2004 13:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tegen wie zou ik het anders moeten hebben?
En tsjaa Toby ik weet niet zelf eens meer waar ik het over had
ooh jaquote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik hetMaar jij was zomaar ineens weg en toen zijn wij maar naar huis gegaan...
Nog commentaar gekregen dak te laat thuis was
en het is Tobi
Ik was om 10 voor 5 thuisquote:Op zondag 12 december 2004 13:49 schreef febster het volgende:
[..]
ooh jaik was naar de boston, nu weet ik het weer, en waarom weet ik eigenlijk ook niet
![]()
Hoe laat was je thuis dan trouwens?
En sorry Tobi
ach lekker boeiend. heb de meest rare varianten gezien. besides mijn baas schrijft het na 5 jaar nog steeds foutquote:Op zondag 12 december 2004 13:49 schreef febster het volgende:
[..]
ooh jaik was naar de boston, nu weet ik het weer, en waarom weet ik eigenlijk ook niet
![]()
Hoe laat was je thuis dan trouwens?
En sorry Tobi
Gelukkigquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ach lekker boeiend. heb de meest rare varianten gezien. besides mijn baas schrijft het na 5 jaar nog steeds foutksta ook met toby in de kassa. zolang alles maar goed staat op belangrijke papieren vind ik het best
en Lotte zo zat was ik niet, want ik weet nog precies wat ik allemaal gedaan heb![]()
volgens mij ben je nog een beetje zatquote:
Das op een rare manier altijd, wanneer je denkt dat het alleen maar een kutavond kan worden wordt het altijd superquote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
volgens mij ben je nog een beetje zatja het was echt super hoor. ben nadat ik in de boston was geweest ff naar de bar2alex gegaan voor een klasgenoot. en vervolgens weer naar de krazy kangaroo naar mijn maten. was echt een topavond, en dat terwijl ik eigenlijk niet eens van plan was om op stap te gaan.
quote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef febster het volgende:
[..]
Das op een rare manier altijd, wanneer je denkt dat het alleen maar een kutavond kan worden wordt het altijd super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |