Hugo, Tara en Joost.quote:Op zondag 12 december 2004 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel ik keek het laatst een keer zag ik een paar kneusjes op een golfbaan met een urn![]()
Daar heeft Originial dus die namen vandaanquote:Op zondag 12 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hugo, Tara en Joost.
Dat was een duf lijntje maar over het algemeen vind ik GTST meer voor het 'breezerpubliek' dan ONM. (Met uitzondering van de decor kleuren van het AZB.)
quote:
En dat gebeuren met een horror film maken danquote:Op zondag 12 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hugo, Tara en Joost.
Dat was een duf lijntje maar over het algemeen vind ik GTST meer voor het 'breezerpubliek' dan ONM. (Met uitzondering van de decor kleuren van het AZB.)
Nee.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns op Nelly Furtado..
TOERNOOI; Beste nummer van 2004 (KWARTFINALE)
Oh ja, Gwen STefani, Outkast, NERD, Nelly Furtado, The Street en Keane zijn echt rock ja.quote:Op zondag 12 december 2004 13:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bah wat een slechte muziek in dat toernooi.
speciaal rock toernooi ofzo ?
Dat nummer van The Killers is gewoon een van de beste nummers van dit jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
Tommerd, wat een slechte smaak!
Zoals heel FOK!, staan nog maar een paar goede nummers in..
Ja.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns op Nelly Furtado..
TOERNOOI; Beste nummer van 2004 (KWARTFINALE)
Somebody told me that you have boyfriend... blablaquote:Op zondag 12 december 2004 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie het nummer van The Killers wel?.
Het meeste daar is wel rockquote:Op zondag 12 december 2004 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, Gwen STefani, Outkast, NERD, Nelly Furtado, The Street en Keane zijn echt rock ja..
Precies!quote:Op zondag 12 december 2004 14:05 schreef Airelle het volgende:
Somebody told me that you have boyfriend... blabla
Leuk nummer idd.
Jojo.quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meeste daar is wel rock
Waar is Jojo !? Eminem ? D12? AliB? Marco Borsato ? Do ? enz!
Muse kom op zeg daar luisteren alleen mensen naar die zo nodig anders moeten doen .
JOJO??quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Muse kom op zeg daar luisteren alleen mensen naar die zo nodig anders moeten doen .
Eminem heeft ook niet veel bijzonders gedaan in 2004.quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chipz heeft al 4 hits..quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke D12 is niks zonder Eminem maar ze hadden toch mooi twee hits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |