Hugo, Tara en Joost.quote:Op zondag 12 december 2004 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel ik keek het laatst een keer zag ik een paar kneusjes op een golfbaan met een urn![]()
Daar heeft Originial dus die namen vandaanquote:Op zondag 12 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hugo, Tara en Joost.
Dat was een duf lijntje maar over het algemeen vind ik GTST meer voor het 'breezerpubliek' dan ONM. (Met uitzondering van de decor kleuren van het AZB.)
quote:
En dat gebeuren met een horror film maken danquote:Op zondag 12 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hugo, Tara en Joost.
Dat was een duf lijntje maar over het algemeen vind ik GTST meer voor het 'breezerpubliek' dan ONM. (Met uitzondering van de decor kleuren van het AZB.)
Nee.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns op Nelly Furtado..
TOERNOOI; Beste nummer van 2004 (KWARTFINALE)
Oh ja, Gwen STefani, Outkast, NERD, Nelly Furtado, The Street en Keane zijn echt rock ja.quote:Op zondag 12 december 2004 13:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bah wat een slechte muziek in dat toernooi.
speciaal rock toernooi ofzo ?
Dat nummer van The Killers is gewoon een van de beste nummers van dit jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
Tommerd, wat een slechte smaak!
Zoals heel FOK!, staan nog maar een paar goede nummers in..
Ja.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns op Nelly Furtado..
TOERNOOI; Beste nummer van 2004 (KWARTFINALE)
Somebody told me that you have boyfriend... blablaquote:Op zondag 12 december 2004 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie het nummer van The Killers wel?.
Het meeste daar is wel rockquote:Op zondag 12 december 2004 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, Gwen STefani, Outkast, NERD, Nelly Furtado, The Street en Keane zijn echt rock ja..
Precies!quote:Op zondag 12 december 2004 14:05 schreef Airelle het volgende:
Somebody told me that you have boyfriend... blabla
Leuk nummer idd.
Jojo.quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meeste daar is wel rock
Waar is Jojo !? Eminem ? D12? AliB? Marco Borsato ? Do ? enz!
Muse kom op zeg daar luisteren alleen mensen naar die zo nodig anders moeten doen .
JOJO??quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Muse kom op zeg daar luisteren alleen mensen naar die zo nodig anders moeten doen .
Eminem heeft ook niet veel bijzonders gedaan in 2004.quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chipz heeft al 4 hits..quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke D12 is niks zonder Eminem maar ze hadden toch mooi twee hits.
ZOWIEE pak 'emquote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Chipz heeft als doelgroep de kleuter schoolquote:Op zondag 12 december 2004 14:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Chipz heeft al 4 hits..
Dat is dus geen maatstaaf.
Brrr.quote:Op zondag 12 december 2004 14:15 schreef BVO het volgende:
Nou, Do is toch echt wel een van Neerlands beste zangeressen wat mij betreft.
D12 en JoJo ook.quote:Op zondag 12 december 2004 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chipz heeft als doelgroep de kleuter school![]()
Pft.quote:Op zondag 12 december 2004 14:16 schreef Airelle het volgende:
Maar BVO op Nelly Furtado wil ik best stemmen hoor.
EDIT oh maar niet als ze tegenover Somebody told me staat.
De nieuwe Britney?quote:Op zondag 12 december 2004 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Jojo de stem is oke. ik voorspel de nieuwe Britney!
Precies.quote:Op zondag 12 december 2004 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
Jojo is nog een kleuter tis nog zeker 5 jaar wachten voor je geen pedopas meer nodig hebt
Ik hoop et niet.quote:Op zondag 12 december 2004 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Jojo de stem is oke. ik voorspel de nieuwe Britney!
Ja ze had daarna nog een nummer met bow wowquote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies..
En hebben we ooit nog iets gehoord van haar na dat hitje? Nee toch?
Britney vind ik dan weer wel leuk.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Airelle het volgende:
En Eminem ook al hij met nummers komt als 'Just lose it'.
Je hield toch niet van rock?quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ze had daarna nog een nummer met bow wow![]()
Maar effe zonder gekheid Stand my ground zie ik ook niet in de finale staan?
Iets met 'My way' was dat toch?quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.. Bovendien maakte hij dat soort nummers 5 jaar geleden ook al. Saai en voorspelbaar.
Mosh is dan weer een ander nummer met een goede boodschap, maar helaas vind ik het een kutbeat en vervelende manier van rappen. Dus dat schiet ook niet op dan.
Stan blijft z'n beste nummer.. Net als dat nummer waar hij van een gebouw af springt.
4 jaar ouderquote:Op zondag 12 december 2004 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
Jojo heeft/had een relatie met Bow wow
Bow wow is 17
Dat heb ik nooit gezegtquote:
Je vond het negatief dat er veel rock in die lijstjes voorkwam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |