verbrandenquote:Op zondag 12 december 2004 11:14 schreef Beertje20 het volgende:
Weet iemand hier een SERIEUZE oplossing voor?? Is er misschien iets wat ik met mijn jas kan doen zodat het minder wordt??
ja en anders die winkel in de fikquote:Op zondag 12 december 2004 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
Maar misschien kun je wel vragen bij de winkel hoe je het kan oplossen?
En een goeie jas kopenquote:
WAT EEN SLET!quote:Op zondag 12 december 2004 11:18 schreef Beertje20 het volgende:
Ik ben al terug naar de winkel geweest maar daar zei de verkoopster dat ik van te voren wist dat er veren inzaten en dat ze er ook uit kunnen komen........... Met andere woorden; had je die jas maar niet moeten kopen!
Ze heeft alleen meloenenquote:Op zondag 12 december 2004 11:40 schreef Shreever het volgende:
gewoon effe wassen met tenisballen![]()
gaf m'n granny ooit als tip toen ik hetzelfde prob had met een jas
Ik heb wel eens gehoord dat je de jas in de droger moet doen met tennisballen, maar dat is gewoon na het wassen.. Maar wassen met tennisballen helpt tegen veren??quote:Op zondag 12 december 2004 11:40 schreef Shreever het volgende:
gewoon effe wassen met tenisballen![]()
gaf m'n granny ooit als tip toen ik hetzelfde prob had met een jas
Ik heb een goed merk gekocht en hij was ook niet goedkoop. Dus dan zou je toch ook denken dat de veren in de jas blijven?quote:Op zondag 12 december 2004 15:47 schreef Rev- het volgende:
hoort er niet bij, bij mn levi jas met veren komen ze er ook nooit uit (heel af en toe)
gewoon een goed merk kopen dus
Bij mij hielp het wel, maar als de jas gewoon slecht gemaakt is lijkt het me niet veel nut hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:14 schreef Beertje20 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je de jas in de droger moet doen met tennisballen, maar dat is gewoon na het wassen.. Maar wassen met tennisballen helpt tegen veren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |