Een fok! ddosquote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef FoXje het volgende:
Eindelijk doet de site het hier
Doel je soms op mij? 1 knul van 3 maanden 1 van bijna twee, 1 van vier en dan natuurlijk die knul van 28 jaarquote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef McDoom het volgende:
Inderdaad, 29 jaar, ik ken mensen die dan al helemaal getrouwd zijn en 4 kinderen hebben.
Dit is toch geen normaal gedrag voor een 29 jarige?
Het was hypotetisch bedoeld, ik bedoelde jou helemaal niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Doel je soms op mij? 1 knul van 3 maanden 1 van bijna twee, 1 van vier en dan natuurlijk die knul van 28 jaar![]()
Het zijn zelf al van die bange wezeltjes, als je ze op straat tegenkomt is het vanne, aaah joh, was maar een geintje joh, heequote:maare we moeten maar eens afspreken kijken of jullie dan nog zo'n grote smoel hebben
Uiteraard is hij welkom het hier alsnog te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik probeer te posten in het guestbook maar ik zie er niets van terug. Wilde Marceau even uitnodigen om te vertellen wat hij precies van plan was met ons fok-kakkerlakken.
quote:maare we moeten maar eens afspreken kijken of jullie dan nog zo'n grote smoel hebben
Hij is bijna verplicht hiet hier te doenquote:Uiteraard is hij welkom het hier alsnog te doen.
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van die gast.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]ja hij ziet er heel angstaanjagend uit op die foto's van 'm.... zo'n figuur vouw je toch zo dubbel
[..]
Hij is bijna verplicht hiet hier te doen
Ten eerste een kankervirus menquote:Mijn Naam: sam
Mijn Homepagina Naam:
Mijn Homepagina Adres:
Mijn E-Mail:
Wat Voor Cijfer Geef Je De Site ? : 10
Wat Vind Je Van Marco Club En De H.K.M ? : Heel Goed
Gevonden : Op Goed Geluk
Dit Wil Ik Kwijt: he marco ik heb voor dat ik naar mn werk ging nog ff gepost hier op de site
en idd die kanker forum lijers lullen over ons we moeten ff een voorbeeld stellen stuur ze een kankervirus
Auto's genoemd naar een frituursnack ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, ik vind dat een leuke auto! En ik ben nie eens moeder(maar eh, wel vrouw)
Ik wil niet AL te macho doen, ik hou daar helemaaal niet van, maar ik vind het wel een vrouwenauto, dat is toch geen auto voor een kerel?!?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, ik vind dat een leuke auto! En ik ben nie eens moeder(maar eh, wel vrouw)
vrouw-zijn is toch ook een soort van geestelijke handicapquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Isabeau het volgende:
(maar eh, wel vrouw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |