*proestquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:47 schreef cultheld het volgende:
Barca krijgt te veel. Ik vind Barca mooier dan Real Madrid maar ben voor Valencia, dus hier baal ik wel van

Was Benitez er nog maarquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
*proest
Valancia mag blij zijn dat ze nog overeind staan.

Cádiz heeft altijd al op nummer 1 gestaanquote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
jojo is tegenwoordig meer en meer bezig over Cádiz dan real
eindelik beseft hij dat een verkeerde ploeg heeft gesupportert

Vroeger was er niet dit Barcelona. Maar het Barcelona van toen zou inderdaad weinig kans maken, dat weten we.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef RayMania het volgende:
Vroeger zou dit Barcelona zulke wedstrijden verliezen.
Ze hebben ook wel veel blessures en kunnen niet elke wedstrijd werelds spelen..

En met die 0-1 mag Real nog de handen dicht knijpenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:21 schreef Butra het volgende:
Sevilla op 0-1 bij Real door Baptista.
Wedstrijd is live op C+ trouwens.

Net de beelden gezien, het was toch wel terecht dat Real won. Wat een kansen in die paar minuten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef Skwish het volgende:
Godver, Real wint ook nog die 6 minuten wedstrijd dmv penalty![]()

Gratis entree, als ik langs zou lopen zou ik toch ff kijkje nemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net de beelden gezien, het was toch wel terecht dat Real won. Wat een kansen in die paar minuten.
Erg veel toeschouwers trouwens voor nog geen 500 tellen voetbal(excl. blessuretijd).

Liefde maakt blind.. en ik denk dat jij daarom niet meer zo goed zietquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:36 schreef ASSpirine het volgende:
ik zie Barça geen inzinking krijgen net als real vorig seizoen
misschien een dipje, maar niet voor het resterend seizoen en ik zie Real ook geen fantastische reeks neerzetten als Barça voor seizoen

* DiegoArmandoMaradona-mode*quote:Op maandag 10 januari 2005 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das al meer dan in 3 jaar(?) MU denk ik![]()
Als Riquelme een Spaans paspoort kan krijgen(en dat kan met de nieuwe regels in Spanje) zal hij wel terugkeren naar Barca denk ik. Hij zal best nog wel redelijk wat speeltijd krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |