Dat heb ik ook wel esquote:Op maandag 13 december 2004 20:45 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wil ook love in sop hahahaha en Original thanx dat ik er zo HOT uit zie!!!! ik geil geowon opmezelf!!![]()
"Ok..kom aub snel terug!" Zei Iris en ze keek angstig.quote:Op maandag 13 december 2004 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ik ga wel wat tampons voor je kopen '' Antwoord Cody ''Doe voor niemand open ''
Tara is helemaal in shock en weet niet wat ze moet doenquote:Op maandag 13 december 2004 21:00 schreef bar_rel het volgende:
''Ouka, laat haar los!''
Winston schreeuwt naar de halfnaakte Ouka die Tara vasthoud.
''Ouka onze relatie is over!, het is over weet je!!......verleden tijd!!''
Ouka begint te huilen en laat Tara los.......
''...Winston, sorry...''
Cody rent naar de kruitvat en met een rooie kop vraagt hij of hij wat tampons mag en hij betaald toch heeft hij het vreemde gevoel dat hij bekeken word.quote:Op maandag 13 december 2004 21:00 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ok..kom aub snel terug!" Zei Iris en ze keek angstig.
''...Dat is Ouka, me ex!!''quote:Op maandag 13 december 2004 21:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara is helemaal in shock en weet niet wat ze moet doen
''Winston wie is DAT!! ''
Dat boeit me verder niet meer,,quote:Op maandag 13 december 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''...Dat is Ouka, me ex!!''
Winston legt uit dat hij en Ouka 3 jaar lang een relatie hebben gehad maar dat die op de klippen is gelopen omdat OUka is vreemgegegaan..
''...Winston..'' Begint Ouka..
''Me naam is geen Ouka meer....ik heet eigenlijk Rianne''
Winston staat verstelt, maar hij laat er geen gras over groeien en stuurt Rianne weg...weg met die ex'
''Kom Taar, we gaan we, dit is te zielig''
Ondertussen keek Iris angstig om zich heen.."KRAAK!" Van dichtbij hoorde Iris iets kraken,ze gilde!Iris ging snel in een hoekje zitten,afwachtend wat er ging gebeuren...quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody rent naar de kruitvat en met een rooie kop vraagt hij of hij wat tampons mag en hij betaald toch heeft hij het vreemde gevoel dat hij bekeken word.
"Dat kan beter aan jouw vragen,Babette!" Glimlachend kletsen ze wat...quote:Op maandag 13 december 2004 21:06 schreef haagse_elfje het volgende:
babette loopt in het AZF met een hel stapel dossiers in haar armen ze is een beetje aan het dag dromen opeens stoot ze kei hard tegen iemand op....
"kan je niet uit kijken? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |