Mooi toch ? ... kunnen ze thuis Internetten en nog meer pics postenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:22 schreef chibibo het volgende:
200 tienermeisjes thuis vanwege naaktfoto's op internet
Het gros is alleen het aankijken niet waard, ze gaan juist op internet posten omdat ze irl geen succes hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi toch ? ... kunnen ze thuis Internetten en nog meer pics posten
Damn pjee, dan MSN jij toch met de verkeerde meidenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gros is alleen het aankijken niet waard, ze gaan juist op internet posten omdat ze irl geen succes hebben.
Ja meneer ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:38 schreef SynXteR het volgende:
jongenman
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:39 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Wat kan het mij dan nog schelen hoe ze er verder uit ziet?
Kuthoerquote:
Gijs, als je dronken genoeg bent, is alles leukquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn pjee, dan MSN jij toch met de verkeerde meiden
Tandjes!!!quote:
quote:To: Strolie75
Your order for Collateral (2004) (5.1/DTS) has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Je hebt mailquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
Kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
[..]
oooooooooooooooooooooooooo, man!quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:28 schreef Magneet het volgende:
kutzooi, kabelsignaal hier is te zwak dus vliegt internet er vaak uit
spring zeg ik ..... springquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:28 schreef Magneet het volgende:
kutzooi, kabelsignaal hier is te zwak dus vliegt internet er vaak uit
Val jij op jongens?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als iemand mij iets persoonlijks vraagt klap ik ook wel eens dicht, kan er niks aan doen
Hoezo? Wil je met hem uitgaan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:55 schreef Bastard het volgende:
Val jij op jongens?
Nou !quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je met hem uitgaan?![]()
Ker is wel een lekkere jongen jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je met hem uitgaan?![]()
Bastard met een gay opmerking, dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ker is wel een lekkere jongen ja
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Bastard met een gay opmerking, dat ik dat nog mag meemaken
'natuur' foto'squote:Op zaterdag 11 december 2004 17:07 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we samen er op uit gaan de natuur in om foto's te maken Ker.
Ja? Bij mij al zo 27quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet mn vrouwelijke kant ontwikkelen, ze is nu een jaar of 15 in mij
Mn persoonlijkheid voelt wel eens als iemand van 60quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja? Bij mij al zo 27
Me pesoonlijkheid zelf is blijven steken bij de 13
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
City of God
Whahahahaquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dikhoofd, mail je adres is even door wil je
Lijkt me fantastisch,...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
City of God
Heb je directors cut ?:)quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef Chocobo het volgende:
LotR RotK EEgekocht !!! Wat een box. Tevens Open Range en The Bourne Identity gekocht.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Dawn of the Dead word het vanavond![]()
Ben benieuwd !
Je filmsmaakquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef Chocobo het volgende:
LotR RotK EEgekocht !!! Wat een box. Tevens Open Range en The Bourne Identity gekocht.
EE = Extended Edition *emo*quote:
Van leest? Boekenzaak toch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
EE = Extended Edition *emo*
Jaaa Gijs,... 36 euro bij van LeestCollectie compleet nu ! Zoooo'n zin in. 4.5 uur
![]()
Heeft veel onbesproken zaken kan je nu zien
Wil niet spoileren maar je weet vast wel wat !
Ja die heb ik maar dan zonder beeldjequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:24 schreef Bastard het volgende:
Ik wil deze hebben.. maar zo fucking Duur
Jaaaa.. maar ik wil wel met beeldje hebben natuurlijk.. heb die andere beeldjes ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar dan zonder beeldje![]()
![]()
In de war met paagmanquote:
Ja ik ook maar ik vind dit beeldje het minst van allemaal. Beeldje kost je 40 euro als je daar over nadenktquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaa.. maar ik wil wel met beeldje hebben natuurlijk.. heb die andere beeldjes ook
Ok danquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In de war met paagman
www.vanleest.nlDie verkopen nu op Inet dvd's onder de 5 euro... bv Blade, Scarface SE etc etc
Tis een potje he, hij kan open.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik vind dit beeldje het minst van allemaal. Beeldje kost je 40 euro als je daar over nadenkt
Jaaaaaaaaa die moet ik ook hebben.... maandag ga ik hem halen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:24 schreef Bastard het volgende:
Ik wil deze hebben.. maar zo fucking Duur
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
.........
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Extreme zin in de Lord of The Rings film
NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEE
Hé, dat sucken van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
.........
Ja dat moment had ik ook inderdaad,..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:40 schreef kepler het volgende:
holy shit....
toen die drie F16's en die spitfire overvlogen... ik stond er gewoon recht onder
dat geluid, die lost-man formatie... kippenvel gewoon serieus
ik ga meequote:
N...neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
.........
Whoehahahahahahahahahahahahaquote:Ker_Plunk zei :
Ik mis je
Wanneer gaan we weer met z'n 2-en over de Midgar steppe heen struinen?
Of heerlijk naar het strand van Costa Del Sol?
Het mystieke 'The Forgotten City' weer eens bezoeken?
Smakelijk de Today's Special eten in Sector 7?
S'avonds in de achtbaan van de Gold Saucer en s'nachts overnachten in het hotel?
Ben blij dat je genoten hebt Gijs!quote:Op zondag 12 december 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Whoehahahahaha,... Strol
Dawn of the Dead was echt een hele coole film om te zien. Heerlijk vermaak en entertainment. Spanning, humor en vooral gore![]()
Heb echt genoten..... Uiteraard geen serieuze film
maar hij was echt gaaf
Verstand op '0' en gaan !!
Ving Rhames was cool man
Heb jij de dvd Strol ? Want dat is de director's cut. Heb daarna nog met Quinny het videodagboek van die Andy uit de wapenzaak bekeken... whahahahaha,... fantastisch gedaan
Waar was je vannacht nouquote:
Ja ik weet het, mn schoonouders over de vloer dit weekend, weinig gamen dan bijquote:Op zondag 12 december 2004 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waar was je vannacht nou![]()
heerlijk gegamed vannacht..... lekker matchmaking
![]()
t was serieus echt gaaf om te doen
Ik heb gewoon gejoined bij willekeurig gasten, was echt cool om te doen, ik had level2 kom ik bij een groep met allemaal gasten met level 9 en hogerquote:Op zondag 12 december 2004 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het, mn schoonouders over de vloer dit weekend, weinig gamen dan bij
Met wie speelde je vanacht dan, of was je gewoon in een server?
Vanmiddag weer?
Veel plezier dan Gijsquote:Op zondag 12 december 2004 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gejoined bij willekeurig gasten, was echt cool om te doen, ik had level2 kom ik bij een groep met allemaal gasten met level 9 en hoger![]()
die gasten lachen ....... kut Fransen
vanmiddag kan ik niet gijs..... ik ga naar die
[afbeelding]
en Quinny![]()
Nachtnet was wegquote:Op zondag 12 december 2004 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je meer verteld, weten we het beter te beoordelen wellicht
Dat is wel leuk en romantischquote:Op zondag 12 december 2004 12:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nachtnet was weg
Toen werden er bussen ingezet
Toen heb ik de hele weg naar Den Haag in de bus met iemand zitten ouwehoeren
Ik heb haar mijn boek gegeven... Met mijn telefoonnummer er in... geloof ik
mietjeuhquote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef kepler het volgende:
ik was de schuur aan het schoonmaken, komen er echt een stuk of 8 spinnen met een spanwijdte van 6 centimeter op me af rennen![]()
fucking grote beesten
Dus je pakte je plasma grenade en gooide ze sticky op 1 van die beesten. "Triple kill" Waarna je de overige 3 met je shutgun nog te pakken had voordat ze jou te pakken hadden. Je energyshield was al tot een minimaal level gestort en een zoem-zoem alarm ging in je pak af ter waarschuwing. Maar gelukkig had je ze nog net en ging je een level up!quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef kepler het volgende:
ik was de schuur aan het schoonmaken, komen er echt een stuk of 8 spinnen met een spanwijdte van 6 centimeter op me af rennen![]()
fucking grote beesten
Whahahahahaquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je pakte je plasma grenade en gooide ze sticky op 1 van die beesten. "Triple kill" Waarna je de overige 3 met je shutgun nog te pakken had voordat ze jou te pakken hadden. Je energyshield was al tot een minimaal level gestort en een zoem-zoem alarm ging in je pak af ter waarschuwing. Maar gelukkig had je ze nog net en ging je een level up!
Ik hoop dat de SE nou eens binnenkort op dvd komtquote:
Ik kon niet wachten.quote:Op zondag 12 december 2004 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de SE nou eens binnenkort op dvd komtzoooooo'n goede film !!
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je pakte je plasma grenade en gooide ze sticky op 1 van die beesten. "Triple kill" Waarna je de overige 3 met je shutgun nog te pakken had voordat ze jou te pakken hadden. Je energyshield was al tot een minimaal level gestort en een zoem-zoem alarm ging in je pak af ter waarschuwing. Maar gelukkig had je ze nog net en ging je een level up!
Bedankt voor de gastvrijheid weer gijsquote:Op zondag 12 december 2004 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de SE nou eens binnenkort op dvd komtzoooooo'n goede film !!
quote:Op zondag 12 december 2004 18:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bedankt voor de gastvrijheid weer gijs![]()
T was onwijs gezellig..... heeeeeerlijk foto's weer gemaakt![]()
Ker
![]()
![]()
whehequote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, mail me nog even je adres als je wilt.quote:Op maandag 13 december 2004 06:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, nog ziek, maandag en wel op werk![]()
Ziek en naar werk ?quote:Op maandag 13 december 2004 06:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, nog ziek, maandag en wel op werk![]()
Heb ik gisteren aan je kuiken gegevenquote:Op maandag 13 december 2004 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, mail me nog even je adres als je wilt.![]()
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 13 december 2004 07:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ik gisteren aan je kuiken gegeven
quote:Authentiek arbeidsreglement, circa 1850
1. Arbo/BHVGodsvrucht, properheid en stiptheid zijn karaktertrekken, dewelke onontbeerlijk zijn voor een goede handel.
2. Op aanwijzing van de Gouverneur heeft onze firma de werkuren verminderd en het personeel dient vanaf heden slechts op weekdagen ten burele te zijn tussen zeven ure des voormiddags en zes ure des namiddags.
3. De Zondag dient voor de kerkgang, maar mocht iemand goed van node hebben dan zullen de klerken op Zondag ten burele werken.
4. Dagelijkse gebeden zullen iedere morgen gezegd worden in het Grote Kantoor. De klerken dienen aanwezig te zijn.
5. Kleding dient sober te zijn. De klerken zullen zich hoeden voor het dragen van kleding in opvallende kleuren en van kousen, die niet goed gestopt zijn.
6. Overjassen en schoenen mogen niet ten burele aangehouden worden, halsdoeken en hoofdbekleding kunnen in geval van guur weer gedragen worden. Er is voor een kachel gezorgd ten gerieve van de klerken.
7. Steenkool en hout moeten in een kast opgeborgen worden. Aanbevolen wordt, dat iedere kantoorklerk gedurende de tijd van het koude weer vier ponden steenkool per dag meebrengt.
8. De klerken mogen het vertrek niet verlaten zonder toestemming. Het is toegestaan de natuurlijke drang te volgen, waarvoor de klerken de tuin achter de tweede poort kunnen gebruiken. Dit terrein dient in goede staat gehouden te worden.
9. Gedurende kantoortijd is spreken verboden.
10. Het hunkeren naar tabak, wijn of sterke drank is een menselijke zwakheid en derhalve verboden voor alle kantoorklerken.
11. Nu de kantooruren drastisch verminderd zijn en wel tot elf uren per dag, is het tot zich nemen van voedsel toegestaan tussen half twaalf en twaalf uren, maar het werk mag onder geen enkele voorwaarde onderbroken worden.
12. De klerken moeten zelf hun schrijfpennen meebrengen; een slijper is op aanvraag bij de boekhouder aanwezig en verkrijgbaar.
13. De oudste klerk wordt benoemd, die verantwoordelijk is voor de properheid van het kantoor en alle jonge klerken zullen zich veertig minuten voor het gemeenschappelijk gebed bij hem melden voor het schoonmaken der vertrekken en zij zullen na kantoortijd blijven voor dergelijke werkzaamheden. Borstels, bezems, zeep en water worden door de firma beschikbaar gesteld.
14. De nieuwe, verhoogde weeklonen zijn voor jongens tot veertien jaar f 0,52, jongste bediende f 2,40, aankomende klerken f 4,50, klerken f 5,50, oudste klerken na vijftien jaar diensttijd f 10,25. Er wordt verwacht, dat iedereen hiermede een verhoogde hoeveelheid werk zal afleveren.
Ach, het had erger gekund. Vrijdagmiddag bijvoorbeeld.quote:
Lijkt veel op de arbeidsvoorwaarden van wat ik nu hebquote:
Maar op de tweede plaats Maandagmorgenquote:Op maandag 13 december 2004 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, het had erger gekund. Vrijdagmiddag bijvoorbeeld.
Veel bedrijven hebben gewoon het jaartaal "1850" vervangen door het woord "neger".quote:Op maandag 13 december 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
Lijkt veel op de arbeidsvoorwaarden van wat ik nu heb
Geen aardige buren met een startkabel? Of willen die na vorige week niks meer van je weten.quote:Op maandag 13 december 2004 08:21 schreef Bastard het volgende:
Binnenlichtje bleef nu af en toe branden, ik had een hobbel niet op tijd gezien en klapte er op.. toen bleef daarna wel eens lichtje aan als deur dicht ging. *ZUCHT*
quote:Op maandag 13 december 2004 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of willen die na vorige week niks meer van je weten.![]()
Gijs jij hebt een leasebakquote:Op maandag 13 december 2004 08:32 schreef Magneet het volgende:
voor in dit soort gevallen heb ik een accupack gekocht met daarop accuklemmen, zijn speciaal gemaakt voor in dit soort gevallen. Werkt perfect
dusquote:Op maandag 13 december 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
He, hele netwerk ligt hier plat.Geen toegang tot mijn documenten maar internet doet het gelukkig nog wel.
![]()
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik hier post.quote:
that's the spiritquote:Op maandag 13 december 2004 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik hier post.![]()
Hoiquote:Op maandag 13 december 2004 09:22 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Erg gave foto's Ker
Voor diegene die gisteren wilde weten wat Boobah is www.boobah.com
Ja dat heeft die gezegd, maar we hebben nog steeds gezeik over ons rooster. Na 22 dec hebben we zekerheid, want dan is dat wijf eindelijk opgerotquote:Op maandag 13 december 2004 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heeft je man nog tegen je gezegd dat jullie maar even een weekend in Januari moeten prikken?![]()
Na 22 dec is vroeg zat om een datum te prikken. Kom gewoon lekker op een zondag en neem Daantje lekker mee.quote:Op maandag 13 december 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
Ja dat heeft die gezegd, maar we hebben nog steeds gezeik over ons rooster. Na 22 dec hebben we zekerheid, want dan is dat wijf eindelijk opgerot
Is goedquote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na 22 dec is vroeg zat om een datum te prikken. Kom gewoon lekker op een zondag en neem Daantje lekker mee.Cho mag je op zich wel thuislaten.
![]()
mag ik dan meequote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na 22 dec is vroeg zat om een datum te prikken. Kom gewoon lekker op een zondag en neem Daantje lekker mee.Cho mag je op zich wel thuislaten.
![]()
boohbahquote:Op maandag 13 december 2004 09:22 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Erg gave foto's Ker
Voor diegene die gisteren wilde weten wat Boohbah is www.boohbah.com
Altijdquote:
Ik zette vanmorgen weer even het geluid aan. Maar dat vind hij nog steeds niets. Verder is die er helemaal weg vanquote:Op maandag 13 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
boohbah![]()
eng beest
ben wel blij dat Daan em wel leuk vond![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zette vanmorgen weer even het geluid aan. Maar dat vind hij nog steeds niets. Verder is die er helemaal weg van
En zijn boekje heeft die vanmorgen ook tig keer bekeken
quote:Op maandag 13 december 2004 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd
Heb jullie allemaal al een tijdje niet meer gezien...ik mis jullie.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
druk hiero
Heeeeeeerlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
komen wij ook mee, dan laat ik waarde van je huis ff kelderen
![]()
Geloof me je wilt echt geen Brown en Surfer over de vloer hebben. Jezus wat een stel kleine kinderen zijn datquote:
Komt Surfer ook dan?quote:Op maandag 13 december 2004 10:24 schreef Quinny het volgende:
Geloof me je wilt echt geen Brown en Surfer over de vloer hebben. Jezus wat een stel kleine kinderen zijn datMaar wel heel gezellig
Het duo-penotti stel komt altijd samenquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2004 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het duo-penotti stel komt altijd samen
quote:Op maandag 13 december 2004 10:27 schreef Quinny het volgende:
I`ve already taken care of thatquote:Op maandag 13 december 2004 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
...dan laat ik waarde van je huis ff kelderen![]()
Ik begin langszaam enthousiast te worden voor die PSP. Even afwachten wat voor games erop verschijnen, maar die turn-based versie van MGS lijkt me echt goed. Gister trouwens de eerste boss-battles bij MGS3 gehad. Ik zeg niks, maar ze zijn weer super!quote:Op maandag 13 december 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Strol: Heerlijk,.... Januari it is
Bastard: Hoe is het met je accu![]()
Weer Strol: die PsP is cool heWacht maar totdat je filmpjes van de turn-based adventure van MGS ziet
Hele coole Western. Veel goede conversaties en een heerlijke sfeer. Niet de typerende schiet schiet aktie film,... Film berust zich meer op de sfeer. Goede character ontwikkeling en een sterk einde. Aanraderquote:Op maandag 13 december 2004 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe was Open Range Gijs? Die heb ik nog niet gezien maar ik hoor er goede dingen over!![]()
Lijkt hij op Unforgiven? Die vond ik geweldig!quote:Op maandag 13 december 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole Western. Veel goede conversaties en een heerlijke sfeer. Niet de typerende schiet schiet aktie film,... Film berust zich meer op de sfeer. Goede character ontwikkeling en een sterk einde. Aanrader![]()
Dag schatquote:
Ja dat wou ik net zeggen. In Unforgiven gebeurd er ook weinig behalve goede conversaties en een hard eindequote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt hij op Unforgiven? Die vond ik geweldig!
quote:Op maandag 13 december 2004 10:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat![]()
Ik ga er weer vandoor. Oma bezoeken
*Play checked*quote:Op maandag 13 december 2004 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wou ik net zeggen. In Unforgiven gebeurd er ook weinig behalve goede conversaties en een hard eindeZoiets is het idd
quote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*Play checked*
*in de aanbieding is*
*besteld*
*deze maand al teveel gekocht heeft*![]()
![]()
![]()
Deze maand besteld:quote:Op maandag 13 december 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:Ik ken het Gijs... blijf ook maar bestellen !
24, season 2 al gekocht?quote:Op maandag 13 december 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Hopen dat deze mini-serie cool wordt
http://earthsea.scifi.com/
We gaan daar binnenkort aan beginnenquote:
Je gaat gillen Gijs, gillen! En bij seizoen 3 ga je nog harder schreeuwen!quote:Op maandag 13 december 2004 10:56 schreef Chocobo het volgende:
We gaan daar binnenkort aan beginnen![]()
We moeten hem nog wel halen.. zooooveel zin in !!
Ja die doet het weerquote:
'quote:Op maandag 13 december 2004 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar hoe ga je die nu uit krijgen ? En klonk het duur ?quote:Op maandag 13 december 2004 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die doet het weer
Dat deurlichtje gaat niet altijd meer netjes uit sinds ik over een hobbel ben gereden... dus die heeft het weekend gebrand ben ik bang.
Lekker die Maandagen
quote:Op maandag 13 december 2004 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
I`ve already taken care of that![]()
$?quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:.... nee gijs... ik wil je huis zeker zien...
Mag ik ook mee?
Whahahahahaha ... damn... die lastquote:Op maandag 13 december 2004 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die doet het weer
Dat deurlichtje gaat niet altijd meer netjes uit sinds ik over een hobbel ben gereden... dus die heeft het weekend gebrand ben ik bang.
Lekker die Maandagen
Nou je kan die binnenlichten uitzetten he... dus die uit gezet meteenquote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar hoe ga je die nu uit krijgen ? En klonk het duur ?
Dinequote:
ook voor Miranda's autoquote:Op maandag 13 december 2004 08:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs jij hebt een leasebak![]()
Dan ga je toch zelf geen geld uitgeven?
Nieuwe accu kost ook nog geen 50 euro dan hoor.. heb je die startkit nooit nodig.quote:Op maandag 13 december 2004 11:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ook voor Miranda's autodat is al een oudje en heeft af en toe een opkikker nodig.
ook een nieuwe accu helpt niet als er ergens een kortsluiting zit die de zekering net niet kapot laat gaan maar wel de accu leegtrekt. En sowieso is het gewoon veel sneller dan eerst een uur op de anwb te moeten w88quote:Op maandag 13 december 2004 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe accu kost ook nog geen 50 euro dan hoor.. heb je die startkit nooit nodig.
Whahaha, zag je vorige week ook al 10x die deur open en dicht gooien tijdens het rijdenquote:Op maandag 13 december 2004 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou je kan die binnenlichten uitzetten he... dus die uit gezet meteen
Nee klonk niet duur, wegenwacht service aan de deur he
quote:Op maandag 13 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Wat kost een nieuwe voorruit van een Renault Megane uit '98 [afbeelding] ?
wtf heb je nu weer uitgehaaldquote:Op maandag 13 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Wat kost een nieuwe ruitquote:Op maandag 13 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Gaat het om een sterretje of een scheur?quote:Op maandag 13 december 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Ja, dat lampje dus inderdaadquote:Op maandag 13 december 2004 12:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, zag je vorige week ook al 10x die deur open en dicht gooien tijdens het rijden![]()
ambtenaarquote:Op maandag 13 december 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
45 minuten gaan wandelen.......
Gijs, ik kan niks doen! Zit al sinds 7:25 vanochtend met mijn duimen te draaien.quote:
Hokjes mensenquote:Op maandag 13 december 2004 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik kan niks doen! Zit al sinds 7:25 vanochtend met mijn duimen te draaien.![]()
Dat mogen wij dus niet.quote:Op maandag 13 december 2004 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
ik heb altijd spul op m`n C; schijf staan zodat ik altijd door kan. Zorg gewoon ndat ik dat regelmatig backup naar het netwerk
Mmm,.. ga hem ook maar eens hurenquote:
Omdat het moet denk ik, en voor het geval dat ik echt eens een keer een flink ongeluk veroorzaak.quote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik me verzeker ?Geen idee meer.... je kijkt vaak toch of je het niet beter zelf kan betalen ivm de no-claim korting
Ik betaal die ruit in 1 jaar weer terug denk ik aan de verzekeringsmaatschappij
Ik heb al een extra subsidie aangevraagdquote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ga maar eens wat kerstgerechten zoeken.
Moet tijdens de kerstdagen 1x een volledig 5 gangen menu maken en 1x alleen voorgerecht en hoofdgerecht.
deze foto is ook eeeecht heel mooiquote:Op maandag 13 december 2004 12:39 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
deze foto vind ik echt mooi!!!!!![]()
Daan mijn kanjer![]()
Nee....wat een vrouwquote:Op maandag 13 december 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deze foto is ook eeeecht heel mooi![]()
wat een camera![]()
Het ergste is dat ik meer eet dan Surfer... ik eet hem er altijd uitquote:Op maandag 13 december 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb al een extra subsidie aangevraagdsurfer komt eten nl
![]()
![]()
die dunne ook, maar die eet toch niks dus boeie
Schitterendquote:Op maandag 13 december 2004 12:39 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
deze foto vind ik echt mooi!!!!!![]()
Daan mijn kanjer![]()
* Douche alvast aanzet *quote:Op maandag 13 december 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schitterend
Jij hebt trouwens echt hele mooie ogen.![]()
Thanxquote:Op maandag 13 december 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schitterend
Jij hebt trouwens echt hele mooie ogen.![]()
Gewoon een complimentje aan O-Ren. Vunzig mannetje.quote:Op maandag 13 december 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
* Douche alvast aanzet *
quote:
quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon een complimentje aan O-Ren. Vunzig mannetje.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]waar dan???
*foto nog eens bekijkt*
ik zie alleen maar ogenen Daan
![]()
Wahahaha, daar gaat je huis!quote:Op maandag 13 december 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb al een extra subsidie aangevraagdsurfer komt eten nl
![]()
![]()
die dunne ook, maar die eet toch niks dus boeie
Wanneer kunnen we de eerste baby-brown verwachten?quote:
Denk dat jullie eerder zijnquote:Op maandag 13 december 2004 12:49 schreef O-Ren het volgende:
Nog lang niet......
Eerst surfer en Fiona!
Dan komen wij pas. hahahahahahah
Ik hoop snel !quote:Op maandag 13 december 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de eerste baby-brown verwachten?
quote:Op maandag 13 december 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerder zijnSurfer moet eerst eens leren klaarkomen !
Ik wil het wel één keer voordoen, maar daarna moet hij het zelf kunnen.quote:Op maandag 13 december 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat jullie eerder zijnSurfer moet eerst eens leren klaarkomen !
Denk dat het heel snel gaat... tijd vliegtquote:
Lijkt me wel geweldig.quote:Op maandag 13 december 2004 12:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat het heel snel gaat... tijd vliegt
quote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Lijkt me wel geweldig.
Daan is ook echt een Kanjer.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Lijkt me wel geweldig.
Daan is ook echt een Kanjer.![]()
quote:Snackbareigenaar serveert schoonmoeder aan zijn klanten
Uitgegeven: 13 december 2004 12:11
Laatst gewijzigd: 13 december 2004 12:11
AMSTERDAM - Een snackbareigenaar is in Manchester tot levenslang veroordeeld wegens het in stukken hakken van zijn schoonmoeder. De 37-jarige Muhammed Arshad zou naar alle waarschijnlijkheid zijn 56-jarige schoonmoeder Zainab Begum aan zijn klanten hebben geserveerd. Het lichaam van het slachtoffer is nooit teruggevonden.
quote:
quote:
neuken?quote:
Net 30 minuten op het werkquote:
alsof jij Nadine niet zou neukenquote:
5.248quote:Op maandag 13 december 2004 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.bleacheatingfreaks.com/flash/games/popoint.html
mijn record is: 5.726
quote:Op maandag 13 december 2004 14:57 schreef Nadientje het volgende:
tsja heb momenteel toch even niks te doen.. dus dan is neuken wel een goed tijdverdrijf
Ok... dus als ik thuis ben moet jij nog een uurquote:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrightquote:
De gehele week toch ?quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De gehele week toch ? [img]http://images.fok.nl/s/emo.gif[/ikg]
Ik ga denk ik maar film kijken en gamen
Brown en ik komen wel even wat lekker halen bij jequote:
Acepteer nou maar met die gigantisch dikke kop van je dat ik BETER ben..quote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrightmet die dikke worstenvingers van je zeker
even lekker wat etenquote:Op maandag 13 december 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brown en ik komen wel even wat lekker halen bij je
penaltyquote:Op maandag 13 december 2004 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Acepteer nou maar met die gigantisch dikke kop van je dat ik dikker ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |