2:12 ongeveer. Ze weet de tekst van haar eigen lied niet eens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:37 schreef Toeps het volgende:
Zo erg was het toch niet?
Leuk liedje trouwens.
Daar had de zanger van The Rasmus bij de TMF-awards dit jaar ook heel erg last van. Dat was nog 10x erger dan dit.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:47 schreef Toeps het volgende:
Oh ja, daar vergat ze even te playbacken.
Dit soort shows zijn meestal 's avonds laat op de buis te zien hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:55 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik zou jou het wel eens beter willen zien doen om kwart voor fucking negen 's morgens
Het is een optreden bij GOODMORNING America, slimboquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit soort shows zijn meestal 's avonds laat op de buis te zien hoor.
Het lijkt me raar als een show genaamd Good morning, America 's avonds op TV is. Vooral als er een klokje linksonder in beeld staat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:17 schreef Disorder het volgende:
Dit soort shows zijn meestal 's avonds laat op de buis te zien hoor.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:20 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Het is een optreden bij GOODMORNING America, slimbo
Heh, oeps.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het lijkt me raar als een show genaamd Good morning, America 's avonds op TV is. Vooral als er een klokje linksonder in beeld staat..
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:38 schreef Disorder het volgende:
Hoe dan ook, ik geef haar nog een half jaar voordat ze in een afkickcentrum rondzwalkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |