quote:Nee, anders voor jullie willen bepaalde zaken niet inzien, of kunnen bepaalde zaken niet inzien. En ik ga er geen moeite meer voor doen.
Op donderdag 20 september 2001 12:08 schreef R@b het volgende:[..]
Anders voor: Ik heb geen argumenten meer, ik had het bij het verkeerde eind???
Onze meningen verschillen kennelijk over deze zaak en ik laat het hierbij.
quote:Tuurlijk doen we dat, lijkt me vrij logisch. En iedereen doet het, alleen beschikken wij over de middelen om onze cultuur aan anderen op te dringen. Anders was het waarschijnlijk andersom geweest.
Op donderdag 20 september 2001 12:12 schreef Jarno het volgende:
Dat wordt dus nergens door Samarinde gezegd, is ook een conclusie die nergens op slaat. Ipv inhoudelijk te reageren op Samarinde's stelling (zou het zo kunnen zijn dat wij ons beter voelen dan moslims - zoja, hoe komt dat en hebben we daar gelijk in?).
quote:Ik las pas ergens dat de moslimcultuur lang geleden (dan hebben we het over zo'n 1000 jaar) in alle opzichten veruit superieur was aan de 'westerse'. Ik denk trouwens dat het beter is om van 'christelijke' te spreken in die tijd. Daarvoor was het weer de aziatische, dus ach, wie weet wisselt het wel zo af en toe
Op donderdag 20 september 2001 12:18 schreef Party-pooper het volgende:
Anders was het waarschijnlijk andersom geweest.
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:11 schreef slakkie het volgende:
Met alle respect, ik heb de telegraaf niet echt hoog staan in mijn krantenlijstje. Ik zie trouwens dat het artikel op 17 september 2001 is uitgebracht ipv toen. Ik heb er zo mijn twijvels bij.
Ja DUS.
Hij staat ook bij het ANP+teletekst
Je vraagt om bewijs, ik lever het, en dan geloof je opeens de krant niet.
quote:En nu probeer je me te pakken op dit punt, grow up loser.
Op donderdag 20 september 2001 12:22 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Moslims zijn niet het probleem: de mensheid is het probleem
quote:yep
Op donderdag 20 september 2001 12:27 schreef Re het volgende:
on topic:Moslims zijn niet het probleem: de mensheid is het probleem
quote:Ik probeer je niet 'te pakken', ik zeg alleen dat ik het eerst vragen om bewijs, en dan als dat bewijs geleverd is het ontkennen van dit bewijs, een teken van onwil is.
Op donderdag 20 september 2001 12:25 schreef slakkie het volgende:[..]
En nu probeer je me te pakken op dit punt, grow up loser.
En meer woorden maak ik er niet aan vuil, je wil namelijk gewoon niet lezen wat er staat (zoals het art.5 stukje en de tekst daarbij dat de NAVO had besloten dat de aanslag als armed attack is gezien, en dat officieel en formeel al besloten is alle steun te geven. Dat jij dat niet leuk vind, doet daar niets aan af (gelukkig)).
quote:Of ze veruit superieur waren betwijfel ik. Ze waren in die tijd meer 1 geheel als nu. En Europa had continu oorlog onderling. Nu is het andersom.
Op donderdag 20 september 2001 12:21 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik las pas ergens dat de moslimcultuur lang geleden (dan hebben we het over zo'n 1000 jaar) in alle opzichten veruit superieur was aan de 'westerse'. Ik denk trouwens dat het beter is om van 'christelijke' te spreken in die tijd. Daarvoor was het weer de aziatische, dus ach, wie weet wisselt het wel zo af en toe
quote:Amen!
Op donderdag 20 september 2001 12:27 schreef Re het volgende:
on topic:Moslims zijn niet het probleem: de mensheid is het probleem
Slakkie, Hein loopt altijd te schoppen, het is altijd goed dat iemand voor de andere kant van het verhaal pleit, in mijn ogen! Ellen lange discussie met wie de beste bronnen uit het nieuws kan vinden zal natuurlijk niet echt bevordelijk zijn hier. Ik ben het zelden met Hein eens geweest, maar aangezien hij ook een zeer duidelijke mening heeft moet er wel een middenweg te vinden zijn.
Hein, we mogen dan wel ook automatisch in oorlog zijn, maar we weten niet eens wie het gedaan heeft en wat er te gebeuren staat! Dat is nu het hele punt, ik ga persoonlijk nog niet met termen als WAR gooien als ik niet eens weet waar ik het over heb... want anders krijg je voorbarige discussies, zoals nu dus
quote:Hm ik zal het stuk eens proberen te vinden. Zou kunnen wat je hier zegt, maar ik geloof dat dat stuk wat verder ging. Als ik het vind, post ik het. Al geef ik mezelf weinig kans, want het is hier wat papieren betreft een puinhoop
Op donderdag 20 september 2001 12:34 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Of ze veruit superieur waren betwijfel ik. Ze waren in die tijd meer 1 geheel als nu. En Europa had continu oorlog onderling. Nu is het andersom.
quote:Ik vind die vraagstelling nogal dubieus, aangezien momenteel voornamelijk de moslimwereld haar vermeende afkeer en walging wat betreft de Westerse cultuur laat gelden.
Op donderdag 20 september 2001 12:12 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik bedoelde meer je reactie op Samarinda.
Hij/zij stelt dat wij (de westerse wereld) onze cultuur boven die van de moslimcultuur stelt. Jij reageert daarop met:
[..]Dat wordt dus nergens door Samarinde gezegd, is ook een conclusie die nergens op slaat. Ipv inhoudelijk te reageren op Samarinde's stelling (zou het zo kunnen zijn dat wij ons beter voelen dan moslims - zoja, hoe komt dat en hebben we daar gelijk in?).
quote:op google.com: niks
Op donderdag 20 september 2001 12:22 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Dus nee, ik geloof bij deze de krant niet.
quote:Wat een zielige uitspraak R@b. Ik vind het van gezond verstand getuigen en bovendien netjes als je aangeeft dat je geen zin meer hebt om verder te praten omdat de standpunten vast liggen. Deze reactie onderschrijft nog eens mijn stelling dat je aan het doordraaien bent. Na een week van ontelbare stukjes onzin van jouw hand zou je aan slakkie een voorbeeld kunnen nemen. Dat Hein het in alle gevallen met je eens onderstreept dit alleen maar. Je bent bezig je volstrekt belachelijk te maken.
Op donderdag 20 september 2001 12:08 schreef R@b het volgende:[..]
Anders voor: Ik heb geen argumenten meer, ik had het bij het verkeerde eind???
Ik had me voorgenomen je te negeren verder, maar als ik zoiets lees kan ik het niet laten je nogmaals te adviseren om eens je eigen gedrag eens te spiegelen.
Maar je zult dit ook wel weer zien als een onderdeel van een linkse samenzwering, terwijl het toch echt goed bedoeld is, geloof het of niet. Ik lees hier genoeg zinnige bijdragen van mensen waar ik het totaal niet mee eens ben.
quote:Volgens de Amerikaanse minister van Justitie
Op donderdag 20 september 2001 12:36 schreef chocolatemoeze het volgende:Hein, we mogen dan wel ook automatisch in oorlog zijn, maar we weten niet eens wie het gedaan heeft en wat er te gebeuren staat! Dat is nu het hele punt, ik ga persoonlijk nog niet met termen als WAR gooien als ik niet eens weet waar ik het over heb... want anders krijg je voorbarige discussies, zoals nu dus
Inmiddels zitten al meer dan 70 verdachten vast.
quote:Enig idee waar dat vandaan komt? Dat kan je je toch afvragen? Wie weet kunnen we er zelf wat van leren. Ik kan me bijvoorbeeld best voorstellen dat we (=de westerse wereld) volgens een streng gelovige (of dat dan een christelijke, moslim of jood is) een stelletje verachtelijke zwijnen zijn. Wij doen immer alles wat hun God ooit verboden heeft. Uiteraard is dat nog geen reden om een WTC plat te gooien (voordat je die weer in mn schoenen schuift), maar probeer eens vanuit een andere hoek ernaar te kijken.
Op donderdag 20 september 2001 12:37 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ik vind die vraagstelling nogal dubieus, aangezien momenteel voornamelijk de moslimwereld haar vermeende afkeer en walging wat betreft de Westerse cultuur laat gelden.
quote:Wat ik zeg is natuurlijk automatisch altijd waar!!
Op donderdag 20 september 2001 12:37 schreef Jarno het volgende:[..]
Hm ik zal het stuk eens proberen te vinden. Zou kunnen wat je hier zegt, maar ik geloof dat dat stuk wat verder ging. Als ik het vind, post ik het. Al geef ik mezelf weinig kans, want het is hier wat papieren betreft een puinhoop
Nee, zonder dollen, je had toen gewoon het Perzische rijk(het midden Oosten) onder 1 leider. Nu is het gewoon hopeloos verdeeld en hebben ze onderling veel problemen. Het Midden Oosten probleem is ook een beetje de pleister die het Midden Oosten nog enigszins bij elkaar houdt, ze verenigen zich tegen de gezamenlijke vijand Israel en houden op die manier nog een beetje de schijn op dat er sprake is van eenheid. Zonder dat conflict zouden ze vervallen in veel onderlinge problemen. Want die arme Palestijnen helpen met hun eigen vele dollars is natuurlijk not done..
quote:Jongen, je loopt te trollen bij het leven. En ik hap nog ook, wat wil jij nog meer?
Op donderdag 20 september 2001 12:33 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ik probeer je niet 'te pakken', ik zeg alleen dat ik het eerst vragen om bewijs, en dan als dat bewijs geleverd is het ontkennen van dit bewijs, een teken van onwil is.
En meer woorden maak ik er niet aan vuil, je wil namelijk gewoon niet lezen wat er staat (zoals het art.5 stukje en de tekst daarbij dat de NAVO had besloten dat de aanslag als armed attack is gezien, en dat officieel en formeel al besloten is alle steun te geven. Dat jij dat niet leuk vind, doet daar niets aan af (gelukkig)).
Een teken van onwil? Ik denk dat jij begrijpend lezen eens moet overdoen.
Ik geef aan waar ik sta, ook in oogpunt genomen van Art. 5 NATO bla.
* slakkie stapt nu echt uit het topic, Hein kerel, het ga je goed, lul maar een end weg uit je nek. Bij mij zul je geen gehoor krijgen.
quote:Onzin in dit geval gewoon, voor een oorlog hebbie een vijand nodig, als die er eenmaal is gaan we wel over de formulering lullen.
Op donderdag 20 september 2001 12:47 schreef chocolatemoeze het volgende:
En WAR is een vooralsnog veel te zwaar beladen woord.
quote:Dit artikel en deze krant geloof je zeker ook niet?
Op donderdag 20 september 2001 12:39 schreef slakkie het volgende:[..]
op google.com: niks
op nos.nl: Nada hierover.
op av.nl: niks te vinden hierover, kennelijk is het alleen de telegraaf....Dus nee, ik geloof bij deze de krant niet.
quote:Idemdito van jou.
Op donderdag 20 september 2001 12:41 schreef the-O het volgende:[..]
Wat een zielige uitspraak R@b.
ik weerleg de kritiek van slakkie op alle punten met feiten en waarheden.
Ga daar eens op in, ipv nonsens uit te braken.
quote:
Op donderdag 20 september 2001 13:16 schreef R@b het volgende:[..]
Idemdito van jou.
Lekker puh!
Was niet echt onzin hoor, maar je wilt het niet zien hè?
quote:Ga op mijn posting in. Ik zal em hier nog even posten, de reactie waarvan slakkie het niet nodig achtte nog te reageren omdat, ik quote Ik gooi de handoek in de ring, ik heb geen zin meer om tegen een muur van pro-geweld te praten.
Op donderdag 20 september 2001 13:21 schreef the-O het volgende:[..]
Lekker puh!
Was niet echt onzin hoor, maar je wilt het niet zien hè?
quote:Dat jij niet gelooft dat Osama bin Laden de dader is, is wat anders.
Op donderdag 20 september 2001 08:47 schreef slakkie het volgende:[..]
Wat een gelul, het is een aanval op Amerika. Nog 1x de uitleg:
Het is een aanval op Amerika, we hebben geen dader en geen motief.
Doet niets af aan mijn betoog.
quote:Je mist wel vaker wat kennelijk.
Dan moet ik iets gemist hebben.
De verijdelde aanval op het paleis van de Spaanse koning en de Russiche ambassade tijdens de wereldvredesconferentie in Spanje zal je ook wel gemist hebben.
quote:Kul van de bovenste plank.
En wist je dat ze in Noord Ierland een tijd wekelijks zoniet dagelijks aanslagen hadden? Idem in Israel maar niemand daarnaar omkijkt, of Spanje, ja.. het zit al zo dichtbij. Dit zijn ook aanslagen op Westerse landen,
Dat zijn interne terroristen die helemaal geen behoefte hebben om de westerse samenleving om zeep te helpen.
Palestijnse terroristen beperken zich tot Israel. Doel :teruggaven land
IRA beperken zich tot Noord-Ierland/Engeland. Doel :machtstrijd tegen Britten en Protestanten
ETA beperken zich tot Spanje. Doel :onafhankelijkheid Baskenland
Moslim fundamentalisten vallen de westerse democratieën aan. Doel :instabiliteit in de gehele wereld kweken om uiteindelijk de wereldmacht aan de Islam toe te kunnen kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |