geeeeen idee. the bourne identity komt dadelijk op veronica. is ook wel interessantquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef Blueman het volgende:
Ze zijn weer online!
Niet interessant maar uhhh waar is iedereen?
Kuttijd:quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geeeeen idee. the bourne identity komt dadelijk op veronica. is ook wel interessant
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef Blueman het volgende:
Nog 3 minuten en dan ben ik 21..
tjah voor de nachtbrakers onder onsquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kuttijd:
01:10-04:20 The Bourne identity
proficiat blauwequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef Blueman het volgende:
Nog 3 minuten en dan ben ik 21..
Die is wel vetquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kuttijd:
01:10-04:20 The Bourne identity
Danke!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef Helmunt het volgende:
proficiat blauwe
en chello lag er hier iig niet uit....vanaf 16 december Quicknet 8/1 ADSL![]()
je bedoeld dat ze nog lang en gelukkig levenquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zullen we het einde al verklappen??![]()
Yeah is goei!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef febster het volgende:
Feli Blauwe
Zal er vnv 1tje op je drinken
That 70's show druppelt hier ook langzaam binnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:47 schreef r8ality het volgende:
Witbier is okay. Evenals userfoto-topics. Wachtend op 3 Scrubs-afleveringen. Life can be beautiful.
Joeyquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:40 schreef febster het volgende:
[..]
That 70's show druppelt hier ook langzaam binnen.
Be more specificquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:47 schreef r8ality het volgende:
Witbier is okay. Evenals userfoto-topics. Wachtend op 3 Scrubs-afleveringen. Life can be beautiful.
Thanks...quote:
Boeiend Boeiend Boeiendquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:58 schreef amaranta het volgende:
Die knijpkoekjes zijn heerlijk. TYPISCH KERST. POLVORONES HETEN ZE~!!!!!!!!!!!!
Je hebt ze in alle smaken en maten. HEERLIJK HEERLIJK HEERLIJK
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zullen we het einde al verklappen??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]tssk tsskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je the Bourne Supremacy eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geeeeeeen ideequote:Op zaterdag 11 december 2004 12:26 schreef Inu het volgende:
Hmz, vanavond kan ik uit, als het niet mist...
Gaat het misten vannacht?
Kan je misschien toch uit??quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:26 schreef Inu het volgende:
Hmz, vanavond kan ik uit, als het niet mist...
Gaat het misten vannacht?
Zijn mn convertors er al?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je misschien toch uit??![]()
hoe heb je dat geregeld?
Voor CCFL'squote:Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
wat voor convertors had je besteld?
Stappen duhquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:44 schreef Inu het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen vandaag en vanavond?
Nee met spannigquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:16 schreef Burning_RefleX het volgende:
heeft dat iets met stroom te maken?
kwilde gewoon ff weten waar jij nou al kweenie hoelang over zit te zeurenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:25 schreef daNpy het volgende:
Wat interesseert jou mijn convertors nou als je nog niet eens weet waar het over gaat
Jah, als het mist, mag de zus van Jolien niet rijden, maar als het helder is, dus gewoon welquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je misschien toch uit??![]()
hoe heb je dat geregeld?
Is een gedicht van 3000+ regels over een man die twee monsters verslaat en dan doodgaat wanneer hij 50 jaar later een draak wil verslaanquote:
Geen mistquote:Komende nacht blijft het bewolkt en de minimumtemperatuur zakt
naar waarden net boven het vriespunt.
Nog ff slag om de arm hequote:
Jah, ik zag vannacht ook niks toen ik terugreed....Met 40 over een weg waar je 80 magquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:15 schreef febster het volgende:
[..]
Nog ff slag om de arm he![]()
Ff kijken als de avond valt en dan zie je het vanzelf
Donderdagnacht bv zag ik op de rielsedijk minder dan 20 meter
Dat had ik al begrepen jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, ik zag vannacht ook niks toen ik terugreed....Met 40 over een weg waar je 80 magIk voelde me op en top vrouw
Mja, kvin dat de mist weg moet blijven, want zonder mist mag mn Bob rijden en met mist niet
Nou hopelijk tot vnv danquote:
Het begint mistig te worden... Hup, dansen jijquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef febster het volgende:
[..]
Nou hopelijk tot vnv dan, ben nu werken namelijk mzzls
Ooh en blue, nog een fijne verjaardag
Doe mij een vriendin met zo'n voorgevelquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:56 schreef Burning_RefleX het volgende:
zo erg verveel ik me dus:
tieten en bier (en een dubbel gevouwen hond)
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:59 schreef Partygurl het volgende:
Eej gazy, ik ga ook naar innercityyyyyy
wat is sneukelen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:14 schreef Inu het volgende:
Ohw...sneukelen is brabants...
Hoe leg je een Amsterdammer uit wat sneukelen is?
snaaien dus...en je hebt nu meteen je antwoordquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:23 schreef Inu het volgende:
OMG...nep-brabander...
Als je lekkere dingetjes zoals chips en nootjes en kaasjes en worstjes ensow op tafel zet en ze gaat eten...Dus niet een zak chips naast je pc leggen, maar voor de gezelligheid met zn allen iets sneukelen...
sneukelen isquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:23 schreef Inu het volgende:
OMG...nep-brabander...
Als je lekkere dingetjes zoals chips en nootjes en kaasjes en worstjes ensow op tafel zet en ze gaat eten...Dus niet een zak chips naast je pc leggen, maar voor de gezelligheid met zn allen iets sneukelen...
gekke helmonders....quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, snaaien is schransen...dan schrok je alles in 1 keer op...
moehahahahahaquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Inu het volgende:
Geldrop
Volgens mij begint het te misten
nu moet je dat nog vertellen aan iemand die het wel interesseerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet je me weer een week missen zonder me ook maar te zien hoor!Das kei erg!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu moet je dat nog vertellen aan iemand die het wel interesseerd
Lief doen jah! Anders mag je niet eens op mn verjaardag komen en dan zit je met al je kutbierdopjes!quote:
dan krijgt Bart ze of stuur ik ze per postquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Lief doen jah! Anders mag je niet eens op mn verjaardag komen en dan zit je me al je kutbierdopjes!
Geef ze maar aan Bart jah...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan krijgt Bart ze of stuur ik ze per post
ow je wilt ze dus heel erg graagquote:
Het was de bedoeling dat BR afgezeken werd...niet ik...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ow je wilt ze dus heel erg graag
*blaast nog wat mist richting helmond
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Inu het volgende:
Dan mag mn Bob niet rijden van der moeder...
dan moet je zelf maar een keer lief doen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat BR afgezeken werd...niet ik...
En dan krijg ik dit ervoor terug? Echniej dus!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan moet je zelf maar een keer lief doen hoor![]()
![]()
Als je dat doet, moet je dat wel even laten weten hequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:01 schreef Inu het volgende:
Misschien wel jah...dan ga ik denk ik bij mn broers feesje hangen en met hun mej uit fso...
Jaah niet he... kom maar mooi hierheenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:01 schreef Inu het volgende:
Misschien wel jah...dan ga ik denk ik bij mn broers feesje hangen en met hun mej uit fso...
Jah, als je me thuisbrengt wil ik best komen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah niet he... kom maar mooi hierheen.
Als ik volgende week uitga fix ik de auto... deal?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, als je me thuisbrengt wil ik best komen hoor
Ik sms wel als ik in Helmond uitga
Daar heb ik vanavond toch nx aan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als ik volgende week uitga fix ik de auto... deal?
Rij jij heen.
Ik wel, maar ik ga nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah, IK heb geen auto hier voor de deur staan.
IK ook niet, mijn ouders wel, maar die mag ik niet meenemen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah, IK heb geen auto hier voor de deur staan.
Dan moet je ze dwingen om je weg te brengen, als ze jou de auto niet meegeven moeten ze dat maar doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef Inu het volgende:
[..]
IK ook niet, mijn ouders wel, maar die mag ik niet meenemen...
Blijf je toch bij hem slapenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, als je me thuisbrengt wil ik best komen hoor
Yeah right...quote:
Das dan niet zo tof BB want dan komt ze mij dus tegen vanavond, maar dan wel in Helmond.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:37 schreef blieblie het volgende:
Yeah right...
We hebben het hier wel over een vrouw hé..
Die komen niet binnen een straal van 5 meter van mij.
Laat staan dat ze blijven slapen.
niet zo negatief hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Yeah right...
We hebben het hier wel over een vrouw hé..
Die komen niet binnen een straal van 5 meter van mij.
Laat staan dat ze blijven slapen.
Ze komt gewoon naar ehv. Mark my wordsquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Das dan niet zo tof BB want dan komt ze mij dus tegen vanavond, maar dan wel in Helmond.
En dan is het dus een mini-fok meet in Helmond ipv Eindhoven
zal ik de mist dan maar wegblazen ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze komt gewoon naar ehv. Mark my words.
Graagquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal ik de mist dan maar wegblazen ?
Jah, maar de heenweg is wel te doen, maar de terugweg nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:33 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dan moet je ze dwingen om je weg te brengen, als ze jou de auto niet meegeven moeten ze dat maar doen
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze komt gewoon naar ehv. Mark my words.
dan moeten ze je de auto maar meegeven, die heb je toch niet voor niks gehaald,quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar de heenweg is wel te doen, maar de terugweg nietEn ze komen me echt niet halen om 4 uur
Misschien om 2 uur mja...
Jah, maar die heb ik al van ze gekregen, dus die auto krijg ik toch nietquote:
pff ik ben zo vaak op de fiets gegaan, als je met een paar man gaat is het echt gezellig ook nog (zeker terugquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:04 schreef Inu het volgende:
Volgens mij heb ik elke week hetzelfde probleem
Taxi is veel te duur, is iets van 30 euro en fiets is te ver weg
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:06 schreef Helmunt het volgende:
[..]
pff ik ben zo vaak op de fiets gegaan, als je met een paar man gaat is het echt gezellig ook nog (zeker terug)
articquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie ben jij?
En ik vind het veels te ver weg...is echt drie kwartier fietsen fso
en vrij weinig te doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:12 schreef Inu het volgende:
Doe niet zo stom met je HelmuntDaar hoor je niet trots op te zijn
Jah, daarom...
Maaruuuh...jij hebt ook een auto
euhm..dunnoquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je zin om mee naar Eindhoven te gaan vanavond?
21 bij zeezicht(die breezer/kakker tent toch?)?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:04 schreef Inu het volgende:
Uhm, 21 ja...
of erger: wanna-be kakkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:09 schreef Inu het volgende:
Sniej sow breezer... Wel n btje kakker...
persoon achter de naam blijft hetzelfde...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef Inu het volgende:
Volgens mij vind ik je leujker als ArTiC....
me neither. ik word op voorhand al 9/10 keer geweigerd bij de royce. Niet dat ik daar graag heen wil, maar zijn paar gasten van mijn vriendengroep die er altijd ff kijkje willen nemenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef Partygurl het volgende:
Kakker...hmm dan kom ik daar nooit binnen
ik VOND uitgaan in Helmond leuk ja...8 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:15 schreef Inu het volgende:
Jah, maar vorige week was je wel in voor een uitje Eindhoven en vond je Helmond uitgaan ook leujk
Wrom eigenlijk nieuwe account?
Mie toequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
me neither. ik word op voorhand al 9/10 keer geweigerd bij de royce. Niet dat ik daar graag heen wil, maar zijn paar gasten van mijn vriendengroep die er altijd ff kijkje willen nemen
En 11000 posts zijn slecht? Of zijn jouw posts slecht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:17 schreef Helmunt het volgende:
[..]
ik VOND uitgaan in Helmond leuk ja...8 jaar geleden
Eindhoven is wel leuk maar ik heb weinig zin nu nog van alles te moeten regelen enzo.
Omdat ik zo van een geschiedenis van 11000 posts afkom
11000 posts drukken me pijnlijk op de feiten dat ik hier teveel tijd verdaan hebquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En 11000 posts zijn slecht? Of zijn jouw posts slecht?![]()
Het werktquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:22 schreef Inu het volgende:
En nu wil je voorkomen dat iemand iets tegen je zegt door je Helmunt te noemen?
De laatste keer dat ik daar geweest ben is 2jr geleden toen keken ze me daar al weg, laat staan nuquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat verzinnen ze bij jou altijd ?
Alle jongens daar hadden langer haar dan ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Partygurl het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar geweest ben is 2jr geleden toen keken ze me daar al weg, laat staan nu
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Alle jongens daar hadden langer haar dan ik
bij mij zeiken ze meestal om me kettingquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Partygurl het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar geweest ben is 2jr geleden toen keken ze me daar al weg, laat staan nu
nouhouquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:32 schreef Partygurl het volgende:die doet mn nichtje van 10 niet eens meer om, je moet nodig een keer mee shoppen, dat merk ik wel
Vind ik idd ook altijd errug vervelend...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef NaRRaToR het volgende:bah ben je lekker aan het mixen, kapt je rechternaald ermee
Sorryquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en ook nog eens me uitlachen........![]()
right lotte....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Vind ik idd ook altijd errug vervelend...
Daar kun je ook niks aan doen.quote:
Amhali heeft toch maar drie shows (Freefight & Veni Vidi Vici & Vol is Vol ) , of heb je er nog meer ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef Helmunt het volgende:
Zo Najib Amhali kijken, ik geloof dat ik nu alle shows compleet heb
en als ik die gezien heb heb ik Jörgen Raymann ook wel binnen
Doe eens delen met ons lieve kindjes?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef kib het volgende:
[..]
Amhali heeft toch maar drie shows (Freefight & Veni Vidi Vici & Vol is Vol ) , of heb je er nog meer ?
ik moet mijn cabaretcollectie wel up to date houden he![]()
http://kibje.com/cabaret.txt
Iddquote:
Jan Jaap van de Wal geloof ik....quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:56 schreef febster het volgende:
[..]
Idd
Raoul Heertje en mister hazelip zijn zóóó goed
Jay!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef Inu het volgende:
Ik ga wel naar EhvMag de auto van mijn neefje lenen
Dankjewel, lieve neefje
Pieter was saaaaaaaaaaaaaaai man...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jan Jaap van de Wal geloof ik....
Wel mooi dat VdH nog los kwam.
Ja iddquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jan Jaap van de Wal geloof ik....
Wel mooi dat VdH nog los kwam.
kom maar een keertje langs dat spaart bandbreedte .. ff externe hd meenemen en je bent in een half uurtje weg met 18GB cabaret =)quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe eens delen met ons lieve kindjes?.
welke is het blootst ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:20 schreef Inu het volgende:
Kleren uitzoeken is lastig....
Shirtje met de kersjes of mn chinees shirtje? *pondering*
Saaiquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:24 schreef Inu het volgende:
Die met die kersjes, maar dies iets té bloot, dus tis mn chinese shirtje geworden
saaiquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:24 schreef Inu het volgende:
Die met die kersjes, maar dies iets té bloot, dus tis mn chinese shirtje geworden
Sgoe... ik kom wel een keer langs met mijn ipodquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:14 schreef kib het volgende:
[..]
kom maar een keertje langs dat spaart bandbreedte .. ff externe hd meenemen en je bent in een half uurtje weg met 18GB cabaret =)
Whehehehe.... echniequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef Blueman het volgende:
Woehoe.. sms van Lotte
Oh ze gaat naar Helmond.. beetje jammer...
dat vergelijkt goed danquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef Inu het volgende:
Daar heb ik geen foto van...
waarom post je dan geen mooie tieten ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk best lelijk.
Veel te grote bolle tieten... blegh...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:36 schreef kib het volgende:
[..]
waarom post je dan geen mooie tieten ?
leg uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:25 schreef Partygurl het volgende:
Boeiend
Ik ga volgende week trouwen op innercity
dude...Zeezichtquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef Blueman het volgende:
Ikke ga nu toch vertrekken richting de binnenstad van Helmond om te kijken of Zeezicht, Boscotondo en Plaza nog het bezoeken waard zijn!
Groeten terugquote:Op zondag 12 december 2004 04:27 schreef NaRRaToR het volgende:
Lotte, Okke & febster twas gezellig(ondanks dat ik al behoorlijk zat was voordat ik aankwam)
kben nu weer thuis en ga lekker slapen... groeten naar ehv
je lult, echt geniaal goeie tieten zijn dat!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Veel te grote bolle tieten... blegh...
Afgelopen 5 december is zijn nieuwste show op TV geweest, dat maakt dus 4.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef kib het volgende:
[..]
Amhali heeft toch maar drie shows (Freefight & Veni Vidi Vici & Vol is Vol ) , of heb je er nog meer ?
ik moet mijn cabaretcollectie wel up to date houden he![]()
http://kibje.com/cabaret.txt
Skippiballenquote:Op zondag 12 december 2004 04:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
je lult, echt geniaal goeie tieten zijn dat!!!!
not me kmoet straks werken en heb me kerstkado's al onder de boom liggen. ik ga wel een andere keer mee shoppen voor zo'n mooie felgekleurde jasquote:Op zondag 12 december 2004 11:35 schreef Partygurl het volgende:
Hellow, iemand vandaag shoppen in ehv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |