Wat is het dan ??quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:38 schreef edje34 het volgende:
Always look on the bride site of life artiest weet ik niet
je ondertitel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ketchup Song
Midden in de winterquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ketchup Song
Nog beter! Leuk liedje, klinkt lekker vrolijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef nXn het volgende:
[..]
je ondertitel!
K3 - Hakuna Matata Hakuna Matata we vergeten onze zorgen - Hakuna Matata en we denken niet aan morgen
Hakuna Matata want wat komen moet zal komen - Hakuna Matata ik blijf altijd van je dromen
Wat warmte in koude dagenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef Berkery het volgende:
Bob en Annie de Rooy - Waarheen, waarvoor.
Andre van Duin - Bim Bam
Die heb ik zelf op de lagere school nog eens geplaybacktquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had vroeger van me vader zo'n mini- LP met een nummer daarop dat heette "Duck" ofzo. Het enige wat je hoorde was "Kwek" dat het hele nummer door met een super blij melodietje!
bright sidequote:
Ze hebben uiteraard er ook kerstversie van gemaakt, met kerstbelletjes eronderquote:
Grappig dat kan nog echt op een dorpsfeest he.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:14 schreef TETSU het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer om hier tijdens een dorpsfeest met een clubje te playbacken.
Het moet een nummer (clip) zijn waarbij de kijkers zich een breuk moeten lachen.
Nu zat ik zelf aan Cliff Richard en The Young Ones te denken, maar dat is zo afgezaagd.
Heeft er iemand misschien een andere leuke suggestie?
Tetsu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |