*saved*quote:
Mijn bandbreedte, wat doe jequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*saved*![]()
Jij ook neem ik aan !! Dat hoofd ! *emo*
Ja, heb ook geen zin om voor een paar maanden veel geld uit te geven aan een nieuwe bril.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:14 schreef Bastard het volgende:
En dan ook gewoon mee over straat he
Maar ja, snap het wel... geen lenzen, toch wat willen zien, aleen een kutbril nog hebben... maar tis wel humor!!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:14 schreef Bastard het volgende:
En dan ook gewoon mee over straat he
Maar ja, snap het wel... geen lenzen, toch wat willen zien, aleen een kutbril nog hebben... maar tis wel humor!!
Hé lekker, die onzekerheid die jullie me aanpraten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, ik versta je vaak ook niet hoor
Maar dat is dan ook de enige overeenkomstquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
En zo erg is hij nu ook weer niet!Harry Potter heeft er ook zo eentje.
![]()
Boeiequote:Op vrijdag 10 december 2004 16:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow, en ik heb SE van Return of The King
hey dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:16 schreef Ker_Plunk het volgende:![]()
Strol, ik versta je vaak ook niet hoor
Gelukkig vertaalt Chantal het voor me
Ik zeg altijd gewoon "Ja" op alles wat hij zegtquote:
*ook wel eens doetquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon "Ja" op alles wat hij zegtHij betrapte me een keer daarop
![]()
fantastischquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon "Ja" op alles wat hij zegtHij betrapte me een keer daarop
![]()
als die wat tegen je zegt wel ja !quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]
fantastisch
verder is tie wel lief die strol![]()
Ik zat al te wachten op je tvpquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:26 schreef Magneet het volgende:
gtvp
vrouwen met een limburgs/belgisch accent zijn echtquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
als die wat tegen je zegt wel ja !
zou Strol toevallig een zusje van 19 hebben die volslank isquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen met een limburgs/belgisch accent zijn echt![]()
![]()
www.dutchphotozone.nlquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je dat weet.. weet je ook watW
In hoeverre is dit een antwoord op de vraag Gijs?quote:
100_26 ... 100_34quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar zijn de rest van de foto`s
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12984quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een antwoord op de vraag Gijs?![]()
Je link naar je fotoboek.. en hoe heet die techniek van "3d" foto. Dus schaduw laag er onder..
Ik kan wel eens wat pics voor je hosten hoor, als je wat minder gecomprimeerd wil laten zien...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12984
Je bedoelt het topic?
Die schaduw krijg je door met meerdere lagen te werken, ook handig want dan kan je de foto zo in het venster schuiven. Laag aanklikken > Blending Options> Drop Shadow
Thxquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik kan wel eens wat pics voor je hosten hoor, als je wat minder gecomprimeerd wil laten zien...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
Damn, mijn laptop schoot gelijk omhoogquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[[url=http://img1.imagevenue.com/loc35/c6f46_5pk_day2__0335[1].jpg]afbeelding[/url]]
Hier Gijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn, mijn laptop schoot gelijk omhoog
Mijn leven inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus, jullie moeten de Incredibles kijken
Mr. Incredible lijkt zooooooooooo op StrolDat haar
dat werk kantoor
Kusje eropquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:wat is kotsen toch ranzig
ziek in m`n weekend![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wie heeft voor mij een serial voor Photoshop CS
Wat is CS?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Photoshop Counter Strikequote:
Koop maar lekker een grotequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:38 schreef Nadientje het volgende:
ik ga morgen kerstboom kopentoch wel speciaal voor me mijn eerste kerstboom sinds ik niet meer thuis woon
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Photoshop Counter StrikeNee,... ik geloof gewoon de nieuwste shop. Heb hem zelf ook
Gijs, je heb 3 bier opquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:wat is kotsen toch ranzig
ziek in m`n weekend![]()
denk dat sven hem wel heeft ook, die is zo thuis ... weet niet of ie hier nog wil postenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb hem namelijk nodig
Shop 7 wil niet werken met RAW bestanden (digitale negatieven uit EOS 300D) en CS doet dat wel,...vandaar
Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef Nadientje het volgende:
[..]
denk dat sven hem wel heeft ook, die is zo thuis ... weet niet of ie hier nog wil posten
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb hem namelijk nodig
Shop 7 wil niet werken met RAW bestanden (digitale negatieven uit EOS 300D) en CS doet dat wel,...vandaar
ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
Hoezo wil ie niet meer posten
Hoeveel heb jij ervoor betaaldquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.jmw.nl/redir.c(...).html&d_prid=226V637
Owquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:43 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb geen idee...maar hij doet het in ieder geval niet meer
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:47 schreef Magneet het volgende:
zie ik daar een link vanjmw? dat is een oud werkgever van mij en die kutmof mogen ze in zijn eigen concentratiekamp vergassen
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ker ik doe zo'n uitspraak niet snel maar over hem meen ik het
Dat accentquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef Chocobo het volgende:
Wat is je msn Struik ?
Sssssssst ... infiltratie...quote:
Heb je er al 1?? anders heb ik er nog wel 1 voor jequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Stuur maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb je er al 1?? anders heb ik er nog wel 1 voor je
Neequote:
donequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wilde iets zeggen tegen je maar ik heb alleen maar met je in groepen gesproken
engelse_hoer@inter.netquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wilde iets zeggen tegen je maar ik heb alleen maar met je in groepen gesproken
Heb dat Engelse accent nooit gemerkt ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
engelse_hoer@inter.net
of
williamallen1978@hotmail.com
Gijsquote:
Kwas een beetje duf en mol.. maar verder ging het wel vandaag, heb erger gehad zeg maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs![]()
hoe is het ? Kutdag op werk ?
check de link voor wat vrolijke picsquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kwas een beetje duf en mol.. maar verder ging het wel vandaag, heb erger gehad zeg maar
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
check de link voor wat vrolijke picsLink staat op page 1 geloof ik !
MuPu haalde koffie en vroeg met net wat dat was toen ze achter me stond !quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
[[url=http://img1.imagevenue.com/loc35/c6f46_5pk_day2__0335[1].jpg]afbeelding[/url]]
Kipfiletjes
Wat hebben ze met je gedaan gisterquote:
Ik wil je antwoord weten Gijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MuPu haalde koffie en vroeg met net wat dat was toen ze achter me stond ! [afbeelding]
Gozer is niet te verstaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb dat Engelse accent nooit gemerkt ?
Hadden we al verteld dat Chaos zich ontpopte tot een ware gamefanaatquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat hebben ze met je gedaan gister [afbeelding]
Die mensen kijken ook achter de gordijnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gozer is niet te verstaan
En hij gooide een bierflesje voor mijn auto stuk
De hoer
Strol ook niet !quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
En hij gooide een bierflesje voor mijn auto stuk
quote:
Ik zocht lingerie voor mijn vrouwquote:
Ik hoop dat hij die Xbox nou eens haaltquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden we al verteld dat Chaos zich ontpopte tot een ware gamefanaatEn moeilijk aanleg heeft voor racegames
Pjee bleef spelen!
Ja dat idee had ik wel.. hij kroop IN die tv Gijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die Xbox nou eens haalt![]()
Nee, maar dat is wel extreeeem snel zeg..quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Heeft iemand dat filmpje al bekeken van die gozer die Half-life 2 in 3 uur uitspeeldeIets van 700 Mb ofzo,... niet normaal hoe snel dat is.
Heeeerlijk om te horen,.......quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik wel.. hij kroop IN die tv Gijs
En geleerd dat achteruit rijden helemaal niet zo moeilijk is, als je maar gas geeftquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die mensen kijken ook achter de gordijnen![]()
Hee, maar wel geleerd dat bier over de vooruit goed is tegen ijs!
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
En geleerd dat achteruit rijden helemaal niet zo moeilijk is, als je maar gas geeft
Ziekelijk snel,... 2 uur en 57 minuten geloof ik voor een spel wat gemiddeld 15 - 20 uur duurtquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel extreeeem snel zeg..
Jij (degene de me op twee wielen door een bocht rouste) noemt hem een malloot ? Wat heeft die gedaaaaaanquote:
Ja.. das ook weer waarquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij (degene de me op twee wielen door een bocht rouste) noemt hem een malloot ? Wat heeft die gedaaaaaan
url= /imgquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren met Surfer zo gelachen,.... beetje melig de nieuwe msn features checken door allerlei tekeningen naar elkaar te sturenwie herkent er een paar
Thema's: Films, werk, fok
[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~pascalb/photoshops/tekeningen2.JPG]afbeelding]
Hee, die onderste is Magneetquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren met Surfer zo gelachen,.... beetje melig de nieuwe msn features checken door allerlei tekeningen naar elkaar te sturenwie herkent er een paar
[afbeelding]
[afbeelding]
Wahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat suktquote:
j...jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooooooooooooooooooooohmmmmmmmmmmmm....op het eerste plaatje....onder met die camera en die neus.....is dat Ker? .....![]()
![]()
![]()
Heb jij nooit last van een eindejaarsdip(je)?quote:
Teken mij er eens tussen?quote:surfer en ik zijn die vrijende mannen![]()
http://www.coolenaam.nl/msn7.phpquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Waar staan die nieuwe msn features eigenlijk?
Die opmerkingquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:39 schreef Quinny het volgende:
Jezus Strol die bril
Gaan er nou geen oma'tjes voor je opstaan als je in de trein staat
Wij gaan vanavond IRobot kijken, die schijnt wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes, morgenavond even een filmpje huren / kopen om te kijken met Kwienie. We zoeken een echte spannende film,... mag eng uiteraard... iemand ideeeen ?
Kweet niet .. King Arthur lijkt me leukquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes, morgenavond even een filmpje huren / kopen om te kijken met Kwienie. We zoeken een echte spannende film,... mag eng uiteraard... iemand ideeeen ?
Krijgt niet echt geweldige reviews...quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef Bastard het volgende:
Kweet niet .. King Arthur lijkt me leuk
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef Bastard het volgende:
Hee, maar jij kan wel mooi door kleding heen kijken met zo'n bril.
Nee das waar, maar de trailer is al wel cool.. dus kijken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krijgt niet echt geweldige reviews...
Maar goed, Troy vond hij ook leuk.![]()
Volgens mij doet hij dat ook al met zijn ogen dichtquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, maar jij kan wel mooi door kleding heen kijken met zo'n bril.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was gisteravond trouwens niet echt een feest hoor. 2 ongeschoren chubby's en een engelse liliputter.![]()
Ik verwacht geenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:56 schreef Bastard het volgende:
Nee das waar, maar de trailer is al wel cool.. dus kijken kan geen kwaad.Ik denk zelf dat Irobot niet alles is.. Will Smith.. oh moet cool wezen. Nee dat denk ik niet.. Bad Boys 2 was wel erg cool trouwens
Wat een last.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:57 schreef chibibo het volgende:
Metroid Prime 2 kopen, thuis aanzetten en spelen, en je dan herinneren dat het in 60Hz te spelen is, wat je bejaarde tv niet snapt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Deze schijnt ook heel eng te zijn, van de makers van de Ring.
[afbeelding]
Heeft Choas nou een baard?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.wopwop.nl/ChOas/bastard/movie.mov
En anders Dawn of the Dead.
Tis net Cpt cookquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft Choas nou een baard?Of zie ik het niet goed?
Moest die lachenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
Buurman belde net aan. Stond zich helemaal te verontschuldige dat hjj bijna een brief had geopend van ons. Een rekening van enoco. Nou die had die wel open mogen maken en mogen betalen hoor
Ja bijna wel hequote:Op vrijdag 10 december 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest die lachenLijkt die reclame wel
quote:
Was je naakt toen je de deur open deed ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja bijna wel he
Nee, het was de niezer dus dan weet je wel hoe hij reageerde
En nu? Lord of the Rings kijken.quote:
Ik accepteer alleen betalingen in natura.quote:Anders bied ik 10 euro.![]()
Een van de betere games op de markt en jij kan hem niet spelenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:57 schreef chibibo het volgende:
Metroid Prime 2 kopen, thuis aanzetten en spelen, en je dan herinneren dat het in 60Hz te spelen is, wat je bejaarde tv niet snapt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Een van de betere games op de markt en jij kan hem niet spelen
Hopen dat de oudejaarsloterij wat oplevert.quote:Zoooo hardNieuwe tv kopen ?
Deze is trouwens wel goedquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wat een respectquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
We kunnen morgen deze kijken poep
http://www.imdb.com/title/tt0363547/
Beiden zijn bij mij nog onderweg. Play is weer sloom.quote:Oh,... en morgen de nieuwe LOTR halen en The Bourne Supremacybij van leest !
dat roken van die gozerquote:
Is die echt zo eng Gijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wat een respect
Een van de beste films van 2004
Moet er wel bijzeggen dat Chantal tijdens de eerste 10 minuten 7 minuten haar ogen heeft dicht gehouden. En daarna moest ik hem afzetten.![]()
[..]
Beiden zijn bij mij nog onderweg. Play is weer sloom.![]()
Die schijnt heel goed te zijn!!!quote:
oooooooooooooooooooooook goedquote:
Ik vind hem geweldig, het is een zeer geslaagde remake van een van mijn lievelingsfilms.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:49 schreef Chocobo het volgende:
Is die echt zo eng GijsDan ga ik hem misschien wel kopen als die zo goed is
Yepquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooook goed![]()
![]()
ken je deze??
[afbeelding]
Heel erg goed Gijs. Extreem geweldadig op een realistische manier, maar het verhaal is ook erg goed.quote:
Infernal Affairs, is geen actie/vechtfilm. Meer een politiethriller zoals Heat.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:59 schreef Chocobo het volgende:
Wie is die griet met dat wapen en wtf is die Jacky Chan Internal Affairs shit![]()
![]()
Goede scorequote:Op vrijdag 10 december 2004 21:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zelf heel erg op deze aan het wachten, komt in February op DVD uit.![]()
[afbeelding]
Oldboy
Groeien die dingen wel in jullie landen ?quote:
Ik weet het, hier op dit moment ook nietquote:
dns probleempje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik weet het, hier op dit moment ook niet
wie zegt dat het om een revolver gaatquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef Magneet het volgende:
Tieners zoeken zoontje Van Gogh![]()
krijg je dit. Politie is trouwens ook superdom want met een revolver vliegen er ook geen hulzen in het rond en die kunnen ook opgeraapt zijn
Grissom wannabeequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef Magneet het volgende:
Tieners zoeken zoontje Van Gogh![]()
krijg je dit. Politie is trouwens ook superdom want met een revolver vliegen er ook geen hulzen in het rond en die kunnen ook opgeraapt zijn
Ze gaan er vanuit dat het een alarmpistool is omdat er geen hulzen zijn gevonden. Maar als je die redenatie volgt had het ook een revolver kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef Chocobo het volgende:
wie zegt dat het om een revolver gaat![]()
krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wat een respect
Een van de beste films van 2004
Moet er wel bijzeggen dat Chantal tijdens de eerste 10 minuten 7 minuten haar ogen heeft dicht gehouden. En daarna moest ik hem afzetten.![]()
[..]
Beiden zijn bij mij nog onderweg. Play is weer sloom.![]()
Is dat een raadsel ?quote:
Trustequote:Op zaterdag 11 december 2004 00:09 schreef Quinny het volgende:
ik ga weer verder slapen
Lag namelijk al in coma op de bank
jaquote:
truste stukquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:09 schreef Quinny het volgende:
ik ga weer verder slapen
Lag namelijk al in coma op de bank
Dat is in Frankrijk geloof ik. Zag laatste op de Discovery Channel hoe ze het laatste stuk met elkaar verbonden. Zoooveel respect voor die bouwkundige architectuur... Zooo hoog boven de grond werkenquote:
Ik ook,... de hele nacht met Daan liggen stoeien omdat zijn billetjes een beetje rood en kapot zijn en daarna nog om 06:00 gepaged door een klant *emo*quote:
Je hebt wel de goeie vochtige doekjes gebruikt ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook,... de hele nacht met Daan liggen stoeien omdat zijn billetjes een beetje rood en kapot zijn en daarna nog om 06:00 gepaged door een klant *emo*
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je hebt wel de goeie vochtige doekjes gebruikt ?
That was sooooooooooooooooooo easyquote:
Nee hoor, hoezo ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef Nadientje het volgende:
als een meisje van 21 het nog nooit over jongens heeft gehad in de 4 jaar dat je met haar vriendinnen bent... das best gek he![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo ?
Surfer had het ook bijna nooit over jongens...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo ?
whehehequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo ?
Silent waters run deep...quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee maar ik meen het.. en als ik er iets over zeg dan geeft ze gewoon geen antwoord...
Lesbiequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee maar ik meen het.. en als ik er iets over zeg dan geeft ze gewoon geen antwoord...
yeah right, zeg hallo ik ken haar heus wel goed hoor... alleen heeft ze daarover nooit en ik weet niet zo goed of ik er wel over moet beginnen... misschien valt ze wel niet op mannen en durft ze dat niet te vertellen ofzo...quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Silent waters run deep...
Misschien is ze in d'r vrije tijd wel escort ofzo...
Pjee, de meet in januari? met kuikens een filmpje en stappen ofzo. Of zonder kuikens een nachte gamen met 2 Xboxenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Silent waters run deep...
Misschien is ze in d'r vrije tijd wel escort ofzo...
Ah, dan zal dat het wel niet zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Nadientje het volgende:
[..]
yeah right, zeg hallo ik ken haar heus wel goed hoor... alleen heeft ze daarover nooit en ik weet niet zo goed of ik er wel over moet beginnen... misschien valt ze wel niet op mannen en durft ze dat niet te vertellen ofzo...
Misschien houdt ze haar bedgeheimen tussen haar en de personen met wie ze haar bed deelt kan ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef Nadientje het volgende:
als een meisje van 21 het nog nooit over jongens heeft gehad in de 4 jaar dat je met haar vriendinnen bent... das best gek he![]()
Zegt zequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef Nadientje het volgende:
ze heeft zelfs nog nooit met iemand gezoend dus
Ah, oh... dat had je er dan weer even niet bijgezegdquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waarom zou ze erover liegen dan, ze schaamt zich er kapot voor
Slikt ze de pilquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waarom zou ze erover liegen dan, ze schaamt zich er kapot voor
We gingen toch gamen een avond en nachtquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pjee, de meet in januari? met kuikens een filmpje en stappen ofzo. Of zonder kuikens een nachte gamen met 2 Xboxen?
Afschieten op het marktplein die gasten... zonder blinddoek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.avi![]()
Ik heb geen kuiken, Henkquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pjee, de meet in januari? met kuikens een filmpje en stappen ofzo. Of zonder kuikens een nachte gamen met 2 Xboxen?
Ze wil het er niet over hebben met jequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef Nadientje het volgende:
ik bied me vrijwillig aanquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef Nadientje het volgende:
ze heeft zelfs nog nooit met iemand gezoend dus
Ga maar lekker de hele nacht xboxenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb geen kuiken, Henk
Of GinaG moet met me meewillen
kom op zegquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga maar lekker de hele nacht xboxen
Nee, dan ben je geilquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als ik me nou vrijwillig zou aanbieden zou ik dan ook een slet zijn![]()
Nee hoor, als je geil bent ben je geen slet, maar als je een slet bent ben je (naar alle waarschijnlijkheid) wel chronisch geilquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is het niet een kenmerk van sletjes, geil zijn![]()
nee,quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is het niet een kenmerk van sletjes, geil zijn![]()
Fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
tis echt een lief leuk en knap meisje
Even voor de jongeren onder ons nog eenmaal het verschil tussen een slet en een hoer:quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
nee,
hoeren kosten geld
sletten zijn makkelijk
Dus jij bent een slet, je wil zoenen met een wijf die je hele niet kentquote:
Ja waarschijnlijk, ik hou zelf meer van een vrouw waar je meer je best voor moet doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij bent een slet, je wil zoenen met een wijf die je hele niet kent
Die bestaan ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk, ik hou zelf meer van een vrouw waar je meer je best voor moet doen
*aandachtstekort heeft*quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Bank + Stoel + Hoker gekocht
De Pascal
http://www.topform.nl/ (zitgroepen)
Gijs, die site heeft muziekquote:
De Pascal, staat onder zithoeken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:17 schreef GinaG het volgende:
Ik heb ff gekekenop de site maar ik weet niet welke bank het is
Pascal de hookerquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Bank + Stoel + Hoker gekocht
De Pascal
http://www.topform.nl/ (zitgroepen)
Neequote:Op zaterdag 11 december 2004 12:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb de bank gezien, vindt het persoonlijk niet echt een uitnodigende bank moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Toch maar niet zo'n duur design-ding gekocht. Vond het toch erg veel geld allemaal.![]()
Hij ligt heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:22 schreef GinaG het volgende:
Heb de bank gezien, vindt het persoonlijk niet echt een uitnodigende bank moet ik zeggen![]()
Dit is toch ook design gijs.. tis zelfs merkquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Toch maar niet zo'n duur design-ding gekocht. Vond het toch erg veel geld allemaal.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa...respect hoorquote:
Ja, maar ik heb nu de hele zithoek voor de prijs waar ik bij Rolph Benz 3/4 bank voor had gehad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:31 schreef Bastard het volgende:
Dit is toch ook design gijs.. tis zelfs merk
Tzegt mij niks Gijsjequote:Op zaterdag 11 december 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu de hele zithoek voor de prijs waar ik bij Rolph Benz 3/4 bank voor had gehad.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat zal wel![]()
Maar ik heb geen zin om het uit te proberen![]()
-Hint-
![]()
Kom maar een keer met je billen erop zitten....ergens in maart.quote:
Niet eerder?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom maar een keer met je billen erop zitten....ergens in maart.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
dacht precies hetzelfde, zei net tegen m`n kuiken; tis net een film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |