Lijkt me een errug slecht plan! die dop komt er echt niet zomaar meer uit..stel dat het lipje blijft hakenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef JDude het volgende:
Kun je 'm niet uitkotsen?
Hehehehe mijn geest is wel zo ziek dat ik de camera al opgeladen hebquote:
Ach ik zat verveeld op het werk te kauwen op de dop van een (redelijk grote) merkstift..ondertussen te fokken. collega stuurde een linkje naar een post. ik moest lachen en een soort van hoestniezen en slikte zo die dop door..quote:
Directeur Omo opgepakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
Welke post moest je nou eigenlijk zo om lachen?
Ja! en mijn collega (MSXUser hehehe)quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:30 schreef Thetallguy het volgende:
Dus eigenlijk is het gfree's schuld
Neeeej ik heb wel gelachen omdat topic..nu nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:33 schreef King_Nothing het volgende:
Ik zou gfree aanklagen omdat hij geen waarschuwing heeft gegeven van tevoren
haha ja net nog op mijn lippen gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:36 schreef King_Nothing het volgende:
Heb je je Labello al klaarstaan?
We hebben je nog gezien vandaagquote:
Excuse me?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:50 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
We hebben je nog gezien vandaag(tenminste dat zei hij)
![]()
Je werkt in Assen? geloof dat ie jouw usernaam koppelde aan het gezichtquote:
Nikky werkt in Assenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Je werkt in Assen? geloof dat ie jouw usernaam koppelde aan het gezicht![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:52 schreef Ronhui het volgende:
ik ga het voor me zien, evilthijn in de beugels, doktoren, studenten en verpleegkundigen die de ruimte bevolken, allemaal gapen en misselijk kijken naar het gat waar het dopje langzaam uitgepeuterd wordt. De schoonmakers zijn al strotjes aan het trekken wie het moet opruimen.
keejquote:
Ben bang van welquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef King_Nothing het volgende:
Whehehe. Straks blijftie haken.
Evilthijn tegen de dokter: 'Nee, ik heb 'm ingeslíkt! Echt waar!'
Dokter zo van: 'Het geeft niks hoor. Ik zie wel vreemdere dingen. Niks om je voor te schamen.Bwhahahahahaaa'
Hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef King_Nothing het volgende:
Whehehe. Straks blijftie haken.
Evilthijn tegen de dokter: 'Nee, ik heb 'm ingeslíkt! Echt waar!'
Dokter zo van: 'Het geeft niks hoor. Ik zie wel vreemdere dingen. Niks om je voor te schamen.Bwhahahahahaaa'
Haha nee helaas nog nietquote:
Nee maar bananen maken het wat dikker...hopelijk werk dat als een kapsel om de dop dat het makkelijker eruit gaatquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Bananen zorgen juist dat je niet zo snel moet schijten, sukkel.
Oh! Zou je, bij wijze van experiment, de volgende keer dit eens willen proberen met een merkloze stift?.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen!.
neee Norit is voor mietjesquote:
Maaruh ik ben geen hond (hehe noujaquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef dribbel79 het volgende:
Eet watten, die watten vormen een "cocon" om de dop heen, zodat er geen scherpe randjes aanzitten.
Onze vorige hond vrat ook alles op, zelfs een open veiliheidsspeld (ja, welke zieke hond vreet dat op!) kwam er zonder kleerscheuren uit...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:19 schreef peejdorie het volgende:
respect hoor.. ook nog bananen gaan eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |