Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all accountquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef arco_corleone het volgende:
foto's!!!!!!!!!
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en heb je dr ook nog wat van geleerd?
dat je bijvoorbeeld nooit meer grappige dingen moet lezen met een markerstift dop in je mond![]()
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:02 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwen![]()
Voor mij niet! ik zat echt in de stressquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:58 schreef Inca het volgende:
nah wat een saai eind
Proberen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...
www.imageshack.usquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all account![]()
Kewl zal even wat plaatsen daarquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! hij is er uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh! blij blij blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor de kwaliteit van de foto's...de flitser op mijn camera is gaar![]()
Hahaha geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:20 schreef XiChico het volgende:
Bleh .. Nja .. Gefeliciteerd met je bevalling, hoe noem je em?
Haha neen ik denk dat de stift een ereplaats krijgt op het werk naast mijn monitorquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:37 schreef LeFTBuRN het volgende:
flikker die stift maar weg, en maak van die dop leuke sleutelhanger
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast mequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:49 schreef Biancavia het volgende:Je hebt die dop toch niet weer in gebruik genomen he?
je bent toch wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |