Is de darwin award uitreiking er alweer dan ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
en ben ik de winnaar
wat is darwan awardquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Is de darwin award alweer uitgereikt ?!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Is de darwin award uitreiking er alweer dan ?
de "gelukkig is ie dood of in capabel om niet meer voort te planten" awardquote:
Thank you, captain obvious.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef mvt het volgende:
[..]
de "gelukkig is ie dood of in capabel om niet meer voort te planten" award
ach, volgens Kasta en Xebro kan 90% van de mensen in onzin niet tot 10 tellen, laat staan dat ze weten wat de Darwin Awards zijn. Dus een beetje niveau opkrikken (ookal is het maar een micrometer) is nooit weg.quote:
Dat je je nog de moeite neemt...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:02 schreef mvt het volgende:
[..]
ach, volgens Kasta en Xebro kan 90% van de mensen in onzin niet tot 10 tellen, laat staan dat ze weten wat de Darwin Awards zijn. Dus een beetje niveau opkrikken (ookal is het maar een micrometer) is nooit weg.
Als je nou, subtiel, zegt dat als men niet serieus gaat mailen jij op Onzin, of natuurlijk een willekeurige slowchatkneus, als mod komt dan komen opeens de mailtjes binnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
Moeten we het écht doen met wat we tot nu toe binnen hebben gekregen?
Wordt het niet eens tijd... Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
Is mijn sollicitatie nog niet binnen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
wie hebben er allemaal gemailt dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat ik jou ooit aan heb gedaan, maar het zal wel iets traumatiserends zijn geweestquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Beste Administrators.
Ik zag dat jongmens jogy pasgeleden een vacature voor mod van ONZ publiceerde teneinde omdat hij weer een leven wilde hebben.
Nadat ik mij realiseerde dat he geen 1 april was, heb ik jullie vacature in overweging genomen.
Helaas is mijn MOD keuze niet op ONZ gevallen, maar wil ik jullie bedanken voor de getoonde interesse.
Ik weet dat Jogy zijn schoenen makkelijk te vullen zijn, immers, hij heeft er zelf ook geen problemen mee, maar ik acht mezelf over-gekwalificeerd voor die taak. Voorts voorzie ik samenwerkings problemen met één van de reeds aanwezige mods, omdat ik van mening ben dat hij, geheel eenzijdig iets tegen mij heeft. (voor een euvel dat mij totaal ontschoten is)
Wellicht vinden jullie een of andere sukkel enthousiaste user die de taak aankan en niet na (ik noem maar wat) vier weken de handdoek in de ring gooit.
Als alternatief is het misschien mogelijk om Dirkh te klonen.
Ik wens jullie veel succes toe in het vinden van een geschikte kandidaat, en wens jullie veel succes toe met jullie bagger forum ONZ forum, waar ik zo nu en dan kom
Met vriendelijke groet,
Drs S.Bait
Je bent blauw dus evil en satanisch. Q.E.D.-tje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat ik jou ooit aan heb gedaan, maar het zal wel iets traumatiserends zijn geweest.
Nou vooruit, ik zal er een mail aan wagen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:59 schreef jogy het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat ik jou ooit aan heb gedaan, maar het zal wel iets traumatiserends zijn geweest.
Professioneel is dat jij een bevestiging van ontvangst krijgtquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef Croupouque het volgende:
Is m'n mail al binnen?
Ik heb namelijk wat problemen met mijn email op dit moment, het kan nooit kwaad om het even te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |