Jezelf aanmelden kan altijd. Da's natuurlijk nog wel iets anders dan ook daadwerkelijk een káns maken. Maar dat mogen jullie straks onderling uitmaken.quote:Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef onlogisch het volgende:
dus zelfs ik zou me ook op kunnen geven
quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Fwnk het volgende:
DP zegt:
jij moet nu gillen: 'JA DEPRESIDENT WINT'
Dan doe ik met je mee. Beetje elke nacht centraal in 1 topic zittenquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Als DePresident moderator van onzin wordt dan ga ik uit protest baggeren!
Je hebt hulp nodigquote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef DePresident het volgende:
Ik ben god
help 'm dan ( van t forum af)quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
Zoek hulp..
kan wel, dat zie je, maar als ze jou kiezen is het wel erg ... tja onlogisch?quote:Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef onlogisch het volgende:
dus zelfs ik zou me ook op kunnen geven
fok fok fok... waar gaat dat heen
ook iets voor DP trouwens.. onder de tap liggen..quote:Op zondag 12 december 2004 20:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar wat let je? misschien staat blauw je wel heel goed(ga nanders vanacht onder de tap liggen, kun je kijken of blauw je staat
Yvonne.... help mequote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
Zoek hulp..
quote:Op zondag 12 december 2004 20:18 schreef ImamDP het volgende:
[..]
Yvonne.... help me![]()
ik kan niet zonder FOK! ik ga in mezelf snijden![]()
p.s: krijgen psychiatrische patienten een mildere behandeling op FOK!?
Lijkt me dan best interessant
![]()
Doorposten tijdens ban met kloon.quote:Op zondag 12 december 2004 20:23 schreef DePausMobiel het volgende:
Waarom een week extra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |