abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23932211
Wordt straks erg leuk. Het pand is veel te duur gekocht, Over een paar maanden bij het kadaster opvragen voor welk bedrag het door "de makelaar, of vriend" is doorverkocht. Als ik mij niet vergis moet er binnen zes maanden worden doorverkocht anders dient hij zes procent overdrachtsbelasting te betalen.

Als het een marketingstunt is zal hij dit dus snel doen. En dan zal blijken dat er gefraudeerd is, wedden dat het pand voor vijftig duizend euro lager wordt doorverkocht... Dit komt uit het potje van L en M. Houden ze toch al met al nog veertig of vijftig over. Vriendin van mij werkt bij Roddelblad zijn er al mee bezig. Inderdaad eerijk duurt het langst
  maandag 13 december 2004 @ 10:48:02 #77
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_23932329
@haloII en vriendin bij Roddelblad...: gnif gnif... good!!!
:: my weblog ::
pi_23949325
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:41 schreef haloII het volgende:

Als het een marketingstunt is zal hij dit dus snel doen.
Een publiciteitsstunt, maar welke publiciteit genegeerd hij ermee

Het is een mysterie wie hij is en evenzo de naam van zijn op te richten bedrijf dus hoe moet men dit als een stunt zien?

Alleen zijn hoofd was in beeld, is zijn hoofd soms het logo van zijn aanstaande makelaarskantoor
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23952129
Heel goed mogelijk dat hij bij de opening van zijn pand aangeeft dat dit een huis is uit Het Blok. Ik vind het ook ver gezocht maar dit is een beter excuus als cover up dan te zeggen dat je het voor je zelf koopt en het in januari te koopt zet. Het excuus gaat nergens over.

SBS had moeten zorgen dat dit niet mogeijk is. Wat ik vervelend vond is dat bij Jensen (zelfde producent als Het Blok er even een nul vraag wordt gesteld inzake een keuken om de groeiende onrusty weg tr nemen. Waar ze uiteraard een goed antwoord op hadden maar dat Jensen de vraag over overwaarde liet links leggen. Ze hebben wel het geld gewonnen maar ze zijn afgegaan voor heel Nederland. Al mijn vrienden en vriendinnen vonden het een leuk programma maar vinden hen een vervelend stel. Ach ja als ze nog wat traint kan ze voor Sloggie gaan werken maar dat zal wel Zeeman worden,
pi_23953356
Wat ik niet begrijp rond alle speculaties: er bood toch iemand op tegen de anonieme koper. Diezelfde persoon kocht uiteindelijk een ander appartement, kortom was een serieuze koper. Hoe kan er dan sprake zijn van bedrog op grote schaal. Hooguit is het verschil tussen de twee bieders onnatuurlijk, maar dan hebben we het over een paar duizend Euro.
Wat zie ik niet dat jullie wel zien?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23954035
Als je al net zo lang post als dat het programma begon stel je deze vraag niet. En de groeten aan L&M. Wacht nu maar af totdat het pand verkocht wordt.

Je kunt met twee partijen iedere bieding doen. Alle overwaarde boven de marktwaarde gaat toch via een omweg terug van L & M naar de hoogste bieder, al hadden ze zijn broer tegen ze moeder laten bieden en was de waarde tot vier ton opgelopen dan had het nog niets gekost, Daarom was er geen mijn. Lieke zei nog dat ze het erg vervelend vond dat er niet gemijnd werd boven Hans zijn bod,dan was het helemaal pret geweest en inderdaad dan was alle overwaarde voor hun geweest. En dan was het wel eerlijk verlopen.... maar ja, dat was het niet. SBS had het gewoon niet zo ver moeten laten komen geweldig programma jammer van het einde. Maar om zo te winnen vergt ook denkend vermogen Proost L& M.
pi_23954183
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:38 schreef haloII het volgende:
Jensen (zelfde producent als Het Blok
Het Blok wordt door De Beeldbrigade gemaakt. Wie Jensen produceert weet ik niet maar zeker niet Beeldbrigade, ik vermoed door Blue Circle. Daarbij wordt Het Blok uitgezonden door Net5 van de SBS-groep en Jensen door Yorin van de RTL-groep, dus ook daarin geen verstrengelingen.
pi_23955053
mieke en lichon...

en die geweldige actie van brett toen met zn 'lieke' shirt hehe
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 03:14:54 #84
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23960021
Maar een ding is wel leuk, Lieke en Michon moeten wel belasting betalen over die overwaarde, dus het bedrag blijdt nooit netto hetzelfde.
  dinsdag 14 december 2004 @ 03:31:05 #85
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_23960122
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 03:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar een ding is wel leuk, Lieke en Michon moeten wel belasting betalen over die overwaarde, dus het bedrag blijdt nooit netto hetzelfde.
Huh. Ik ben blij dat jij niet mijn belastingconsulent bent.

Vervelender is natuurlijk wel voor volgende kopers van die appartementen dat zij Kosten Koper (KK) moeten betalen, terwijl de veiling Vrij op Naam (V.O.N.) was.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_23961088
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef haloII het volgende:
Als je al net zo lang post als dat het programma begon stel je deze vraag niet. En de groeten aan L&M. Wacht nu maar af totdat het pand verkocht wordt.

Je kunt met twee partijen iedere bieding doen. Alle overwaarde boven de marktwaarde gaat toch via een omweg terug van L & M naar de hoogste bieder, al hadden ze zijn broer tegen ze moeder laten bieden en was de waarde tot vier ton opgelopen dan had het nog niets gekost, Daarom was er geen mijn. Lieke zei nog dat ze het erg vervelend vond dat er niet gemijnd werd boven Hans zijn bod,dan was het helemaal pret geweest en inderdaad dan was alle overwaarde voor hun geweest. En dan was het wel eerlijk verlopen.... maar ja, dat was het niet. SBS had het gewoon niet zo ver moeten laten komen geweldig programma jammer van het einde. Maar om zo te winnen vergt ook denkend vermogen Proost L& M.
Heel verhaal, maar nou weet ik nog niet hoe L&M dan ook die andere partij in dat complot betrokken hadden.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 09:46:19 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23961389
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 03:31 schreef sooty het volgende:

[..]

Huh. Ik ben blij dat jij niet mijn belastingconsulent bent.
L&M betalen over die 50.000 gewoon 25% belasting, net als bij alle andere spelletjes en die 25% zal ook wel gelden voor die overwaarde.
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:00:12 #88
15777 la.femme.nikita
pi_23961537
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:47 schreef bl0emetjE het volgende:
mieke en lichon...

en die geweldige actie van brett toen met zn 'lieke' shirt hehe
mieke? hey, don't f*ck with my name!
mij niet associeren met lieke

...thank you
pi_23973426
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

L&M betalen over die 50.000 gewoon 25% belasting, net als bij alle andere spelletjes en die 25% zal ook wel gelden voor die overwaarde.
de overwaarde komt uit de verkoop van woning: als jij je huis verkoopt hoef je ook geen 25 % procent belasting te betalen, deze mensen dus ook niet. Zo legde Brett het zaterdag uit. En doe 50.000 is het netto bedrag, bruto krijgen ze meer
pi_24047991
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:43 schreef static het volgende:
En dicht.
Waneer en waar krijgen we nu de antwoorden op de 'BN' vragen aan Nanet en Elmer?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:08:54 #91
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24048129
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef barman het volgende:

[..]

Waneer en waar krijgen we nu de antwoorden op de 'BN' vragen aan Nanet en Elmer?
Topic is net dicht, nu gaan we de vragen kiezen, ongeduld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24651310
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:08 schreef static het volgende:

[..]

antwoorden zijn nooit gekomen?

salvadio zit je al in "de 5e kamer"? zo ja, bevalt het? hoe zijn de overige bewoners? hoe ziet het er nu uit?
pi_24669258
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:08 schreef static het volgende:

[..]

En...? Hebben jullie de vragen al gezozen?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:26:25 #94
40169 salvadio
Fashionvictim
pi_24686224
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:34 schreef TuuT het volgende:

[..]

antwoorden zijn nooit gekomen?

salvadio zit je al in "de 5e kamer"? zo ja, bevalt het? hoe zijn de overige bewoners? hoe ziet het er nu uit?
Vrijdag ga ik de sleutel ophalen! De laatste keer dat ik er was waren er twee bewoonde huizen. Over twee weekjes kan ik meer vertellen ;-)
Got Stylo?
pi_24687891
Dan pas!
Jemig, wat moeten we (incl. jij) lang wachten!
;-)
Veel succes!
pi_24857199
En Salvadio...? Te druk met verhuizen? Opknappen woning alweer nodig? Of gewoon genieten van het heerlijk Amsterdam

Ik kwam weer langs het Blok. Zag makelaarsborden met TE KOOP erop hangen op 3 hoog en aan het 'prostitutieraam' van Elmer en Nanette. Hoe zit dat?

De 'achterburen' het huizenblok aan de achterzijde is nu met een heel stel panden tegelijk aan het verbouwen. Totaal uitgesloopte casko's op dit moment. Zal zal er nog niet zo rustig wonen zijn.

Jullie zien, ik leef nog steeds helemaal mee met de bewoners van Het Blok.
pi_24857992
Die makelaarsborden kloppen toch wel :

- Het appartement van Elmer en Nanette was niet verkocht, en blijkbaar nog steeds niet.
- Het appartement van Lieke en Michon was verkocht aan een makelaarskantoor als zijnde een 'nieuw bedrijf stunt' . Blijkbaar stunt dat bureau niet met de prijs van het appartement.
pi_25128002
Pfff wat een werk voor zo'n klein appartementje. Er is nu een elektricien, loodgieter, kitbedrijf, cv installateur en timmerman langsgeweest en tís nu wel klaar. (gelukkig een regeling met SBS weten aftesluiten) Nog wat dingetjes aan de muur hangen en het is helemaal af. Dan zet ik snel wat foto's on-line. Als iemand nog geinterreseerd is :-)
Got Stylo?
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:08:45 #99
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_25128296
Ja, lijkt me wel grappig om te zien.
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:20:06 #100
15777 la.femme.nikita
pi_25128467
sure! ben benieuwd