Een publiciteitsstunt, maar welke publiciteit genegeerd hij ermeequote:Op maandag 13 december 2004 10:41 schreef haloII het volgende:
Als het een marketingstunt is zal hij dit dus snel doen.
quote:Op maandag 13 december 2004 20:38 schreef haloII het volgende:
Jensen (zelfde producent als Het Blok
quote:Op dinsdag 14 december 2004 03:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar een ding is wel leuk, Lieke en Michon moeten wel belasting betalen over die overwaarde, dus het bedrag blijdt nooit netto hetzelfde.
Heel verhaal, maar nou weet ik nog niet hoe L&M dan ook die andere partij in dat complot betrokken hadden.quote:Op maandag 13 december 2004 22:06 schreef haloII het volgende:
Als je al net zo lang post als dat het programma begon stel je deze vraag niet. En de groeten aan L&M. Wacht nu maar af totdat het pand verkocht wordt.
Je kunt met twee partijen iedere bieding doen. Alle overwaarde boven de marktwaarde gaat toch via een omweg terug van L & M naar de hoogste bieder, al hadden ze zijn broer tegen ze moeder laten bieden en was de waarde tot vier ton opgelopen dan had het nog niets gekost, Daarom was er geen mijn. Lieke zei nog dat ze het erg vervelend vond dat er niet gemijnd werd boven Hans zijn bod,dan was het helemaal pret geweest en inderdaad dan was alle overwaarde voor hun geweest. En dan was het wel eerlijk verlopen.... maar ja, dat was het niet. SBS had het gewoon niet zo ver moeten laten komen geweldig programma jammer van het einde. Maar om zo te winnen vergt ook denkend vermogen Proost L& M.
L&M betalen over die 50.000 gewoon 25% belasting, net als bij alle andere spelletjes en die 25% zal ook wel gelden voor die overwaarde.quote:Op dinsdag 14 december 2004 03:31 schreef sooty het volgende:
[..]Huh. Ik ben blij dat jij niet mijn belastingconsulent bent.
mieke? hey, don't f*ck with my name!quote:Op maandag 13 december 2004 22:47 schreef bl0emetjE het volgende:
mieke en lichon...
en die geweldige actie van brett toen met zn 'lieke' shirt hehe
de overwaarde komt uit de verkoop van woning: als jij je huis verkoopt hoef je ook geen 25 % procent belasting te betalen, deze mensen dus ook niet. Zo legde Brett het zaterdag uit. En doe 50.000 is het netto bedrag, bruto krijgen ze meerquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
L&M betalen over die 50.000 gewoon 25% belasting, net als bij alle andere spelletjes en die 25% zal ook wel gelden voor die overwaarde.
Topic is net dicht, nu gaan we de vragen kiezen, ongeduld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef barman het volgende:
[..]
Waneer en waar krijgen we nu de antwoorden op de 'BN' vragen aan Nanet en Elmer?
antwoorden zijn nooit gekomen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:08 schreef static het volgende:
[..]
Topic is net dicht, nu gaan we de vragen kiezen, ongeduld.
En...? Hebben jullie de vragen al gezozen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:08 schreef static het volgende:
[..]
Topic is net dicht, nu gaan we de vragen kiezen, ongeduld.
Vrijdag ga ik de sleutel ophalen! De laatste keer dat ik er was waren er twee bewoonde huizen. Over twee weekjes kan ik meer vertellen ;-)quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:34 schreef TuuT het volgende:
[..]
antwoorden zijn nooit gekomen?
salvadio zit je al in "de 5e kamer"? zo ja, bevalt het? hoe zijn de overige bewoners? hoe ziet het er nu uit?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |