leverde dat nog wat op of hebben die stinkers van sbs dat zelf in hun zak gestoken?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef gelly het volgende:
ik mag je stiekum vertellen dat E&N bij de SMS actie op nr 2 stonden
Nee, ze maken alleen het ontwerp.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:39 schreef Eightball het volgende:
En Elmer verbouwen toch?
Tsss.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:41 schreef gelly het volgende:
Nee, ze maken alleen het ontwerp.
Bron?quote:
Goed afgewerkt? Ik zou eerlijk gezegd niet in een huis willen wonen wat door L&M is afgewerkt... dan zou ik eerder gaan voor het huis van E&N, die hadden meer een idee wat ze nu eigenlijk aan het doen waren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef multatuli het volgende:
p.s. maar hier kreeg je natuurlijk wel een strak ingericht, gemeubileerd en goed afgewerkt app. voor itt het standaard aanbod. Dus het L&M bedrag is niet absurd; wel hoog
Ik ga zelf mijn nieuwe huisje zo'n beetje jaren 30 inrichten. Hoeft helemaal niets mis mee te zijn hoor... Als je het stijlvol doet en combineerd met leuke elementen uit andere tijden. (in mijn geval jaren 70 chromen bolletjes lampen en een aantal lekker fel gekleurde accessoires)quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef Snik het volgende:
Lieke is een lekker wijf, lekker pittig. Echt mijn type. En ze hebben terecht gewonnen. Dat die stomme boerse sukkels van een Elmer en Nanet verloren hebben is niet meer dan terecht. Wie wil er in een jaren 40 inrichting wonen van hinnikende paarden?
Ik vind het verschil met de andere kandidaten ook zéér opvallend!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:04 schreef cora4034 het volgende:
Kwa inrichting ect vind ik het ook niet eens zo heel onterecht dat Lieke Michon gewonnen hebben.
Al was het mij te wit en steriel. Maar dat kun je met een paar kleine dingen natuurlijk snel veranderen.
Al blijf ik mijn twijfels houden, dat het verschil met de andere kandidaten zo groot was.
Maar ik vind Lieke een buitengewoon naar mens zoals ze overkomt op. Pittig tsja, als je ervan houd dat je regelmatig wordt uitgescholden voor stomme mongool terwijl je vriendin zelf geen reet uitvoert omdat haar strings te strak zitten, tsja.
Ja??quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Net 5 gaat het nu zogenaamd alles duidelijk maken zodat ze er geen gezeur meer over hebben.
We hebben het over 105 m² waar alleen cosmetisch onderhoud aan nodig is. Wel dicht bij het uitgaansleven, maar net ver genoeg om er geen last van te hebben. Misschien niet de ideale locatie voor een gezin met kinderen, maar wel voor alle overige kopersgroepen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef multatuli het volgende:
[..]
Maar is dat dan wel een prime lokatie? Gezien de herrie en het uitgaansleven? Verder scheelt het nogal of het een klassiek Amsterdams planken vloeren verdiepinkje is of een modern (gerenoveerd) appartement. De Tsaar Peterbuurt is in ieder geval niet veel soeps. Er zijn prima appartementen van die maat in zelfs architectonisch mooie nieuwbouw te krijgen op een net wat betere plek in Oost voor 260k.
p.s. maar hier kreeg je natuurlijk wel een strak ingericht, gemeubileerd en goed afgewerkt app. voor itt het standaard aanbod. Dus het L&M bedrag is niet absurd; wel hoog
Ah ga toch weg. Jullie weten gewoon niet met zo'n wijf om te gaan. Die moet je tegengas geven en dan eten ze uit je hand.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:04 schreef cora4034 het volgende:
Kwa inrichting ect vind ik het ook niet eens zo heel onterecht dat Lieke Michon gewonnen hebben.
Al was het mij te wit en steriel. Maar dat kun je met een paar kleine dingen natuurlijk snel veranderen.
Al blijf ik mijn twijfels houden, dat het verschil met de andere kandidaten zo groot was.
Maar ik vind Lieke een buitengewoon naar mens zoals ze overkomt op. Pittig tsja, als je ervan houd dat je regelmatig wordt uitgescholden voor stomme mongool terwijl je vriendin zelf geen reet uitvoert omdat haar strings te strak zitten, tsja.
Hey! Dat is een belediging voor mijn knappe paard!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef BVO het volgende:
Wat een paard zeg, die Lieke.
Of de vorige eigenaar pech, die is namelijk dood.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef static het volgende:
[..]
Dan heb je wel heeeeeeeeeeel veel mazzel gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |