Ik heb een ook een Vanguard tasje. Kostte 25 euro (dacht ik) maar heb ik er gratis bij gekregen toen ik mn camera en toebehoren kochtquote:Op donderdag 9 december 2004 12:49 schreef Bowiefan het volgende:
daar waar ik de camera heb gekocht verkochten ze (voor 15 euren) ook een mooi Vanguard tasje waar de camera (Canon S1) precies inpaste en ook lekker stevig is.
Vooral de stevigheid van het tasje bevalt me erg goed
Ik heb voor mijn Tamrac ¤ 99,- betaald.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Die ziet er ook wel handig uitKostat?
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat een rugzak een stuk beter is voor je rug, zeker als je een hele dag op pad bent.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Calculus het volgende:
Ik heb mijn EOS 300 en 300d plus aantal lenzen, fliters, flitsers enzo in een Lowepro Stealth Reporter AW 400 zitten. Het grote voordeel van deze tas is dat het een schoudertas is. Waardoor je integenstelling tot rugtassen altijd gemakkelijk en snel bij je spullen kan. Dit dus zonder je tas neer te hoeven zetten of af te hoeven doen. Geweldig is ook de rits aan de bovenkant waardoor je helemaal snel bij je spullen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |