abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23850028
Wil voor mijn canon powershot A95 een draagtasje kopen.
Ben benieuwd welk tasje jullie gebruiken, en waarom je juist voor dat tasje hebt gekozen.
geniet....., en drink met (je) mate(n)
pi_23850041
Ik heb mijn fotocamera al 2 jaar niet meer uit de kast gehaald, zou het dus niet weten
pi_23850149
Mijn Canon Powershot S1IS past net in het grootste formaat Bodyglove, die goedkoop bij de V&D te krijgen is. En mijn 4 reservebatterijen en geheugenkaartje passen in het voorvakje. En mijn ministatiefje en AV-snoertje in een aan te passen vakje naast de camera (afscheiding met klitteband).
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
pi_23850195
Mijn A60 past mooi in de holle kies van mijn LowePro Nova2 AW, die verder vol zit met de 300D en supporting facilities
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 9 december 2004 @ 10:58:00 #5
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23850507
ik heb een canon etui gekocht waar de A80 in past. Daar zit hij het meest in. Maar soms haal ik hem eruit (niet alleen om te fotograferen ) maar om em in 1 van mijn 2 rugzakken te proppen (trekker en mini trekker) of in mijn foto-schoudertas. Het ligt eraan wat voor fotoshoot ik ga doen welke tas ik meeneem. (vanwege de hoeveelheid camera's en of lenzen die ik mee wil nemen)
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23852589
daar waar ik de camera heb gekocht verkochten ze (voor 15 euren) ook een mooi Vanguard tasje waar de camera (Canon S1) precies inpaste en ook lekker stevig is.
Vooral de stevigheid van het tasje bevalt me erg goed
pi_23855328
Mijn A75 zit in een Case Logic tasje van 10 euro. Bij V&D en ik vind het een handig ding zeker voor het geld.
  Moderator donderdag 9 december 2004 @ 16:20:56 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_23856827
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:49 schreef Bowiefan het volgende:
daar waar ik de camera heb gekocht verkochten ze (voor 15 euren) ook een mooi Vanguard tasje waar de camera (Canon S1) precies inpaste en ook lekker stevig is.
Vooral de stevigheid van het tasje bevalt me erg goed
Ik heb een ook een Vanguard tasje. Kostte 25 euro (dacht ik) maar heb ik er gratis bij gekregen toen ik mn camera en toebehoren kocht Kan fijn mijn camera in, die toch redelijk groot is (Minolta S414). Verder heb ik 4 sets cellen sinds Sinterklaas (eerst had ik er 2 en die gingen makkelijk mee) maar of die 2 nieuwe sets erbij passen weet ik niet. Verder heb ik dan ook nog 2 CF kaartjes. Eentje van 512mb die in de camera zit en dan nog een kaartje van 128mb die in een vakje in het tasje zit, dus hij zit wel redelijk vol ja
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:13:28 #9
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23896864
Mijn Fuji 7000 zit in mijn Lowpro TLZ mini. Handig tasje hoor
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23900519
Lowepro TLZ-2

Content:
-Nikon D70
-AF-S 18-70 Kitlens
-AF 50mm f/1.4
-2 Tiffen UV filters
-1 Tiffen Polarizer
-Pringles dop
-Extra geheugen
-Lenscleaning set
-Extra Accu

En er is nog best plaats voor wat kleine accesoires, of een speedlite o.i.d.

+ Powershot A60 in een Case Logic mapje, 7 euro ofzo. Past A60 in + extra 4 batterijen + geheugen.

[ Bericht 13% gewijzigd door miekd op 12-12-2004 00:05:06 ]
pi_23903821
Mijn Canon Powershot A70 zit in een Lowepro MX8 past perfect
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2004 @ 11:07:31 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23915634
En waar past een Eos300D netjes in?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23915976
Ligt eraan wat je allemaal wil meezeulen je hebt tasjes waar de 300D + Kitlens precies inpast, maar ook tassen waar je veel meer lenzen, zooi, andere cams in mee kan nemen. Tis maar net wat je wil.
Architecture is like Shitting
Its Fun creating it, but the product is useless
WEBSITE ONLINE DigiSan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2004 @ 12:05:39 #14
13151 crew  Rewimo
pi_23916252
Tja, dat weet ik eigenlijk niet precies Ik heb inmiddels een Eos, een Ixus, een MZ3 en een ME Super. Ik denk dat ik iets wil waarin ik minstens 2 van deze camera's kwijt kan. Waarbij de Ixus nog het minste probleem vormt

Edit: oja en nog 3 losse lenzen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rewimo op 27-01-2005 17:48:22 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23918248
ik heb zelf voor een rugzak gekozen waarbij je bovenin een vak hebt voor normale stuff (trui ofzo) en onderin voor je camera. Er kan iig een hoop in

plaatje:

LowePro Rover AW II
WEBSITE ONLINE DigiSan
pi_23918765
Ik vervoer mijn A75 in een echte LowePro Minitrekker tezamen met mijn Olympus OM-2 + lenzen .

Voor stand-alone gebruik heb ik een tasje van de lokale fotoboer gekocht, waar de camera + penlites in past
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2004 @ 18:09:05 #17
13151 crew  Rewimo
pi_23923941
Een rugzak is wel slim ja
pi_23984362
Ik heb voor mijn 300D een Tamrac Velocity 7 gekocht.
Tijdens het wandelen kan hij gemakkelijk op de rug en je draait hem snel naar voren voor gebruik.
Ik heb geen spijt gehad van de aanschaf. Hij is erg prijzig, netzo als andere cameratassen. Maar hij is erg handig! Ik vervoer er naast de body de standaard lens (28-55) en een tamron 70-300 mee. Daarnaast is er nog ruimte over voor je zonnekap en oplader en nog wat klein spul.

Wat plaatjes:

(mogelijke) indeling

Tijdens het wandelen

Klaar voor actie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 december 2004 @ 11:01:06 #19
13151 crew  Rewimo
pi_23985047
Die ziet er ook wel handig uit Kostat?
  FOK!fotograaf woensdag 15 december 2004 @ 11:52:29 #20
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_23986143
* Marc H gebruikt een lowepro Minitrekker AW

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_23987588
Ik heb mijn EOS 300 en 300d plus aantal lenzen, fliters, flitsers enzo in een Lowepro Stealth Reporter AW 400 zitten. Het grote voordeel van deze tas is dat het een schoudertas is. Waardoor je integenstelling tot rugtassen altijd gemakkelijk en snel bij je spullen kan. Dit dus zonder je tas neer te hoeven zetten of af te hoeven doen. Geweldig is ook de rits aan de bovenkant waardoor je helemaal snel bij je spullen kan.
I don't wanna be buried in no pet semetary, I don't wanna live my life again...
pi_23988765
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Die ziet er ook wel handig uit Kostat?
Ik heb voor mijn Tamrac ¤ 99,- betaald.
Bij konijnenberg zie ik hem nu staat onder de naam Tamrac 5747 voor ¤ 59,-
Dus eigenlijk best wel betaalbaar......
Hij is kwa gebruik even makkelijk als een schoudertas, je hoeft hem niet af te doen voor je bij je spullen kan. Daarnaast kan hij erg makkelijk op je rug tijdens de wandeling, met een heupband (inclusief) wordt het gewicht ook verdeeld.
pi_23995478
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Calculus het volgende:
Ik heb mijn EOS 300 en 300d plus aantal lenzen, fliters, flitsers enzo in een Lowepro Stealth Reporter AW 400 zitten. Het grote voordeel van deze tas is dat het een schoudertas is. Waardoor je integenstelling tot rugtassen altijd gemakkelijk en snel bij je spullen kan. Dit dus zonder je tas neer te hoeven zetten of af te hoeven doen. Geweldig is ook de rits aan de bovenkant waardoor je helemaal snel bij je spullen kan.
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat een rugzak een stuk beter is voor je rug, zeker als je een hele dag op pad bent.
@rewimo: Je moet dus even kijken wat je liever hebt, sneller bij je camera kunnen, of draagcomfort/gemak. Een combi tussen deze 2 zoals hierboven genoemd lijkt een goede oplossing! (en ja tassen zijn duur... maargoed een camera van 1000+ euro wil je natuurlijk goed beschermen, mijn tas was btw 149 d8 ik)
WEBSITE ONLINE DigiSan
  donderdag 16 december 2004 @ 21:18:59 #24
35485 rique
with Canon, I can
pi_24021639
Ik gebruik voor de S1 de Lowepro D RES 30 AW

Op de site van lowepro kan je trouwens een matrix vinden waarin staat welke tas het meest geschikt is voor welke camera....
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2004 @ 22:19:44 #25
13151 crew  Rewimo
pi_24023210
Ik ga in elk geval geld vragen voor mijn verjaardag En dan eens kijken wat ik me kan veroorloven en de verschillende opties die hier gegeven zijn eens bestuderen.

Rique, ik ga die matrix even opzoeken

[ Bericht 2% gewijzigd door Rewimo op 17-12-2004 08:02:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')