Volgens mij eind seizoen 7. Maar SG-1 is ook zeker de moeitequote:Op maandag 7 februari 2005 17:18 schreef Fronsertje het volgende:
thx voor de reacties, ben alweer een epje verder en damn wat zijn die wraith lelijk.
Vanaf welk seisoen SG-1 komt het concept atlantis in beeld? Om vanaf 01x01 te beginnen lijkt me wat teveel van het goede, misschien dat ik er nog aan toekom als ik helemaal hooked ben.
ja maar atlantis is vanaf de grond ontwikkeld dit in tt sg1 dat rondom sg1 is gebaseert en een hecht team zijn wat je nu kwijtraakt is de jarenlange band tussen de karaktersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:25 schreef __Saviour__ het volgende:
RDA is idd een enorm leuk karakter en zijn vertrek zal wel even wennen zijn. Maar Stargate Alantis heeft toch wel bewezen ook leuk en grappig te zijn, ook zonder RDA. Dus dat moet SG-1 ook wel lukken.
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja maar atlantis is vanaf de grond ontwikkeld dit in tt sg1 dat rondom sg1 is gebaseert en een hecht team zijn wat je nu kwijtraakt is de jarenlange band tussen de karakters
ik heb seizoen 8 niet gezien (wacht op de box) maar daniel hebben ze ook maar een seizoen volgehouden al had ik niet verwacht dat jonas zo snel weer weg zou zijn. Maar het probleem is is dat rda de drijvende kracht achter sg1 is hij is het hoofd van het team en hij is het gezicht van het teamquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).
De band tussen de groep zal wel blijven, als er maar een goed 4e teamlid komt. Dat zag je ook toen Daniel dood was, er was een goede vervanger. en het verhaal blijft nog overeind.
Hammond is nu de supreme commander van het Earth Defence Force (homeworld security)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).
De band tussen de groep zal wel blijven, als er maar een goed 4e teamlid komt. Dat zag je ook toen Daniel dood was, er was een goede vervanger. en het verhaal blijft nog overeind.
Er staat nergens dat ie in de plaats komt van RDA hoor. Dat is helemaal nog niet bekend in hoeveel (of hoe weinig) afleveringen RDA komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor RDA komt Ben Browder in de plaats, in de rol van Cameron Mitchell (zie o.a. http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=163&Itemid=1)
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Jonas Quinn vond ik een erg leuke vervanger voor Daniel, die tijdelijk eventjes in hogere sferen verkeerde. Ik vond het dan ook erg jammer dat hij maar 1 seizoen te zien was. Hopelijk weet Browder me ook zo te boeien.
Volgens de website http://www.vlietman-trading.com komt ie eind mei in nederland uit. Dit staat op de site van de bij de dvd-box van seizoen 8: "Dit product zal op dinsdag 31 mei, 2005 op voorraad zijn."quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste 2 regio-2 DVD's van Atlantis komen eind maart uit. In Engeland, dat wel. Maar de discs zijn dus regio-2 en afspeelbaar op Nederlandse DVD-spelers. Volgens MGM komen de discs ook dit jaar nog naar Nederland zelf - met ondertiteling mag ik dus aannemen - maar een datum daarvoor kunnen ze nog niet noemen
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...quote:Waarschijnlijk wordt Mitchell aangesteld als leider van SG-1, vanwege de afwezigheid van Lieutenant Colonel Carter (gespeeld door Amanda Tapping, die niet in de eerste vijf afleveringen van seizoen 9 zal verschijnen in verband met haar zwangerschap).
Het is nog niet bekend wie van de twee, die dezelfde rang hebben, de uiteindelijk leiding over het team krijgt wanneer Carter terugkeert.
die meid van prometheus unbound komt de 1e 5 afleveringen in de plaats van carter (niet als vervanger van haar, maar als extra figuur) maar hoe ze carter 5 afleveringen willen laten verdwijnen vraag ik me wel af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...
maareh moeten we dit niet in het SG-1 topic bespreken?
Yes please, ik lees allemaal dingen over SG-1 die ik nog niet wil wetenquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...
maareh moeten we dit niet in het SG-1 topic bespreken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |