Nee ik bedoel ook zeker niet iedereen die Snakey af liep te zeiken. Ik bedoel al die mensen die constant lopen te zeiken over hoe kut onzin is maar er wel steeds posten en elke mod af te kraken. Je weet zelf hoe moeilijk het is onzin te modden. En iedereen weet er alles van, nou solliteer dan en laat dan zien dat je het kan en welke leuke ideeen je hebt!quote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:32 schreef mvt het volgende:
[..]
voor de meeste van hun is het denk ik zelfs beter als ze dat niet doen
Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind alleen dat er echt teveel gezeken werd op Snakey ook al vind ik hem ook niet geweldig. Maar hij kreeg enorm de volle laag en nu krijgt iedereen de kans, nu kan iedereen solliciteren en dan reageert niemand?
Dat vind ik laf.
Ik denk wel dat het verdomd lastig wordt nu nog een goeie onz mod te vinden.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ja, dan heb ik wel bedenkingen...
Nee je bergijpt mij verkeerd of ik ben niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.
Nee, inderdaad... Ik zie het helemaal duidelijk nu.
Ik heb het licht gezien hoor, echt waar.
Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ik veroordeel die mensen niet die kritiek leveren. Ik veroordeel al die zeikerds die Snakey tot de grond toe moesten afbranden en onzin af lopen te zeiken en zelf niet durven.
Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Iets met stuurlui en de wal?
Lees nou eens wat ik verder zeg. En lopen te zeiken op onzin en wat iedereen fout doet en als ik mod zou zijn blablabla.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?
Heeft het er gewoon niet mee te maken dat mensen twijfelden aan zijn integriteti, zijn 'promotie' als mod en z'n verbale skills.
En waarom zou je zoiets niet mogen zeggen als je van jezelf weet dat je nooit mod zal worden.
Moet je dan ook opeens politieke ambities hebben als je het niet eens bent met het kabinet?
Laatste keer. Lees eens wat ik ALLEMAAL type, niet alleen het gezeik op Snakey maar op alle mods en heel onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.
Oh even voor de duidelijkheid; ik heb niet gemailt, omdat ik wéét dat er genoeg users zijn die geschikter zijn én meer tijd hebben dan ik. ik heb een paar namen genoemt op de avond dat snakey mod werd én als die users mailen, hebben zij mijn stem.
Dat weten hun zelf welquote:Op donderdag 9 december 2004 17:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En welke users zou jij dan wel zien als een goede mod? Daar ben ik nou wel benieuwd naar.
Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!quote:Op donderdag 9 december 2004 17:57 schreef Renmaestro het volgende:
Waar blijft de dank-u-wel-voor-uw-inzending-reply op mijn mailtje?
Het is me duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!
Bedankt allen en jullie mailtjes zijn in admin geplaatst
Standaard antwoord HIER voor alle sollicitanten
Mooi zoquote:
tijd om gewoon alle users die het afgelopen jaar in Onzin gepost hebben en nog steeds actief zijn op FOK in een te verzamelen en willekeurig eentje aanwijzen?? Geen gezeik dat hij/zij het vanwege zijn/haar slowchatkunsten/bifi is gewordenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ja, dan heb ik wel bedenkingen...
Altijd fijn...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt allen en jullie mailtjes zijn in admin geplaatst
VAC als mod: het forum zou verzanden in het posten vanquote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis handig dat de onzin mods dat ook weten of niet. Daar is dit topic voor
Intxaurraga, Shirley, Bupatih (én nog een paar anderen) vind ik wel geschikt.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis handig dat de onzin mods dat ook weten of niet. Daar is dit topic voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |