abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 17:34:54 #126
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23858639
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.
Nee ik bedoel ook zeker niet iedereen die Snakey af liep te zeiken. Ik bedoel al die mensen die constant lopen te zeiken over hoe kut onzin is maar er wel steeds posten en elke mod af te kraken. Je weet zelf hoe moeilijk het is onzin te modden. En iedereen weet er alles van, nou solliteer dan en laat dan zien dat je het kan en welke leuke ideeen je hebt!
pi_23858641
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:32 schreef mvt het volgende:

[..]

voor de meeste van hun is het denk ik zelfs beter als ze dat niet doen
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ja, dan heb ik wel bedenkingen...
pi_23858686
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind alleen dat er echt teveel gezeken werd op Snakey ook al vind ik hem ook niet geweldig. Maar hij kreeg enorm de volle laag en nu krijgt iedereen de kans, nu kan iedereen solliciteren en dan reageert niemand?

Dat vind ik laf.
Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.
Nee, inderdaad... Ik zie het helemaal duidelijk nu.
Ik heb het licht gezien hoor, echt waar.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:37:36 #129
54772 Silmarwen
pi_23858699
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ik denk wel dat het verdomd lastig wordt nu nog een goeie onz mod te vinden.

Die ook door de "opper"crew geaccepteerd wordt
  donderdag 9 december 2004 @ 17:39:25 #130
54772 Silmarwen
pi_23858735
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.
Nee, inderdaad... Ik zie het helemaal duidelijk nu.
Ik heb het licht gezien hoor, echt waar.
Nee je bergijpt mij verkeerd of ik ben niet duidelijk genoeg.

Ik vind Snakey geen goede mod nee, je ziet hem zelden en hij hapt overal op. Dat irriteert me mateloos. Maar om hem zo hard af te zeiken vanaf het eerste moment vind ik onnodig, ik heb het nog nooit zo erg gezien als bij hem.

Ik veroordeel die mensen niet die kritiek leveren. Ik veroordeel al die zeikerds die Snakey tot de grond toe moesten afbranden en onzin af lopen te zeiken en zelf niet durven.
pi_23858847
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ik veroordeel die mensen niet die kritiek leveren. Ik veroordeel al die zeikerds die Snakey tot de grond toe moesten afbranden en onzin af lopen te zeiken en zelf niet durven.
Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?
Heeft het er gewoon niet mee te maken dat mensen twijfelden aan zijn integriteti, zijn 'promotie' als mod en z'n verbale skills.
En waarom zou je zoiets niet mogen zeggen als je van jezelf weet dat je nooit mod zal worden.
Moet je dan ook opeens politieke ambities hebben als je het niet eens bent met het kabinet ?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:44:54 #132
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23858872
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat dacht ik al

Iets met stuurlui en de wal?
Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.

Oh even voor de duidelijkheid; ik heb niet gemailt, omdat ik wéét dat er genoeg users zijn die geschikter zijn én meer tijd hebben dan ik. ik heb een paar namen genoemt op de avond dat snakey mod werd én als die users mailen, hebben zij mijn stem.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:45:44 #133
54772 Silmarwen
pi_23858893
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:43 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?
Heeft het er gewoon niet mee te maken dat mensen twijfelden aan zijn integriteti, zijn 'promotie' als mod en z'n verbale skills.
En waarom zou je zoiets niet mogen zeggen als je van jezelf weet dat je nooit mod zal worden.
Moet je dan ook opeens politieke ambities hebben als je het niet eens bent met het kabinet ?
Lees nou eens wat ik verder zeg. En lopen te zeiken op onzin en wat iedereen fout doet en als ik mod zou zijn blablabla.

Ik denk trouwens niet eens dat jij een slechte mod zou zijn.

Ik ben het compleet met je eens dat Snakey weinig weerwoord had en je hem zo in ene hoekje kon lullen. Tuurlijk mag je wel wat zeggen, maar er is een verschil tussen kritiek en constant zeiken en zeuren over hoe slecht alles is en als ik dan blablablabla.

En daar zitten er hier genoeg tussen.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:46:55 #134
54772 Silmarwen
pi_23858929
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:44 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.

Oh even voor de duidelijkheid; ik heb niet gemailt, omdat ik wéét dat er genoeg users zijn die geschikter zijn én meer tijd hebben dan ik. ik heb een paar namen genoemt op de avond dat snakey mod werd én als die users mailen, hebben zij mijn stem.
Laatste keer. Lees eens wat ik ALLEMAAL type, niet alleen het gezeik op Snakey maar op alle mods en heel onzin.

En welke users zou jij dan wel zien als een goede mod? Daar ben ik nou wel benieuwd naar.
pi_23859030
aan : Forum@fok.nl
van : Xlarge

Beste FA's , A's en modjes

Na het zien van het laatste [ONZ]sticky topic , wou ik graag door middel van dit mailtje solliciteren.
Echter niet naar de openstaande vacature als onzinmod , aangezien ik niet zo goed tegen alle kritiek kan , die een beginnende onzinmod krijgt te verwerken.

Sinds een aantal maanden geleden was het 1 van mijn grootste wensen , zo niet levensdoel om deze positie te bemachtigen , maar na Dirkh zijn vuurdoop begonnen te twijfels bij mij te komen .
De dag dat Snakey mod werd wist ik het zeker , dit is niets voor mij , zo verdedigend kan ik mij nooit opstellen, laat ik het beter proberen als moderator bij de SMS balk die ik altijd bij TMF onderaan voorbij ziet komen, deze mensen krijgen pas echt respect.

Maar ik dwaal af , graag zou ik het wel zien dat ik een plaatsje tussen je juryleden kan bemachtigen .
Zo word er een meer democratische vorm aan heel het geheel gegeven , aangezien ik toch een man van het normale volk ben , en Nikky, cartWOman, Cynix© en Yvonne toch een hogere rang bekleden in deze hierarchie .
Aangezien ik geheel onbevoordeeld ben , en niet tot een kliekje behoor vind ik zelf dat ik geschikt ben voor deze functie.

Ook lijkt het me fijn om inspraak te hebben om te kijken of onze aanstaande mod zijn vuurdoop kan doorstaan , mocht dit nou BBD , VAC , Bupa , PP , Xebro of wie dan ook zijn.

Ik wacht met spanning uw antwoord af
met vriendelijke groet XL
  donderdag 9 december 2004 @ 17:52:55 #136
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23859089
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

En welke users zou jij dan wel zien als een goede mod? Daar ben ik nou wel benieuwd naar.
Dat weten hun zelf wel . .
  donderdag 9 december 2004 @ 17:53:55 #137
54772 Silmarwen
pi_23859113
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:52 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Tis handig dat de onzin mods dat ook weten of niet. Daar is dit topic voor
  donderdag 9 december 2004 @ 17:55:41 #138
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_23859153
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:52 schreef Tiemie het volgende:

[..]

pi_23859170
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:

[..]

Kostelijk ja.
pi_23859198
Waar blijft de dank-u-wel-voor-uw-inzending-reply op mijn mailtje?
  Admin donderdag 9 december 2004 @ 17:59:26 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23859225
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:57 schreef Renmaestro het volgende:
Waar blijft de dank-u-wel-voor-uw-inzending-reply op mijn mailtje?
Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!
Bedankt allen en jullie mailtjes zijn in admin geplaatst
Standaard antwoord HIER voor alle sollicitanten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_23859245
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!
Standaard antwoord HIER voor alle sollicitanten
Het is me duidelijk.
  Admin donderdag 9 december 2004 @ 18:02:18 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23859276
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:00 schreef Renmaestro het volgende:

[..]

Het is me duidelijk.
Mooi zo
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:03:46 #144
17061 mvt
blame Canada
pi_23859304
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

tijd om gewoon alle users die het afgelopen jaar in Onzin gepost hebben en nog steeds actief zijn op FOK in een te verzamelen en willekeurig eentje aanwijzen?? Geen gezeik dat hij/zij het vanwege zijn/haar slowchatkunsten/bifi is geworden
We were to understand there would be pie and punch?
pi_23859322
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi zo
Heb ik een goede indruk achtergelaten, oh jurylid?
pi_23859326
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Altijd fijn... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23859327
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

VAC als mod: het forum zou verzanden in het posten van
"Dus ik zeg zo van aan-HALEN, snap je hem HALEN? ::D:D:D:D: :!!! 111 ! "
Tevens wordt er dan meteen een nieuwe reeks geboren, namelijk de bierreeks.
Waarin FF, BS,VAC en nog wat van die users zouden posten.
ONZ zou sneller naar de tiefus gaan als een bus in Palestina.

Boebiedoe als mod:
Die kerel heeft geen blauwe kleur nodig om in de crewfora te komen is wel gebleken uit het verleden.
Tevens zijn zijn streken niet vergeten door de crew, dus hij kan het wel vergeten.

Ikzelf als mod :
Ik zou alle teringzooi op slot tiefen en notes gaan zetten op kutusers.
Voorbeelden van notes: users post met kanker, inmiddels verwijderd.
Niet dat die user dat ooit gedaan heeft maar ik wil ze gewoon weg hebben.
Maar ik wil geen mod worden, en tevens ben ik opeens een voorbeeld functie dus dan kan ik een grote bek wel vergeten.
Nee dank U vriendelijk.

Croupouque:
Te soft, geneigd om geweldige topics te openen maar de topics waar hij niks mee heeft te laten verzanden in slowchat.
Tevens een onderdeel van het bierkliekje.
Hij is te gevoelig, en een x aantal users zou hem er uit kunnen lullen.

Bupatih & XLarge:
Betere kandidaten dan bovengenoemde namen, nadeel is echter wel het verleden als slowchatter en dat zou tegen ze kunnen keren.
Tevens vind ik ze erg leuke topics maken, maar ik weet niet of ze ook bestand zouden zijn tegen een contsante stroom bagger en kritiek.
Maar deze 2 hebben iig geen last van mij. Ik zou ze wel eens in blauw willen zien.

De beste mod op ONZ?

Robh. Punt.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:07:18 #148
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23859364
Xebro, je vond me ook al de meest ondergewaardeerde user.
Is alles goed met je?

*abrupt stopt met slowchatten
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23859465
Ohw wacht!

Jogy én Snakey gaan weg.
2 Vacatures die openstaan.

Kasta & ik.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:14:33 #150
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23859490
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Intxaurraga, Shirley, Bupatih (én nog een paar anderen) vind ik wel geschikt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')