Kan je beter aan je zelf vragen.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat je even niet oplet als het verstand wordt uitgedeeld? Nu moet je al je hele leven met de restjes van de rest doen. Doe je nog aardig joh![]()
De mijne niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
M'n slotjes zijn kapot.
Jij houdt ook graag overal een vinger in de pap nietwaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mijne niet.
Is DIT tegenwoordig de hype in ONZ zeg ??
Gaga, gelukkig. Kots ik je ook meteen even onder, die spiertjes heb ik ook nog niet helemaal ontwikkeldquote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Kan je beter aan je zelf vragen.
Neem het je niet kwalijk hoor, je kunt van een kind uit 1999 ook niet verwachten dat hij verstand heeft.
Stop maar lekker je duimpje in je mond en ga maar gauw slapen.![]()
Nee, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb namelijk een aandachtstekortstoornis.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mijne niet.
Is DIT tegenwoordig de hype in ONZ zeg ??
En ik heb een incontinentieprobleem...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb namelijk een aandachtstekortstoornis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |