abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2001 @ 10:40:56 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1656754
de deur op slot gaat gooien en het Vluchtelingenverdrag drastisch gaat herzien?

Het schiet volledig zijn doel voorbij (slechts een paar procent is echt politiek vluchteling), en wat er verder aan binnenkomt heeft domweg een te groot risicofactor, vooral uit islamitische landen.
Bij de grote groepen moslims in West Europa zitten altijd idioten die, als er een jihad wordt opgeroepen, achter de terroristen gaat staan (wat wel blijkt uit de reacties uit de moslimwereld, en dan bedoel ik de man in the street, niet de formele woordvoerders). Dus naarmate er meer en meer moslims binnen blijven stromen, hoe groter de groep gekken ook groeit en hoe onbeheersbaarder de situatie wordt. Met alle risico's van dien.
Gelukkig heeft de meerderheid van de in NL aanwezige moslims meer verstand. Hoe kun je als mens zulke laffe sadistische acties goedpraten en zelfs toejuichen?

------------------------

PS Golfer, ik heb het scheldgedeelte even in een ander topic in Klaagbaak gezet. Op deze manier zou dit topic tot een serieuze discussie kunnern leiden

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 17 september 2001 @ 10:44:12 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1656773
quote:
Op maandag 17 september 2001 10:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
de deur op slot gaat gooien en het Vluchtelingenverdrag drastisch gaat herzien?

Het schiet volledig zijn doel voorbij (slechts een paar procent is echt politiek vluchteling), en wat er verder aan binnenkomt heeft domweg een te groot risicofactor, vooral uit islamitische landen.
Bij de grote groepen moslims in West Europa zitten altijd idioten die, als er een jihad wordt opgeroepen, achter de terroristen gaat staan (wat wel blijkt uit de reacties uit de moslimwereld, en dan bedoel ik de man in the street, niet de formele woordvoerders). Dus naarmate er meer en meer moslims binnen blijven stromen, hoe groter de groep gekken ook groeit en hoe onbeheersbaarder de situatie wordt. Met alle risico's van dien.
Gelukkig heeft de meerderheid van de in NL aanwezige moslims meer verstand. Hoe kun je als mens zulke laffe sadistische acties goedpraten en zelfs toejuichen?

------------------------

PS Golfer, ik heb het scheldgedeelte even in een ander topic in Klaagbaak gezet. Op deze manier zou dit topic tot een serieuze discussie kunnern leiden

Is Afghanistan nog steeds veilig volgens de nl regering?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 17 september 2001 @ 10:48:45 #3
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1656796
quote:
Op maandag 17 september 2001 10:44 schreef links234 het volgende:

[..]

Is Afghanistan nog steeds veilig volgens de nl regering?

Misschien niet, maar dan mag je ze toch wel verdomd goed gaan screenen als ze in Nederland aankloppen. Het is op deze manier wel al te makkelijk om als moslimextremist in west Europa te infiltreren. En dan heb ik het nog niet eens over het gedeelte dat niet als extremist binnenkomt, maar vatbaar is voor overredingen van de kant van bv oud-Afghaanse strijders die proberen mensen te recruteren voor hun laffe acties.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_1656797
Heeft ie het hier over afghanistan dan? Volgens mij meer over moslims in het algemeen. Zoals marokko dus. En daar is geen oorlog.... voor zover ik weet
Pasta Choca, Beregoed!
  dinsdag 18 september 2001 @ 16:44:18 #5
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1669615
Gevaarlijk, je gaat hiermee over een kam scheren. maar misschien een onvermijdelijk logisch gevolg van het verhogen van de binnelandse veiligheid.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 18 september 2001 @ 16:47:12 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1669644
quote:
Op maandag 17 september 2001 10:48 schreef pasta-choca-beregoed het volgende:
Heeft ie het hier over afghanistan dan? Volgens mij meer over moslims in het algemeen. Zoals marokko dus. En daar is geen oorlog.... voor zover ik weet
Wel in de westelijke sahara.

-edit- sinds enkele jaren een staakt-het-vuren.

[Dit bericht is gewijzigd door links234 op 18-09-2001 17:17]

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')